hai assalammualaikum

AZHARINA DINOBATKAN SEBAGAI PEMENANG GEGARVAGANZA 2016


Semalam final Gegarvaganza 3. Harini nak update juga..hehee. Final konsert Gegar Vaganza 2016 berlangsung di Dewan Auditorium, Majlis Bandaraya Shah turut disiarkan secara eksklusif menerusi saluran Astro Ria (104) dan siaran serentak di Ria HD (123) bermula jam 9 malam pada hari Ahad 4 Disember 2016.

Untuk Gegarvaganza 3, nad memang layan sampai final. Tauk tau, best sangat sebab kebanyakan penyanyi yang dah lama tak muncul. Suara pun masih maintain. Antara peserta Gegarvaganza 3, nad paling suka Siti Sarah. Bukan sebab suami dia shuib pelawak tu, tapi nad suka suara dia dengan gaya dia. Memang nad target, dia akan jurara.

Final Gegarvaganza, memang semua artis buat yang terbaik. azharina suara yang besar tu. Nad memang tak berapa suka, hahaha..tapi orang lain suka kan. Zarul pun hebat juga malam tu. Ameng, Intan Safarina dan Gmie biasa-biasa je. Tapi yang menang yang and tak berapa suka..hahaa.

KEPUTUSAN DAN JUARA KONSERT AKHIR GEGAR VAGANZA 2016 Pada konsert final Gegar Vaganza 2016, enam finalis membuat tugasan akhir dengan menyanyikan dua buah lagu secara medley dan lagu dalam pusingan “Battle” yang telah diberikan kepada mereka.

JUARA GEGAR VAGANZA 2016 (GV3) DAN KEPUTUSAN PENUH KEDUDUKAN PESERTA.
Kedudukan     Pemenang        Hadiah
Juara             Azharina        RM100,000
Naib Juara     Siti Sarah              RM50,000
Ketiga      Zarul                 RM30,000
Keempat      Ameng                 RM15,000
Kelima      Intan Sarafina RM10,000
Keenam      Gmie                 RM5,000

Persembahan Pilihan Penonton   Siti Sarah RM5,000

Malam tu ada persembahan dari dato Siti Nurhaliza..memnag best gilerr..Suara Dato Siti memang takda siapa boleh lawan..ehehe. Kalau dia masuk, memang dia akan kaut semua..hahahha..Love Dato Siti.
SHARE 2 comments

Add your comment

  1. tahniah buat Azharina.. husna perati ramai jgk yg tak menyangka Azharina akan menang.. :D

    ReplyDelete
  2. mila suka siti sarah. tapi mngkn hari tu azharina menang sbb ada juri jemputan lagu dia azharina nyanyi tu menang haha..

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2