hai assalammualaikum

Kenali Diri Mengikut Jenis Rambut

Sekarang ni, macam-macam kita boleh nampak perangai kita macam mana. Setiap anggota badan kita ni menunjukkam sifat diri kita. Bukan itu sahaja, malah peebuatan, cara pemakaian pun boleh dibaca macam mana kita ni kan!!!..

Tapi, semua ni sekadar suka-suka sahaja. Jangan percaya 100%.  Kadang benda ni bukannya betul sangat. Kadang ada yang terkena. Cuma untuk suka-sukala kan..


Jenis Rambut, Mana Satukah Anda???

Check rambut masing-masing ye..hehehe..Kali ni nak kongsi dengan korang, nak kenali diri korang melalui rambut..

1) RAMBUT LURUS
- bijak, seorang yang happy, bergaya, cemburu dan pandai dalam menguruskan sesuatu tanpa pertolongan.

2) RAMBUT KERINTING TEBAL
- kurang bijak, degil, cemburu kuat, romantik, banyak pergaulan dan susah dalam menyelesaikan masalah diri, tidak suka termenung

3) RAMBUT KERINTING NEGRO
- bijak, ego, cemburu buta, romantik, memilih dan mudah mengamuk bila susah hendak selesaikan masalah.

4) RAMBUT IKAL MAYANG
- bijak, berfikir sebelum melakukan sesuatu,berfikiran terbuka, banyak pergaulan, dan mudah memaaf kan seseorang dengan kesilapan lalu.

5) RAMBUT HALUS / LEMBUT
- bijak sangat, memilih, pemaaf, manja, tegas dan cepat melakukan perkerjaan dengan bersungguh-sungguh.

6) RAMBUT SIKIT
- bijak, sentiasa berfikiran negatif pada seseorang, ego dan pandai membuka perniagaan walaupun kecil.

7) RAMBUT PERANG
- kurang bijak, berfikiran terbuka, pemaaf, sosial dan bijak lari daripada masalah.

8) RAMBUT TEBAL
- bijak, degil, cemburu, romantik, kasar, banyak kawan dan pandai mengambil hati seseorang.

9) RAMBUT KUSUT
 Baru bagun tidur atau malas sikat rambut.

10) RAMBUT BERUBAN
- dah tua tu...rumah kata pergi..kubur kata mari.

11) TIADA RAMBUT
- macam mana nak kate ye....kesian...

Last sekali RAMBUT WARNA KEMERAH-MERAHAN ATAU KEHIJAU-KIJAUAN*
```itu rambutann... Huahuahuahua..


Ok gurau..ketawa tu kan satu benda yang membuatkan muka kita muda..ok bye..




Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

5 comments so far,Add yours