hai assalammualaikum

Nescafe White Coffee Rasa Pandan - Alhamdulillah, dekat Kuala Lumpur sekarang tengah musim hujan. Hujan kadang pagi, kadang petang, kadang malam, kadang tu ada dari pagi sampai malam. Sukanya bila hujan dekat KL ni, sejuk je selalu. Bila dah sejuk, mulalah nak panaskan badan. Dapat minum air teh ke, nescafe sedap jugak kan. sambil makan biskut..hehee.


Selalu rasa nescafe kosong je, ni kali pertama rasa Nescafe ada rasa pandan sekali..perghh..lain sangat. Cantik sangat botol dia ni..hahaha..Dah habis boleh buat tabung..hehee. Satu tin ni ada 8 sachet dalamnya. Selalunya untuk satu sachet, nad buat dua cawan..hehee..nak jimat. Lagipun satu sachet pun banyak.

Caranya, tuang serbuk dalam cawan dan bubuh air panas. Kemudian kacaula. Mungkin nak tambah manis masukkan la gula..hehee.


Pertama kali nad buat, aroma pandan tu menusuk hidung. Belum minum lagi. Bila dah minum, fuh lega tekak, segar je badan. ada rasa pandan sikit. Rasa sedap dan berkrim gitu. Nescafe ni tak berapa pekat, jenis macam light gitu. Nescafe White Coffe ni limited tau..jadi dapatkan segera ye di Lazada.


Lazada pun tengah ada sale ni. Korang boleh klik dekat sini ye.. http://www.lazada.com.my/online-revolution/
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

6 comments so far,Add yours

  1. Waah.. ada nescafe pandan pulak ye sekarang..
    Nampak buih dia tu macam menyelerakan sangat.
    Tak pernah jumpa pulak nescafe jenis ni

    Nak kena cari ni. hehe

    ReplyDelete
  2. serius, akak pun jatuh cinta sama ini Nescafe perisa pandan. Selalu akak tak minum, tapi hari dapat Nescafe Pandan ni terus simpan buat stok minum kt umah dn opis hehe

    ReplyDelete
  3. Ishhh kena beli lah... akak mmg suka nescafe

    ReplyDelete
  4. menarik ni =D

    follw sni 994# newbie lg, mohon support =)

    ReplyDelete
  5. nescafe dengan pelbagai perisa....pandan dan dah cuba perisa kelapa....sedapp

    ReplyDelete