Tips Lebatkan Rambut Anak, Cara tradisional TumbuhkanRambut Anak, Tips Rambut Anak Tumbuh, Petua Rambut Anak Tumbuh.

hai assalammualaikum

Masa lahir, memang Fariza ni rambut nipis je, tak berapa nak lebat. Dalam keluarga belah nad, nad tengok pun, semua anak buah nad pun jenis rambut nipis, tak lebat. Belah mr mafia pun sama, nipis je. Kita pun fikirla, mungkin sebab keturunan. Punya puas masa ngandungkan dia, tengok.baby rambut lebat..hahaha..yang kenannya pipi pulak, tembam..haahha..


Selepas usia dia Lima bulan baru nad cukurkan rambut dia sampai botak. Kenapa lambat???..sebab masa tu baru ada duit nak buat kenduri akikah semua. Lagi satu, dalam keluarga, takda siapa berani nak cukur rambut Fariza. Jadinya hantarla ke kedai untuk cukur. Entry dia cukur rambut dekat kedai ada dekat SINI.


Lepas je, cukur botak,tumbuh juga la rambut dia, tapi kembali macam baru lahir, halus dan nipis je. Dari usia dia 5 bulan, botak, sekarang dah masuk 2017, usia dia dah setahun tiga bulan, tak tumbuh panjang rambut Fariza..hahhaha. Malu-malu pulak nak tumbuh kan. Kita ni, punya tak sabar nak tengok rambut dia tumbuh, nak ikat rambut dia, barulah nampak perempuan..Ni rambut macam ni, semua cakap anak nad lelaki..hahhaa..kesian anak mommy. Kenala pakaikan dia headband, atau aksesori, bior nampak perempuan.

Tips Bagi Rambut Anak Cepat Tumbuh


Ramai bagi tips anak nak bagi anak tumbuh rambut panjang. Ada juga nad baca dekat blog orang. Ada kawan nad cakap, kena cukur kali kedua, baru rambut baby akan tumbuh panjang. Nak cukurkan Fariza unruk kali kedua, tak sampai hati ooo..hahaha..dah besar kan, takkan nak botak..adeh..jadi biarkan jela.

Ada tu, suruh letak minyak. Macam minyak zaitun, minyak kelapa dara, minyak baby johnson. Tapi nad tak pernah letak pun sebarang minyak dekat rambut Fariza..hahaha. Sebab takut nanti berminyak kepala dia. Dengan cuaca panas, takut Fariza lagi tak selesa. Tapi nak taknak, kena letak juga minyak rambut, biar tumbuh sikit. Ada terbaca minyak nutrococo dari shaklee..macam menarik..ada lagi ke produk ni..huhu..kene usha la..ke ade yang nak sponsor..eh..Ada juga kawan syorkan minyak rambut Dherbs..nanti kita tengok macam mana.

Ada tu cara tradisional, dengan guna madu, lidah buaya dan buah keras. Paham-paham jela, berapa kali rajinnya la nad nak buat sendiri tu semua..huhuhu..Untuk sekali sekala mungkin akan cuba.


Ni la rambut Fariza sekarang..Rambut nipis , tak tebal, bila nak panjang nak oii..Orang cakap takyah risau sebab nanti dah besar ,rambut dia tumbuh juga walaupun lambat. Yela kan, sebab orang cakap macam tu, nad relaks je, padahal dalam hati tak menyabar nak ikat rambut dia..hahha. Nak ikat dua, nak buat tocang..huhu.
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

28 comments so far,Add yours

  1. Hello Semua orang
    syarikat IRENE FERNANDEZ Pinjaman kembali di sini dan kini memberi pinjaman untuk semua jenis aktiviti pada tahun 2017 dan pinjaman ini untuk memulakan tahun baru. Anda memerlukan pinjaman segera untuk membersihkan hutang anda atau anda memerlukan pinjaman modal untuk meningkatkan perniagaan anda? Adakah anda pernah ditolak oleh bank dan agensi kewangan yang lain? Anda memerlukan penyatuan atau gadai janji pinjaman?
    Kami berada di sini untuk memberi semua masalah kewangan anda, kami meminjam wang kepada orang yang memerlukan bantuan kewangan, yang mempunyai kredit yang buruk atau memerlukan wang untuk membayar bil-bil, dan untuk melabur dalam perniagaan pada kadar faedah yang rendah sebanyak 2%. julat pinjaman kami dari 20,000 Ringgit 50, 000,000.00, Ringgit juga kita meminjam dalam dolar, Rupiah dan mana-mana mata wang lain pilihan anda.

    Hubungi kami hari ini melalui e-mel; (irenegironfernandez@gmail.com) untuk memohon.

    ReplyDelete
  2. Bila dah besar nanti lebat rambut dia.

    ReplyDelete
  3. Hello,
    Ini adalah untuk memaklumkan kepada orang ramai bahawa Puan Irene Fernandez, pemberi pinjaman pinjaman swasta terkemuka telah membuka peluang kewangan untuk semua yang memerlukan apa-apa bantuan kewangan. Adakah anda memerlukan pinjaman segera untuk membersihkan hutang anda atau anda memerlukan pinjaman modal untuk meningkatkan perniagaan anda? Adakah anda pernah ditolak oleh bank dan agensi kewangan yang lain? Cuma perlu, kerana kita berada di sini untuk semua masalah kewangan anda. Kami memberi pinjaman pada kadar faedah sebanyak 2% kepada orang ramai, syarikat dan masyarakat dengan cara yang jelas dan mudah difahami, terma dan syarat ini.
    Tiada pemeriksaan kredit diperlukan, 100% dijamin.

    Emel kami di: (irenegironfernandez@gmail.com) untuk memohon

    ReplyDelete
  4. Finally, Fariza dah ada amot omei... pipi tu, geram nak cubit2,hihi

    ReplyDelete
  5. InsyaAllah, rambut dia akan panjang juga nanti...bila dah pnjang nti, rsau rimas plak, budak2 kn aktif =)

    ReplyDelete
  6. yui dl wktu kck mcm ni la rmbutnya..huhuuh

    ReplyDelete
  7. Ini adalah untuk memaklumkan kepada orang ramai bahawa Kami menawarkan pinjaman pada kadar 2% kadar faedah kepada mana-mana jumlah yang diperlukan, di mana-mana destinasi, untuk perniagaan, syarikat, firma dan matlamat peribadi dalam terma difahami jelas dan syarat kini melalui e-mel kami: (susannahstearns@gmail.com)

    ReplyDelete
  8. Você está precisando de um empréstimo? Ter o banco negado de um empréstimo, estamos aqui para ajudá-lo financeiramente, para obter o seu empréstimo instantâneo de qualquer montante em qualquer destino. Sua felicidade é nossa prioridade. Nós damos empréstimos pessoais, empréstimos comerciais e empréstimos empresariais e todos os tipos de empréstimo com 2% de juros para mais informações entre em contato conosco via e-mail (legitloanfirm322@gmail.com)

    ReplyDelete
  9. Hello, ini adalah untuk memaklumkan kepada orang ramai bahawa Encik Fedrick POWER, pemberi pinjaman swasta telah membuka peluang kewangan untuk semua yang memerlukan apa-apa bantuan kewangan. Adakah anda memerlukan pinjaman? Adakah anda memerlukan pinjaman untuk membayar hutang anda atau membiayai projek anda? Adakah ia telah ditolak oleh bank-bank dan agensi kewangan yang lain? Cuma perlu, kerana kita berada di sini untuk semua masalah kewangan anda. Kami menawarkan pinjaman cepat dan boleh dipercayai pada kadar faedah 2% kepada individu, syarikat dan syarikat-syarikat tanpa mengira kewarganegaraan pelanggan. terma-terma dan syarat-syarat kami dan jelas dan sangat mudah difahami. Tiada pemeriksaan kredit diperlukan, 100% dijamin. Hantarkan e-mel kepada:
      (Fedrickpowerloanfirm926@gmail.com)

    ReplyDelete
  10. Hello, di sini datang satu lagi syarikat pinjaman yang akan mengubah hidup anda selama-lamanya, saya Encik Patrick pinjaman pemberi pinjaman disahkan, saya menawarkan pinjaman kepada sektor individu dan orang ramai yang memerlukan bantuan kewangan dalam kadar faedah yang rendah sebanyak 2%. Perkhidmatan kami termasuk:

    PATRICKLOANS15@GMAIL.COM
    * Pinjaman Peribadi * Penyatuan Hutang
    * Pinjaman Perniagaan
     * Pinjaman Pinjaman Pelaburan Pelajar
    Kemenangan anda dalam melakukan transaksi perniagaan dengan kami
    dijamin dan anda tidak akan menyesal apa-apa benda berbuat apa-apa pinjaman
    transaksi dengan kami, anda akan gembira untuk mengetahui pemberi pinjaman pinjaman seperti saya kerana
    i akan meletakkan senyuman pada muka anda pada akhir urus niaga ini. saya mahu
    anda berasa percuma anda tidak akan kehilangan apa-apa perkara dalam urus niaga ini
    Jika berminat sila isi borang di bawah ini dan kembali kepada e-mel
    Nama:
    negara:
    seks:
    Jumlah Pinjaman Diperlukan:
    Tempoh pinjaman
    mengisi borang dan kembali ke e-mel syarikat ini: (patrickloans15@gmail.com)
    Tuhan merahmati
    Patrick pinjaman Syarikat

    ReplyDelete
  11. Mendapatkan pinjaman yang sah sentiasa menjadi masalah besar untuk pelanggan yang mempunyai masalah kewangan dan keperluan untuk penyelesaian kepadanya. Isu kredit dan cagaran adalah sesuatu yang pelanggan sentiasa bimbang apabila pinjaman dari pemberi pinjaman yang sah sedang mencari. Kami juga adalah sebuah pertubuhan Kristian / undang-undang untuk membantu orang yang memerlukan, seperti bantuan kewangan. Well bila ia sedang melalui masalah kewangan Atau adakah anda dalam apa-apa keadaan huru-hara kewangan dan memerlukan dana untuk memulakan perniagaan anda sendiri, atau memerlukan pinjaman untuk menyelesaikan hutang anda atau membayar bil anda, memulakan perniagaan yang baik, atau mendapati sukar untuk mendapatkan pinjaman daripada bank-bank tempatan kemudian hubungi kami hari ini @. E-mel (andrewwinnersloan@gmail.com)

    ReplyDelete
  12. (VICK MARA LOAN FIRM SYARIKAT)
     
    Hello am Puan, merit harapan, pemberi pinjaman pinjaman sah dan boleh dipercayai untuk pinjaman
    dalam terma dan syarat yang jelas dan mudah difahami pada kadar faedah 2%. daripada
    USD $ 12,000 kepada $ 8,000,000, euro dan pound sahaja. Saya memberi pinjaman perniagaan,
    pinjaman peribadi, pinjaman pelajar, pinjaman kereta dan pinjaman untuk membayar bil-bil. jika awak
    perlu loana2 yang
       yang anda perlu lakukan adalah untuk anda untuk menghubungi saya secara langsung
    Dalam: (vickmara3@gmail.com)
    Tuhan merahmati kamu.
    Yang benar,
    Mrs: merit Hope
    E-mel: (vickmara3@gmail.com)

    Nota: Semua jawapan hendaklah dihantar kepada: (vickmara3@gmail.com)

    ReplyDelete
  13. Hi.
    Am Encik Kelly Walta pinjaman pemberi pinjaman sah dengan penghormatan dan perbezaan yang memberikan peluang seumur hidup untuk pinjaman kepada individu, syarikat, insurans, dan lain-lain Adakah anda dalam apa-apa masalah kewangan atau memerlukan pinjaman untuk melabur atau memerlukan pinjaman untuk membayar bil anda lakukan tidak kelihatan lebih kami di sini untuk membuat semua masalah kewangan anda satu perkara yang telah lalu. Kami menawarkan semua jenis pinjaman dalam mana-mana nama pengenalan mata wang pada kadar 2% tanpa bayaran pendahuluan. Saya mahu menggunakan peluang ini untuk memberitahu bahawa kami bersedia untuk membantu anda dengan apa-apa jenis pinjaman untuk menyelesaikan problem.contact kewangan anda saya kini melalui e-mel (kellywaltaloanfirm@gmail.com) untuk maklumat lanjut, terima kasih

    ReplyDelete
  14. Perhatian !!!
    DO memerlukan pinjaman segera untuk di sini adalah cara untuk mendapatkan pinjaman anda bahawa anda telah cari dalam kadar yang baik
    Saya Mr murphy brook pemberi pinjaman pinjaman peribadi. kita diberikan semua jenis pinjaman, kami memberi pinjaman pada kadar faedah yang rendah sebanyak 2% dan keadaan kerja yang baik, jika anda memerlukan pinjaman maka anda dinasihatkan untuk menghubungi kami untuk kami memberi perkhidmatan yang berkualiti yang akan membuat anda berpuas hati. emel: murphybrooks001@gmail.com

    ini akan memaparkan semua jenis pinjaman dalam perkhidmatan yang baik, hubungi kami melalui e-mel: murphybrooks001@gmail.com
    terima kasih
    Encik Murphy brook Pinjaman.

    ReplyDelete

  15. Pinjaman untuk pelbagai tujuan
    Kami menawarkan jumlah minimum sebanyak 5,000.00 dolar 10 juta dolar
    Pada kadar faedah yang rendah sebanyak 2%
    pinjaman
    tempoh: sehingga 25 tahun bergantung kepada jumlah pinjaman yang anda perlukan.
    pelanggan mesti
    Melebihi umur o f 18 tahun
    Urus niaga ini adalah 100% selamat untuk semua clents
    Untuk maklumat lanjut mengenai kredit, sila hubungi kami melalui e-mel:
    (Daviesruthfirm@gmail.com)

    ReplyDelete
  16. Pinjaman untuk pelbagai tujuan
    Kami menawarkan jumlah minimum sebanyak 5,000.00 dolar 10 juta dolar
    Pada kadar faedah yang rendah sebanyak 2%
    pinjaman
    tempoh: sehingga 25 tahun bergantung kepada jumlah pinjaman yang anda perlukan.
    pelanggan mesti
    Melebihi umur o f 18 tahun
    Urus niaga ini adalah 100% selamat untuk semua clents
    Untuk maklumat lanjut mengenai kredit, sila hubungi kami melalui e-mel:
    (Daviesruthfirm@gmail.com)

    ReplyDelete
  17. Adakah anda berfikir untuk mendapatkan bantuan kewangan, sama ada anda berada dalam keperluan yang serius pinjaman segera, sama ada anda berfikir untuk memulakan perniagaan anda sendiri, anda berada dalam hutang, ini adalah peluang anda untuk mencapai keinginan anda kerana kami menyediakan pinjaman peribadi, pinjaman perniagaan , dan pinjaman korporat, dan semua jenis pinjaman pada kadar faedah sebanyak 2%. Hura !!! Ia hampir sampai ke akhir tahun ini dan kami berada di Lucy Loan Firm, kami menjamin semua pelanggan berharga kami bahawa mereka akan mendapat semua pinjaman individu dengan senyuman di wajah mereka.
    Untuk maklumat lanjut sila hubungi kami sekarang melalui e-mel: (Lucysmithloanfirm@gmail.com)

    Maklumat peminjam:

    Nama penuh: _______________
    Negara: __________________
    Seks: ______________________
    Umur: ______________________
    Jumlah Pinjaman Diperlukan: _______
    Tempoh pinjaman: ____________
    Pinjaman Faedah: _____________
    Nombor telefon bimbit: ________

    Lucysmithloanfirm
    (Lucysmithloanfirm@gmail.com)

    ReplyDelete

  18. Pinjaman untuk pelbagai tujuan
    Kami menawarkan jumlah minimum sebanyak 5,000.00 dolar kepada 5 juta dolar
    Pada kadar faedah yang rendah sebanyak 2%
    pinjaman
    tempoh: sehingga 25 tahun bergantung kepada jumlah pinjaman yang anda perlukan.
    pelanggan mesti
    Melebihi umur o f 18 tahun
    Urus niaga ini adalah 100% selamat untuk semua clents
    Untuk maklumat lanjut mengenai kredit, sila hubungi kami melalui e-mel:
    (Daviesruthfirm@gmail.com)

    ReplyDelete
  19. Adakah anda fikir untuk mendapatkan pinjaman? Adakah anda serius yang memerlukan pinjaman segera untuk memulakan perniagaan anda sendiri? Adakah anda dalam hutang? Ini adalah peluang anda untuk mencapai keinginan anda, kami memberi pinjaman peribadi, pinjaman komersial dan pinjaman korporat dan semua jenis pinjaman dengan faedah 2% untuk maklumat lanjut sila hubungi kami melalui e-mel (augustinejunio@gmail.com)

    ReplyDelete
  20. Adakah anda fikir untuk mendapatkan pinjaman? Adakah anda serius yang memerlukan pinjaman segera untuk memulakan perniagaan anda sendiri? Adakah anda dalam hutang? Ini adalah peluang anda untuk mencapai keinginan anda, kami memberi pinjaman peribadi, pinjaman komersial dan pinjaman korporat dan semua jenis pinjaman dengan faedah 2% untuk maklumat lanjut sila hubungi kami melalui e-mel (augustinejunio@gmail.com)

    MAKLUMAT PEMINJAM'S

    1) Nama Penuh: .......................................................
    2) Negara: ......................................................... ..
    3) Alamat: ..........................................................
    4) Negeri: ............................................................ ..
    5) Seks: ................................................................
    6) Status Perkahwinan: .................................................
    7) Pekerjaan: ................................................... ..
    8) Nombor Telefon: ................................................
    9) Kedudukan masa ini di tempat kerja: .....................
    10) Pendapatan bulanan: .............................................
    11) Jumlah Pinjaman Diperlukan: .....................................
    12) Pinjaman Tempoh: ................................................
    13) Tujuan Pinjaman: .......................................... ..
    14) Agama: ...................................................... ..
    15) Adakah anda memohon sebelum .................................

    terima kasih,

    ReplyDelete
  21. perhatian semua orang
    Kami ingin memaklumkan orang ramai bahawa syarikat pinjaman Irene Fernandez Giron kini sedang memberikan pinjaman pada kadar yang berpatutan sebanyak 2% kadar faedah tahunan. Jika anda memerlukan kewangan untuk pengembangan perniagaan, tujuan pertanian, pembayaran balik hutang dan pinjaman pendidikan maka kita boleh menjadi bantuan yang besar dan bantuan kepada anda. Untuk pertanyaan lanjut mengenai program kredit kami kami mencadangkan anda menghubungi alamat e-mel rasmi kami di: (irenegironfernandez@gmail.com) untuk memohon.

    ReplyDelete
  22. Recibí mi tarjeta de cajero automático ya programada y en blanco para retirar el máximo de $ 400,000 MENSUALES, $ 20,000 diarios por un máximo de 4 MESES. Estoy muy feliz por esto porque tengo la mía la semana pasada y la he usado para obtener $ 140,000 ya. CLIFFORD JACKSON Hackers está dando la tarjeta sólo para ayudar a los pobres y necesitados, aunque es ilegal, pero es algo agradable y no es como otra estafa pretendiendo tener las tarjetas de cajero automático en blanco. Y nadie es atrapado cuando se utiliza la tarjeta. ¡Consiga el suyo de CLIFFORD JACKSON Hackers hoy! Simplemente envíe un correo electrónico a cliffordhackerspays@gmail.com.

    ReplyDelete
  23. Apakah Anda memerlukan pinjaman usaha, pinjaman pribadi, pinjaman otomatis, pinjaman pertanian, pembelian dan penjualan pinjaman, pinjaman investasi atau pendanaan proyek? Kami mendirikan lembaga pemberi pinjaman nasional untuk memberi dukungan kepada perusahaan publik dan sektor perusahaan swasta dan juga untuk individu. Ini untuk mendukung status keuangan di seluruh dunia. Untuk mendapatkan pinjaman hari ini, kami meyakinkan Anda bahwa tawaran terbaik adalah kebahagiaan kami. prioritas Kami menawarkan pinjaman ke berbagai belahan dunia. Asia, Australia / Oceania, Eropa, Amerika Utara, Amerika Selatan dan Afrika, Antartika. Hubungi kami untuk informasi lebih lanjut.Email
    Theresaloancompany@gmail.com

    ReplyDelete
  24. KABAR BAIK,
      SEMUA PINJAMAN GLOBAL, inilah satu-satunya perusahaan pinjaman Asli yang diakreditasi oleh BANK DUNIA, Kami akan mengubah hidup Anda menjadi lebih baik, perusahaan pinjaman, Diberikan dan Berlisensi untuk menawarkan pinjaman kepada individu, perusahaan swasta dan orang yang membutuhkan bantuan keuangan dalam tunjangan tingkat rendah sebanyak 2% dan Kami menerima pinjaman dalam bentuk apa pun.

    Di sini, di SEMUA PINJAMAN PEMBERIAN GLOBAL, akan membuat yang terbaik dari penghormatan kami kepada semua pelamar yang sah. Anda tidak akan kecewa dengan Kami dalam transaksi bisnis ini karena perusahaan kami akan memastikan pinjaman Anda sampai kepada Anda, jika itu tidak juga berakhir di sana, kami memiliki tim ekspaktrasi yang memahami undang-undang investasi, mereka akan membantu Anda, memberi Anda tips yang akan membantu Anda mengelola investasi tempat Anda menanamkan pinjaman, sehingga Anda tidak pernah bangkrut lagi dalam hidup Anda dan penawaran luar biasa ini disertai dengan pinjaman Anda dan tidak dikenakan biaya, Hubungi kami hari ini melalui email allglobalgrantloan@gmail.com

    ReplyDelete
  25. Halo semuanya, saya Rika Nadia, saat ini tinggal orang Indonesia dan saya warga negara, saya tinggal di JL. Baru II Gg. Jaman Keb. Lama Utara RT.004 RW.002 No. 26. Saya ingin menggunakan media ini untuk memberikan saran nyata kepada semua warga negara Indonesia yang mencari pinjaman online untuk berhati-hati karena internet penuh dengan penipuan, kadang-kadang saya benar-benar membutuhkan pinjaman , karena keuangan saya buruk. statusnya tidak begitu baik dan saya sangat ingin mendapatkan pinjaman, jadi saya jatuh ke tangan pemberi pinjaman palsu, dari Nigeria dan Singapura dan Ghana. Saya hampir mati, sampai seorang teman saya bernama EWITA YUDA (ewitayuda1@gmail.com) memberi tahu saya tentang pemberi pinjaman yang sangat andal bernama Ny. ESTHER PATRICK Manajer cabang dari Access loan Firm, Dia adalah pemberi pinjaman global; yang saya hubungi dan dia meminjamkan saya pinjaman Rp600.000.000 dalam waktu kurang dari 12 jam dengan tingkat bunga 2% dan itu mengubah kehidupan seluruh keluarga saya.

    Saya menerima pinjaman saya di rekening bank saya setelah Nyonya. LADY ESTHER telah mentransfer pinjaman kepada saya, ketika saya memeriksa saldo rekening bank saya dan menemukan bahwa jumlah Rp600.000.000 yang saya terapkan telah dikreditkan ke rekening bank saya. dan saya punya buktinya dengan saya, karena saya masih terkejut, emailnya adalah (ESTHERPATRICK83@GMAIL.COM)

    Jadi untuk pekerjaan yang baik, LADY ESTHER telah melakukannya dalam hidup saya dan keluarga saya, saya memutuskan untuk memberi tahu dan membagikan kesaksian saya tentang LADY ESTHER, sehingga orang-orang dari negara saya dan kota saya dapat memperoleh pinjaman dengan mudah tanpa stres. Jadi, jika Anda memerlukan pinjaman, hubungi LADY ESTHER melalui email: (estherpatrick83@gmail.com) silakan hubungi LADY ESTHER Dia tidak tahu bahwa saya melakukan ini tetapi saya sangat senang sekarang dan saya memutuskan untuk memberi tahu orang lain tentang dia, Dia menawarkan semua jenis pinjaman baik untuk perorangan maupun perusahaan dan juga saya ingin Tuhan memberkati dia lebih banyak,

    Anda juga dapat menghubungi saya di email saya: (rikanadia6@gmail.com). Sekarang, saya adalah pemilik bangga seorang wanita bisnis yang baik dan besar di kota saya, Semoga Tuhan Yang Mahakuasa terus memberkati LADY ESTHER atas pekerjaannya yang baik dalam hidup dan keluarga saya.
    Tolong lakukan dengan baik untuk meminta saya untuk rincian lebih lanjut tentang Ibu dan saya akan menginstruksikan, dan ada bukti pinjaman, hubungi LADY ESTHER melalui email: (estherpatrick83@gmail.com) Terima kasih semua

    ReplyDelete
  26. Apakah Anda mencari pemberi pinjaman pribadi? Apakah Anda membutuhkan pinjaman segera? Apakah Anda memiliki kredit buruk? Saya dapat membantu Anda mendapatkan pinjaman dengan suku bunga serendah 2%. 100% pembiayaan dengan dokumentasi minimal. Silakan email kami: {donnahallfundingllc@gmail.com} jika Anda tertarik untuk mendapatkan pinjaman sehingga kami dapat memberi Anda informasi lebih lanjut tentang syarat dan ketentuan pinjaman

    ReplyDelete
  27. Halo semuanya, saya Rika Nadia, saat ini tinggal orang Indonesia dan saya warga negara, saya tinggal di JL. Baru II Gg. Jaman Keb. Lama Utara RT.004 RW.002 No. 26. Saya ingin menggunakan media ini untuk memberikan saran nyata kepada semua warga negara Indonesia yang mencari pinjaman online untuk berhati-hati karena internet penuh dengan penipuan, kadang-kadang saya benar-benar membutuhkan pinjaman , karena keuangan saya buruk. statusnya tidak begitu baik dan saya sangat ingin mendapatkan pinjaman, jadi saya jatuh ke tangan pemberi pinjaman palsu, dari Nigeria dan Singapura dan Ghana. Saya hampir mati, sampai seorang teman saya bernama EWITA YUDA (ewitayuda1@gmail.com) memberi tahu saya tentang pemberi pinjaman yang sangat andal bernama Ny. ESTHER PATRICK Manajer cabang dari Access loan Firm, Dia adalah pemberi pinjaman global; yang saya hubungi dan dia meminjamkan saya pinjaman Rp600.000.000 dalam waktu kurang dari 12 jam dengan tingkat bunga 2% dan itu mengubah kehidupan seluruh keluarga saya.

    Saya menerima pinjaman saya di rekening bank saya setelah Nyonya. LADY ESTHER telah mentransfer pinjaman kepada saya, ketika saya memeriksa saldo rekening bank saya dan menemukan bahwa jumlah Rp600.000.000 yang saya terapkan telah dikreditkan ke rekening bank saya. dan saya punya buktinya dengan saya, karena saya masih terkejut, emailnya adalah (ESTHERPATRICK83@GMAIL.COM)

    Jadi untuk pekerjaan yang baik, LADY ESTHER telah melakukannya dalam hidup saya dan keluarga saya, saya memutuskan untuk memberi tahu dan membagikan kesaksian saya tentang LADY ESTHER, sehingga orang-orang dari negara saya dan kota saya dapat memperoleh pinjaman dengan mudah tanpa stres. Jadi, jika Anda memerlukan pinjaman, hubungi LADY ESTHER melalui email: (estherpatrick83@gmail.com) silakan hubungi LADY ESTHER Dia tidak tahu bahwa saya melakukan ini tetapi saya sangat senang sekarang dan saya memutuskan untuk memberi tahu orang lain tentang dia, Dia menawarkan semua jenis pinjaman baik untuk perorangan maupun perusahaan dan juga saya ingin Tuhan memberkati dia lebih banyak,

    Anda juga dapat menghubungi saya di email saya: (rikanadia6@gmail.com). Sekarang, saya adalah pemilik bangga seorang wanita bisnis yang baik dan besar di kota saya, Semoga Tuhan Yang Mahakuasa terus memberkati LADY ESTHER atas pekerjaannya yang baik dalam hidup dan keluarga saya.
    Tolong lakukan dengan baik untuk meminta saya untuk rincian lebih lanjut tentang Ibu dan saya akan menginstruksikan, dan ada bukti pinjaman, hubungi LADY ESTHER melalui email: (estherpatrick83@gmail.com) Terima kasih semua

    ReplyDelete