hai assalammualaikum

Barang Kemas Perak Sadur Emas

Sebut je emas, tersenyum lebar kaum wanita ni kan..hehee. Dulu suka ikut mak pergi kedai emas. Tengok, pilih barang kemas, memang rambang mata. Tak kisah la rantai emas, gelang atau cincin. Nad ni jenis tak kisah tentang barang kemas, sama ada emas tulen atau tiruan. Asalkan ia nampak cantik di mata apabila dipakai. Sekarang ni pun, nad tengok, ramai yang suka barang kemas yang jenis ukir nama lepastu sadur emas,eh cantik pulak! Sekali imbas nad tengok sebijik macam emas sebenar!



Barang Kemas Perak Ukir Nama Asia Silver Shop

Haritu member nad pakai, nyaris nad kena tipu hidup-hidup bila diaorg kata emas 916, sebab nad bukan reti pun nak tilik-tilik dan bezakan mana emas tulin mana tak. Rupanya memang ramai yang minat barang kemas jenis macam ni dan banyak pulak tu design-design yang menarik, up todate,copy ori, sebijik mcm real.. harga memang jauh lebih murah dari emas sebenar. Bukan tu saja, boleh jimat kos upah dan gst. Kalo emas sebenar,memang agak mahal kos upahnya.

Cincin Ukir Nama

Gelang tangan Emas Sadur

Rupanya, barang Kemas Perak sadur Emas ni merupakan perak 925 yang ditempa membentuk barang kemas atau perhiasan wanita mengikut design yang dikehendaki kemudian kemasan terakhirnya disudahi dengan sadur emas. Sadur emas menggunakan bancuhan air emas,yang mana perak yang siap ditempa dan dicuci tadi kemudiannya dicelup kedalam cecair emas yang dibancuh tadi, dicelup sehingga rata dan mengenai semua permukaan yang dikehendaki. Kerja nya sama juga macam emas, Cuma material je yang lain.

Tempoh jangka hayat bergantung kepada cara penjagaan dan pemakaian. Jika dijaga dengan baik ia boleh tahan sehingga berbulan-bulan malah bertahun-tahun. Jika kelihatan pudar, boleh disadur balik, dibaikpulih,atau dicuci untuk menjadi silver kembali. Wahh,,menarik kan! Nad pun pertama kali dengar, macam eksaited nak tempah jugak satu! Ukir nama nad,mesti cantikk kan..

Barang Kemas Perak Ukir Nama Sadur Emas Dari Asia Silver Shop Murah Dan Cantik Pilihan Ramai Wanita 

Wanita kalau boleh, nak dirinya dihias penuh dengan barang kemas asli, tapi mestilah takut kena ragut. Yela, zaman sekarang jenayah ragut banyak. Takut weii..sebab tu wanita jarang beli emas asli. Lagi satu, harganya yang mahal. Emas sekarang memang mahal, tak terkata,lagi-lagi gst woo..imagine emas rm6000,+gst 6%=rm360 untuk gst kita kena bayar..huhuhu. Jadinya nak berhias cubalah pakai barang kemas dari Asia Silver Shop ni. Murah dan Cantik weii..lagi-lagi yg jenis ukir nama ni, nad tengok pun dah terpegun. Nak belikan juga untuk Fariza, sebab dia takda lagi emas-emas ni..hehee. Mahal weii emas sekarang, jadinya beli yang termampu sahaja. Duit boleh save untuk kegunaan lain.

P/S : Masa order jangan lupa bagitahu dari blog Nadia Johari atau miszrockers ye, sebab ada harga istimewa untuk pembaca nad semua.. Dapatkan barang kemas perak sadur emas ni weii.. Rugi tau tak dapatkannya sekarang .:)


Tengok cantik kan..

berkilau kau

Alahai rambang mata tengok..Dari gelang, rantai, cincin, subang, semua ada

Kepada penggemar barang kemas rantai perak atau gelang perak, korang boleh dapatkan koleksi ini di Asia Silver Shop. Terdapat pelbagai perhiasan yang disadur seperti anting-anting, gelang tangan dan rantai, rantai kaki, brooch, butang baju melayu, neck tie clip, keychain, loket dan lain-lain yang sesuai untuk dipakai kanak-kanak mahupun dewasa. Produk Asia Silver ni ade design utk baby,untuk kanak-kanak perempuan, lelaki, untuk suami, ayah, emak, pendek kata semua golongan ada design-design tertentu yang sesuai.

Murah je..cantik sangat

Dulu suka beli yang ada buah-buah ni..cantik

Ni kalau pakai kat jari nad, cantik ni
 
alahai bagi anak dara Fariza pakai cantik ni

Cantik juga

Beli gelang dengan cincin untuk tersayang

Cantik juga macam ni

Cakap sahaja nak apa, semua ada malah untuk koleksi emas sadur pun ada mengikut bajet korang. Ternyata koleksi design mereka semuanya cantik-cantik. Dari jauh, aksesori tiruan ini bagaikan emas tulen dan kelihatan mahal. Korang nampak sendiri kan dalam gambar tu, terpikat tak???..

Mengukir Nama Di Barang Kemas

Kedai Asia Silver Shop menerima tempahan barang kemas perak 925 ukir nama juga. Wah best kan, barang kemas korang, ada nama sendiri. Item adalah pre order dan custome made.

Hah nak beli untuk buah hati..

Macam mak datin bila pakai

Rantai siap ukir nama

Tu dia..tak berkelip tengok

Untuk lelaki pun boleh

Trend sekarang, kalau nak sehati sejiwa, siap ada nama sekali..hehee. Nad suka macam ni, ada nama sendiri dekat barang kemas. Nad memang nak belikan satu untuk Fariza, siap ada nama dia lagi. Fariza takda barang kemas pun lagi. Siap nak tulis nama Fariza lagi. Untuk budak baik beli yang macam ni..hehe. Bagi ibu bapa yang bimbang, barang kemas tulen yang dipakai anak mereka terjatuh atau hilang, mereka akan pilih emas saduran sebagai aksesori.

Kepada para lelaki, kalau nak belikan untuk mak, awek, adik perempuan atau yang bernama wanita ni, korang boleh je hadiahkan barang kemas perak sadur emas ni, mesti yang menerima ni akan menghargai hadiah pemberian yang diberi. Para wanita nak beli untuk diri sendiri pun boleh. Lagi best bila terukir nama kan. Pakai pun rasa bangga dan yakin gitu.

Awat cantik sangat ni

Ni ..lagi cantikk

Dapat satu set ni lagi baguihh

Jam tangan tu..masyallah..cantikk

Korang boleh custom, mix n match, pilih je design mana-mana korang suka. Lagi best kalau korang ade design sendiri, bagitau je nak disuruh buat macam mana. Woww!!..best kann..atau hilang idea, korang boleh refer mana-mana gambar sample yang ade dekat gambar asia Silver Shop ni terutamanya yang design berkaitan ukir nama. Sebab kepakaran Asia Silver Shop dalam ukir nama. Kalau design yang dari kilang yang ready made tu, mungkin susah sikit diaorang nak buat. Senang citer pilih atau design sendiri kan.

Bagi yang tidak suka menunggu lama untuk tempah silver ukir nama, boleh pilih aksesori  ready made cantik-cantik, boleh klik di SINI. Ada macam-macam lagi ada,korang boleh tengok dekat page mereka.

Asia Silver Shop pernah bergiat aktif join aktiviti jualan di booth

Ramai Customer datang

Asia Silver Shop pernah bergiat aktif join aktiviti jualan di booth

Asia Silver Shop pernah bergiat aktif join aktiviti jualan di booth

Asia Silver Shop pernah bergiat aktif join aktiviti jualan di booth,seperti Timor Fest,Gegey Festival,Wedding Fest,Meriah Raya Bazaar,Beauty Fest,dan banyak lagi event la..fuh..

Sebenarnya Asia Silver Shop ni ada premis di Kelantan. Hah!!..sesiapa yang tinggal di Kelantan yang berada berdekatan, atau yang pergi ke Kelantan, jangan lupa singgah ke premis Asia Silver Shop. Yela, kalau tak puas tengok dalam gambar, korang boleh melihat sendiri sample atau ambil barang yang dah siap ditempah. Kalau tengok depan-depan puas hati kan.
Alamat:
G-L1-22, Ground Floor, Bazar Tuan Padang, Lot 962, Seksyen 11, 15000
Kota Bharu,KEL.

Terbaru : Asia Silver Tukar Nama Menjadi Venyss

P/S : Masa order jangan lupa bagitahu dari blog Nadia Johari atau miszrockers ye, sebab ada harga istimewa untuk pembaca nad semua.. Dapatkan barang kemas perak sadur emas ni weii.. Rugi tau tak dapatkannya sekarang .:)

Untuk pembelian secara online pun boleh.  Keterangan lanjut korang boleh layari.
Website: http://www.asiasilver.com.my/
Facebook :  https://www.facebook.com/asiasilvershop/
Page untuk produk ready made:  https://www.facebook.com/asiasilvercc/
Instagram:  @asiasilver
official Instagram :  asiasilverhq_official
num telefon: 016 940 3330 (sha) – produk custom made
012 813 7330 (azi)-customer service
017-9496330 (fatin)-produk ready made
SHARE 5 comments

Add your comment

  1. Nice sharing.. Rambang maa tengok..

    ReplyDelete
  2. Wahhh cantiknya, nampak macam emas betul!
    Ai suka camni sebab tak pakai emas.

    ReplyDelete
  3. Semuanya cantik..Boleh beli utk anak dara Eirna ni sempena hari lahir dia bulan depan..Good info....Mak dia pun dah teruja tengok sbb cantik sgt..Yang penting ia tak mahal...

    ReplyDelete
  4. org lelaki pun boleh beli emas sbg pelaburan. apatah lg mcm abam kie yg anak2 pompuan belako.
    abam kie folo sini ye? no 1011. TQ.

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2