hai assalammualaikum

Credit Pic; Mohaz Sue

Sukanya dia bila ada kawan. Bergurau, berlari sana sini. Memang nad perasan, kalau jumpa kawan baya-baya dia, atau budak bukan baya dia pun dia berkawan. Fariza bukan jenis malu orangnya. Walaupun pada mukanya malu-malu jugakla, tapi lepas tu, hah!! hilanglah perasaan malu tu bila dah selesa. Baguslah macam tu.

Teringat nad masa pergi Pulau Pangkor, berhenti makan di sebuah kedai melayu untuk last day di sana. Ada akak India ni datang kedai makan tu. Aka india tu cakap " ini budak garang ni ". " tak suka berkawan dengan lelaki..susah nak pikat dia ni nanti"..lagi dia cakap " keras kepala dia"..sambil akak india tu cubit-cubit pipi dia yang gebu tu..kuat oii..sampai menangis Fariza..hahaha...tapi nangis sekejap je..

Psycho betul akak India tu cakap. Tapi nad tengok dia berkawan je dengan lelaki sekarang..hahaha. Tapi tak tau la dah besar nanti. Senang ke susah nak pikat anak dara kita ni..hehehe..

Seperti adegan di bawah ini.

Credit Pic; Mohaz Sue

Credit Pic; Mohaz Sue

Credit Pic; Mohaz Sue

Hahaha..di mana akhirnya dua-dua melepas..hehehe..


Takdelah..diaorang main je. Tengok video ni.

Anak dara kita ni, makin lama makin membesar. Mommy nak main dengan Fariza sepuasnya.
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

1 comments so far,Add yours