hai assalammualaikum

Dari kecik dia suka betul dengan kucing. Nad tengok Fariza ni jenis suka binatang, terutama kucing. Kalaulah Si Putih masih ada, bolehla jadi kawan Fariza sekarang. Sayangnya Putih entah hilang di mana..sob..sob..Sejak takda putih memang kitaorang dah tak bela kucing. Sebab memikirkan anak kecil, takut ada kesan tak elok nanti. Tapi bila dia dah kenal haiwan, dah sayang haiwan, mula la fikir nak bela ke tak..huhuu..

Buat masa sekarang belum masa lagi nak bela kucing ni. Sebabnya kewangan pun ya, kebersihan pun ye. Kalau macam kewangan bab makanan, atau kesihatan kucing. Pernah bawak kucing dulu pergi klinik, dasyat nak bayar duit ubat kucing. Memang elok jaga kucing ni, mungkin dia akan bagi rezeki dekat kita, tapi adalah sebab mengapa tak dapat bela lagi.

Mungkin tunggu Fariza dah besar, betul-betul besar, dia nak jaga kucing, nak bela kucing boleh kot. Sekurangnya, dia yang jaga, atau mommy ada pembantu untuk jaga binatang tu. Kalau mommy seorang je, memang tak la nak belanya. Mommy yang penat. Dahla kemas rumah, masak, semua mommy kena buat...huhuhu...

Nad akan bagi dia bela, kalau betul-betul dia nak jaga kucing tu. Taknakla, dah bela, pastu bior je..

Sekarang takda kawan lagi, dia berkawanla dengan kucing jiran ni bila balik bandar. Kucing jiran ni pulak jenis taknak balik rumah..isshh tak paham betul..suka nor duduk rumah sini. Jadi biarkan jela. malamkasi keluar..


Kesian Fariza sebenarnya nak kawan..hehee..nanti bagi adik ye Fariza..hahaha..
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

2 comments so far,Add yours

  1. hahahaha~ tengok fariza jinjing anak meow tu pun acik dah seram nak !!! sabar ye.. sikit hari lagik baru bela tau..

    ReplyDelete
  2. Saya mendapat kad ATM yang sudah diprogramkan dan dikosongkan untuk mengeluarkan maksimum $ 400,000 BULAN, $ 20,000 setiap hari selama maksimum 4 BULAN. Saya sangat gembira dengan ini kerana saya mendapat saya minggu lepas dan saya telah menggunakannya untuk mendapatkan $ 140,000 sudah. CLIFFORD JACKSON Hacker memberikan kad hanya untuk membantu golongan miskin dan memerlukan walaupun ia menyalahi undang-undang tetapi ia adalah sesuatu yang baik dan dia tidak seperti penipuan lain berpura-pura mempunyai kad ATM kosong. Dan tiada siapa yang ditangkap ketika menggunakan kad itu. Dapatkan milik anda dari CLIFFORD JACKSON Hackers hari ini! Hanya hantar e-mel ke cliffordhackerspays@gmail.com.

    ReplyDelete