hai assalammualaikum

Dalam banyak-banyak barang makeup, foundation la barang makeup yang wajib ada. Kalau takda foundation, boleh tak tentu arah hidup nad..hahaa. Sebab apa foundation penting?? Sebab foundation merupakan asas utama dalam seni solekan yang menjadikan wajah kita nampak cantik dan sempurna. Dengan foundationla mampu tutup segala kecelaan pada muka dan menjadikan makeup kita nampak cantik dan tahan lama. Nak nampak makeup cantik mestilah pilih foundation yang sesuai dengan kulit kita.


Ni foundation terbaru yang nad guna sekarang. Koreal Cosmetic Smoothie Foundation. Cantik kan botol dia..hehee. Pantang betul nampak benda cantik. Tapi, Nad pilih foundation ni bukan sebab botol, sebab kelebihannya 8 dalam 1. . Koreal Cosmetic Smoothie Foundation ni sesuai dengan semua jenis kulit dan warna kulit.


Warnanya nampak je putih, macam pekat tapi bila sapu dekat muka, dia tak nampak putih malah ikut kulit muka kita. Tak rasa macam pakai foundation.


Makeup Jadi Cantik 

Masa dapat je produk ni, esoknya nad terus pakai. Tekan sikit je, lepas tu nad guna span, dan dap-dapkan ke seluruh muka. Lembut, dan lembap je muka. Lepas tu nad pakai bedak compact sikit je. Memang cantik makeup lepas pakai Koreal Cosmetic Smoothie Foundation ni. Muka rasa ringan je, macam tak pakai apa-apa. Nad pakai dari siang sampai ke malam, elok je lagi. Muka tak berminyak, makeup tak bercapuk, tahan lama. Muka nampak licin dan glowing je. Tak nampak putih pun muka, sebab dia dah ikut warna kulit kita..suka giler!! Paling penting dia tutup parut jerawat tau..wihuu!!..

Kelebihan Koreal Cosmetic Smoothie Foundation

Macam nad cakap tadi, nad pilih foundation ni sebab kelebihannya 8 dalam 1. Mengandungi bahan Vitamin C, Vitamin E, TripleStemcell, Shining, SPF 35, Salmon Collagen, Titanium Dioxide dan Dimenthicone yang menjadikan Koreal Cosmetic Smoothie Foundation ni bukan sekadar foundation makeup malah dapat mencerahkan kulit wajah dan boleh melindungi kulit wajah dari terdedah kepada cahaya matahari agar kulit wajah sentiasa dilindungi dan tak mudah menjadi gelap. Selain itu, kesan pakai Koreal Cosmetic Smoothie Foundation ni boleh mengurangkan bintik hitam dan membuatkan wajah nampak muda seawal 7 hari penggunaan.Perghh!!!, setiap kali keluar wajib pakai Smoothie Foundation ni. Baru berseri-seri muka macam artis kau..huhuhu..

Antara Kelebihan Koreal Cosmetic Smoothie Foundation:
- Full Coverage
- Menjadikan kulit muka flawless sekelip mata!
- Menjadikan kulit muka ‘glowing’ tanpa dipinta
- Makeup dengan cepat
- Tidak berminyak
- Tahan selama 12 jam !
- Tidak bercapuk
- Tidak merekah
- Senang di pakai
- Melindungi kulit dari cahaya matahari.
- Menutup parut jerawat,jeragat
- Sesuai untuk semua jenis kulit
- Mudah dicuci
- Melembapkan kulit wajah
- Menurangkan bintik-bintik hitam

Testimoni mereka yang dah cuba Koreal Cosmetic Smoothie Foundation.







Serius best foundation ni. Koreal Cosmetic Smoothi Foundation tak melekit dan bercapuk yang popular sekarang ni, #SmoothieFoundation 8 dalam 1 keluaran Koreal Cosmetics. selamat digunakan.  Di bawah kawalan KKM (NOT170402257K).


Harga : RM87

Bestnya bila beli Smoothie Foundation ni akan dapat
**Free gift bernilai RM75 (Untuk 120 pelanggan terawal sahaja)
** Baucer hadiah bernilai RM10x5 = RM50

Korang apa tunggu lagi, tengah cari foundation sesuai..Ni la dia Koreal Cosmetic Smoothis Foundation. Nak raya ni mesti nak nampak cantik dan berseri-seri kan. Hah cepat-cepat whatsApp 019 2565 008 atau klik sini terus http://www.wasap.my/ 60192565008

Untuk tahu lebih lanjut tentang Smoothie Foundation boleh rujuk ke:
Website: www.korealcosmetics.com
Instagram: www.instagram.com/korealcosmetics

#korealcosmetic
#smoothiefoundation
#8in1
#No.1Malaysia
#takcubetakcantik



SHARE 8 comments

Add your comment

  1. Eh.. samalah..!! Kak Nina pun pakai smoothie foundation ni Nad..
    Best!

    ReplyDelete
  2. seronoknya tengok muka jadi flawless bila pakai foundation ni.

    ReplyDelete
  3. Nampak flawless and tak berminyak pun muka..bestnya

    ReplyDelete
  4. memang best foundation ni. senang blend

    ReplyDelete
  5. Halo,
    Ini adalah untuk memaklumkan kepada orang ramai bahawa Puan Henrietta Fernando, pemberi pinjaman pinjaman swasta telah membuka peluang kewangan kepada sesiapa yang memerlukan sebarang bantuan kewangan. Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 2% untuk individu, syarikat dan syarikat di bawah terma dan syarat yang jelas dan difahami. Hubungi kami hari ini melalui e-mel untuk memohon dan mendapatkan pinjaman segera: (henriettafernandoloanfirm@gmail.com)

    ReplyDelete
  6. Selamat siang

    ini adalah dasar dana global, kami memberikan pinjaman per pendanaan proyek tahunan 100% dengan pinjaman aman dan tidak aman yang tersedia kami dijamin dalam memberikan layanan keuangan untuk banyak klien kami dengan paket pinjaman fleksibel kami pinjaman dapat diproses dan dana ditransfer ke peminjam dalam waktu sesingkat mungkin kita beroperasi di bawah persyaratan yang jelas dan mudah dipahami dan kami menawarkan pinjaman kepada semua jenis untuk tertarik klien perusahaan perusahaan dan semua jenis organisasi bisnis, individu swasta dan investor real estate hanya menghubungi kami dengan nama di bawah Jika Anda sedang melihat bagaimana mendapatkan pinjaman hubungi kami kami dapat membantu Anda keluar EMAIL: globalfundfoundation9@gmail.com
    BBM: D8633B93

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2