hai assalammualaikum

Alhamdulillah, sampai sekarang nad masih menyusukan Fariza. Umur Fariza dah 1 tahun 6 bulan, nak dekat hampir dua tahun. Tak disangka nad mampu menyusukan dia sampai harini. Jadi, bila dah menyusukan anak, memang cepat lapar je. Serius, nad asyik nak makan je. Seorang ibu memerlukan makanan yang berkhasiat untuk mengekalkan susu yang berkhasiat dan banyak. Tapi nak tau tak, bahawasanya, makan sahaja tak mencukupi untuk menghasilkan susu yang pekat berkhasiat dan banyak?? Jadi apa yang perlu kita ambil selain makan??

Hah!!, nak tau, selain makanan, kita sebagai ibu mestilah minum susu untuk dijadikan sebagai milk booster dan susu untuk ibu mengandung bagi yang mengandung.  Pengambilan susu juga dapat membantu menambahkan susu iaitu sebagai milk booster dan susu untuk ibu mengandung ketika mereka sedang pregnant bagi mengekalkan kecergasan dalam diri.. Sebut je susu mestilah ada riak wajah yang tak disukai atau buat-buat muntah..haha. Biasalah kan, mungkin disebabkan bau atau rasa. Tapi jangan bimbang, sekarang ada susu yang dah diproses untuk rasa lebih sedap dan diterima tekak kita ni.

Pengambilan susu untuk ibu mengandung amat penting supaya dapat bekalkan kalsium bukan sahaja untuk mak malah untuk anak. Kalau tak ambil susu, takda kalsium, bukan sahaja beri kesan pada anak, malah pada ibu. Kesimpulan susu wajib diambil oleh mereka yang sedang menyusukan anak sebagai milk booster dan susu untuk ibu mengandung.


MOMMA® Pregolact™ Milkbooster Susu Pilihan Ibu Hamil Dan Menyusu

Ni nad nak kongsi satu produk susu yang menjadi pilihan sebagai milk booster dan susu untuk ibu mengandung. Dah lama cari susu perisa coklat ni. Susu pilihan nad ialah MOMMA® Pregolact™. MOMMA® Pregolact™ produk susu bernutrisi yang dirumus khas membantu ibu mengandung dan menyusu untuk kekal sihat dan cergas dan dapat bekalkan nutrisi yang lengkap untuk anak yang disusui.


Bila dapat je, terus buka dan malam tu terus minum..hehhee. MOMMA® Pregolact™ ni ada dua perisa, iaitu perisa Coklat dan Vanila Bliss. Nad pilih coklat sebab nad suka minuman susu coklat. Baru masuk tekak..hehee. Nad minum Momma ni sebab nak tambahkan susu badan lagi. Yela, anak dah makin besar, susu pun mesti lagi banyak. Nak buat sendiri tersangatla tak rajin.

Jadi memilih untuk mudah, memilih MOMMA® Pregolact™ disebabkan bahan-bahan yang digunakan daripada bahan yang memang orang selalu ambil untuk dijadikan milk booster dan susu untuk ibu mengandung iaitu Zaitun, Kismis, Omega 3, Delima, Buah Tin, Habatus Sauda, Susu Kambing, Kurma, Madu, Safron, Inulin (prebiotic) Coklat serta Vanilla.

Bahan-bahan ni juga sesuai sebagai milk booster dan susu untuk ibu mengandung supaya kekal aktif dan bertenaga.



Cara pengambilan pun mudah hanya ambil 4 skoop, tuang dalam 150ml air suam. Kemudian kacau dan sedia untuk diminum. Memang takda manis, pun bila minum, masih sedap sebab coklat..hehehe. Satu botol tahan selama 30 hari selama sebulan.

Tips minum untuk milk booster dan susu ibu mengandung
- 3 hari pertama minum 1x sehari. Tingkatkan kepada 2x sehari sekiranya perlu.  Untuk ibu mengandung pula perlu minum 1x sehari sudah mencukupi.
- Minum air masak sebanyak 3 liter sehari
- Kerapkan penyusuan samada direct feeding atau pam. Macam nad direct je. Macam tu la bagi susu sentiasa banyak dan ada.

Testimoni Sendiri


Nad pun dah amalkan 6 hari, alhamdulillah, susu semakin bertambah. Fariza bila susu nad, terus dia main sendiri dan tak kacau mommynya. Kalau tak selalu dia nak melekat je dengan mommynya. Lepas susu mesti sendawa. Lepas tu mesti berak. Nampak tak kenyangnya perut dia walaupun minum susu je. Waktu tidur dia pun lena lepas susu badan. Bagus MOMMA® Pregolact™..Momma memang milk booster terbaik dan susu untuk ibu mengandung yang menjadi pilihan.


MOMMA® Pregolact™ Susu 4 Dalam 1 

MOMMA® Pregolact™ diformulasi Activ-4 Plus™ diperkaya dengan DHA, kalsium, Folid Acid, No Sugar dan Low Fat, dimana ia dapat memberi kecantikan kepad ibu dan anak. Momma susu untuk ibu  mengandung mampu memberi kesihatan yang baik, tenaga serta memberi perkembangan otak bayi yang baik. Dan paling bagus, ia dapat meningkatkan kuantiti dan kepekatan susu badan bagi ibu yang menyusu. Nampak tak MOMMA® Pregolact™ bukan sahaja sebagai milk booster malah ia adalah 4 dalam 1 kebaikannya iaitu Cantik, Sihat, Bertenaga dan Bijak. Susu untuk ibu mengandung dan menyusu yang sangat bagus.

Aspek-aspek ini penting bagi setiap wanita yang bergelar isteri dan ibu :

1. Cantik : Membantu menghalus, melicinkan dan mencantikkan kulit ibu dan bayi.
2. Sihat : Membantu memberi kesihatan yang baik dan merawat stress.
3. Bertenaga : Membantu memberi tenaga segera buat ibu-ibu yang sering keletihan.
4. Bijak : Mengandungi EPA dan DHA yang dapat membantu meningkatkan perkembangan otak bayi.

Nad sarankan korang minumla susu MOMMA® Pregolact™ ni sebab bagus bukan sahaja sebagai milk booster dan susu untuk ibu mengandung, malah beri tenaga dan kekalkan kecantikan. Yela kita ibu mengandung, ibu menyusu ni cepat letih, jadi tenaga perlu sentiasa ada supaya tak stress. Memang bukan mudah nak susukan anak, tapi kita sebagai ibu jangan mudah putus asa.

Testimoni pengguna

Di sini nad kongsikan testimoni daripada pengguna yang telah menggunakan MOMMA® Pregolact™ sangat sesuai untuk milk booster dan susu untuk ibu mengandung. Semua bagi feedback yang baik. Semuanya suka tentang  MOMMA® Pregolact™. Kalau nak tengok feedback lain, korang boleh tekan link DI SINI.







Untuk maklumat lanjut mengenai MOMMA® Pregolact™ boleh layari facebook dan website MOMMA®:

Atau terus ke kedai beralamat: 
MOMMA® Industries Sdn Bhd, 
No 6-25-3, Tingkat 2, Jalan Medan Pusat Bandar 8A, 
Bangi Sentral, 43650 Bandar Baru Bangi, Selangor

Hotline tempahan: 016-923 6962 / 016-924 6962

Google Map / Waze: Momma Club

Untuk testimonial boleh layari http://bit.ly/testimonialMOMMA

#MommaPregolact #LactationMilk #PregnancyMilk #Activ-4Plus #NoCreamer #NoSugar #LowFat #MilkBooster #SuperBabies


SHARE 4 comments

Add your comment

  1. Bagus ni kalau siapa yang nak jaga badan.Biasa ibu2 menyusu ni kena makan banyak.Ada susu ni tak payah makan banyak..Minum Momma pregolact je..

    ReplyDelete
  2. Anda bisa disetujui untuk pinjaman hari ini!

    Pinjaman yang mudah dan cepat dengan suku bunga rendah yang terjangkau saat ini terjadi di sini untuk membantu Anda saat Anda sangat membutuhkannya. Ibu Ibrahim Maisara Lender adalah perusahaan pinjaman sejati yang berdedikasi untuk menyediakan solusi keuangan tim profesional dan berkualifikasi tinggi dapat melayani semua jenis keadaan keuangan. Apakah Anda membeli atau membangun rumah baru, berinvestasi di bisnis, properti investasi, Menjalankan Proyek, membiayai kembali atau mengkonsolidasikan pinjaman Anda yang ada, atau bahkan membeli mobil baru, kami dapat membantu Anda mendapatkan kesepakatan terbaik.

    24 jam sehari, bahkan akhir pekan dan hari libur - proses online otomatis kami memberi Anda akses mudah ke solusi keuangan jangka pendek dan jangka panjang. Bila Anda membutuhkan bantuan dari Ibu Ibrahim Maisara Lender sangat terlatih agen layanan pelanggan, hubungi kami. Agen kami berdiri tujuh hari seminggu untuk membantu Anda. Untuk mendapatkan uang yang Anda butuhkan saat Anda membutuhkannya, Kami menawarkan berbagai macam pinjaman dan pembiayaan dengan berbagai metode pendanaan kepada pelanggan.

    Kami ingin setiap pelanggan puas dengan layanan kami, dan kami terus mendorong maju dengan teknologi baru untuk mewujudkan tujuan ini. Kami mengerti bahwa klien kami menginginkan solusi positif dan layanan yang luar biasa saat memilih pinjaman untuk memperbaiki kehidupan pelanggan kami. Dan membantu mereka memecahkan masalah uang mereka. Jangan ragu untuk menghubungi kami hari ini Via:

    Http: // ibrahimmaisaralenders.wordpress.com
    Email: Ibrahimmaisaralenders@gmail.com
    BBM INVITE: D8CFF0A7

    ReplyDelete
  3. Halo

    Assalamu`alaikum `Selamat Datang di ANNISA AHMAD LOAN COMPANY

    Apakah Anda seorang investor, Pemilik Bisnis, Pengusaha, Kontraktor, Petani, Memulai e.t.c? Mungkin Anda memerlukan dana yang baik dan aman untuk membeli properti, memperbaiki / membalikkan, memperbaiki layanan / bangunan Anda mencari tempat yang dapat menjamin Anda meminjamkan salah satu dari jumlah yang Anda butuhkan untuk menghubungi e-mail: {annisaahmadlaoncompany@gmail.com} ada di sini untuk membantu mereka yang membutuhkan tujuan arsip keuangan mereka, kami berinvestasi pada properti, proyek / bisnis dan juga memberikan penawaran 100% untuk semua jenis pinjaman berbunga rendah. Tarif, untuk mereka yang tertarik dari negara manapun dengan tingkat kredit apakah Anda ditolak oleh bank lain atau kreditur? Kami dapat menawarkan pinjaman yang Anda butuhkan dengan harga yang terjangkau sehingga pekerja bisnis, pria dan wanita, pekerja kantor, operator, inilah kesempatan Anda untuk berinvestasi pada apa yang telah Anda rencanakan di sini adalah pinjaman untuk Anda dan investasikan dengannya, kami juga membutuhkan Layanan dari Pialang yang bisa merujuk orang yang membutuhkan bantuan keuangan dan kami membayar setiap bulan untuk layanan Anda menghubungi kami melalui e-mail di bawah ini jika Anda tertarik dengan pinjaman atau persyaratan. Investor
    Email: {annisaahmadlaoncompany@gmail.com} Anda juga dapat menghubungi kami melalui pin BBM (DB5121C1) dan Anda semua bisa menghubungi kami tentang bagaimana kepercayaan nomor (+393511318582) jujur ​​pada layanan kami.
    Assalamu`alaikum wr wb,

    ReplyDelete
  4. Halo semuanya, Nama saya Siska wibowo saya tinggal di Surabaya di Indonesia, saya seorang mahasiswa, saya ingin menggunakan kesempatan ini untuk mengingatkan semua pencari pinjaman untuk sangat berhati-hati karena ada banyak perusahaan pinjaman penipuan dan kejahatan di sini di internet , Sampai saya melihat posting Bapak Suryanto tentang Nyonya Esther Patrick dan saya menghubunginya melalui email: (estherpatrick83@gmail.com)

    Beberapa bulan yang lalu, saya putus asa untuk membantu biaya sekolah dan proyek saya tetapi tidak ada yang membantu dan ayah saya hanya dapat memperbaiki beberapa hal yang bahkan tidak cukup, jadi saya mencari pinjaman online tetapi scammed.

    Saya hampir tidak menyerah sampai saya mencari saran dari teman saya Pak Suryanto memanggil saya pemberi pinjaman yang sangat andal yang meminjamkan dengan pinjaman tanpa jaminan sebesar Rp200.000.000 dalam waktu kurang dari 24 jam tanpa tekanan atau tekanan dengan tingkat bunga rendah 2 %. Saya sangat terkejut ketika saya memeriksa rekening bank saya dan menemukan bahwa nomor saya diterapkan langsung ditransfer ke rekening bank saya tanpa penundaan atau kekecewaan, segera saya menghubungi ibu melalui (estherpatrick83@gmail.com)

    Dan juga saya diberi pilihan apakah saya ingin cek kertas dikirim kepada saya melalui jasa kurir, tetapi saya mengatakan kepada mereka untuk mentransfer uang ke rekening bank saya, karena saya berjanji bahwa saya akan membagikan kabar baik sehingga orang bisa mendapatkan pinjaman mudah tanpa stres atau penundaan.

    Yakin dan yakin bahwa ini asli karena saya memiliki semua bukti pemrosesan pinjaman ini termasuk kartu ID, dokumen perjanjian pinjaman, dan semua dokumen. Saya sangat mempercayai Madam ESTHER PATRICK dengan penghargaan dan kepercayaan perusahaan yang sepenuh hati karena dia benar-benar telah membantu hidup saya membayar proyek saya. Anda sangat beruntung memiliki kesempatan untuk membaca kesaksian ini hari ini. Jadi, jika Anda membutuhkan pinjaman, silakan hubungi Madam melalui email: (estherpatrick83@gmail.com)

    Anda juga dapat menghubungi saya melalui email saya di (siskawibowo71@gmail.com) jika Anda merasa kesulitan atau menginginkan prosedur untuk mendapatkan pinjaman

    Sekarang, yang saya lakukan adalah mencoba untuk memenuhi pembayaran pinjaman bulanan yang saya kirim langsung ke rekening bulanan Nyonya seperti yang diarahkan. Tuhan akan memberkati Nyonya ESTHER PATRICK untuk Segalanya. Saya bersyukur

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2