hai assalammualaikum

Nak berfesyen Biar Bepada - Macam biasa bila dah sampai musim raya, maka semua pereka fesyen akan keluarkan rekaan baju terbaru. Macam-macam jenis rekaan akan kita nampak dekat media sosial. Ada yang cantik, memang cantik giler, ada yang sederhana, tapi ada juga yang nampak cantik tapi pelik..hahaha. Tak tau la yang fesyen pelik ni macam mana dia boleh fikir nak buat. Kita kalau boleh berfesyen ni biar nampak cantik dan memudahkan kita. Ni kalau dah melaratkan kita, nak ke kita pakai macam tu.

Time nak raya ni la macam-macam pakaian pelik ada. Selalunya nad nampak baju lelaki je pelik, yang ni, nampak baju perempuan pelik..aduh..Salah satu contoh pakaian yang kita tengok memang lawa, tapi rupanya cara pemakaian dia yang nampak menyusahkan. Bila tengok gambar sahaja, kita fikir seluar dan baju dia. Mungkin pakai asing-asing. Tapi bila tengok cara tutorial dia, alamak..pening oii..berbelit-belit macam pakai shawl pulak..hahaa..

Nak Berfesyen Biar Berpada

Berfesyen tidak salah,tapi biarlah berpada dan kena dengan caranya. Cubaan bergaya keterlaluan boleh menjadikan kita bahan ketawa orang yang melihat. Ada beberapa peraturan yang perlu kita ikut agar gaya tidak pelik dan janggal


Kalau tengok baju ni memang menarik. Macam kain dengan baju . Tengok balik pun macam seluar kan. Baju memang ok sebab menutup aurat, dan tak jarang. Labuh pulak tu. Tapi rupanya tempat bahagian kain tu ditutup. Mesti tak paham kan..ok tengok tutorial dia buat. Harap korang tak penin.


Posted by Rody Veiled on Saturday, 29 April 2017
Nak berfesyen boleh, tapi biarlah nampak cantik di mata orang. Biarlah yang betul sikit..hehee. Takyahla buat pening orang. Ok sekian.. 
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

8 comments so far,Add yours

  1. pelik kan..ada ker pakai mcm ni.nak ke tandas naya...

    ReplyDelete
  2. Kadang-kadang yang buat baju ni pun satu... mata pereka ni adalah masalah kot... huhu...

    ReplyDelete
  3. hahaha.. macammana mau pigi tandas tu..

    ReplyDelete
  4. Tengok jugak tadi kat Fb.. Pengsan kalau nak pi toilet.. Serius tak sesuai pakai tuk raya, nak2 baru lepas makan mcm2..kannn

    ReplyDelete
  5. hhhahaahhaa buat kena gelak je kang pergi beraya nak terkencing mau terkencing dalam kain hahahahah

    ReplyDelete
  6. Pelik² betul pakaian zaman sekarang, hilanglah dah kesopanannya.

    ReplyDelete
  7. susah betul nak pakai..apatah lg nk bukak ke toilet

    ReplyDelete