hai assalammualaikum

Segar Tekak Minum ABC - Bila dekat kampung ni, kau nak apa cakap je. Semuanya ada. Naik moto, carilah dekat tepi jalan, mesti jumpa. Kalau malas keluar, pesan je dekat sesiapa yang rajin nak keluar, tolong belikan..hahaha.

Haritu, tiba-tiba tekak nak minum ABC, air batu campur. Dah la cuaca pun tengah panas. Masa tu kakak pulak nak keluar pergi kedai, alang-alang pesan je dengan dia mintak belikan ABC. Nasib dia nak..sebab sebelum ni nad cari, tapi kedai tu tutup. Kempunan sangat dah.



Nasib baik kakak pergi aritu, kedai tepi jalan tu buka. Dapatla akhirnya makan, ABC. Bungkus macam ni, terus hirup je, leganyaa. Rasa nikmat masuk tekak, arrhhh..sedap..hehehe. Hirup-hirup sampai tak ingat apa dah. Bila dah dapat ABC, tekak ni pulak nak minum cendol..eh ngda-ngada tau.

Takpe, nanti kita cari cendol juga. Duit pun tgh save ni..hahahha. Sebab tu bila balik kampung, duit kena sentiasa ada. Sebab mesti teringin nk macam-macam..
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

5 comments so far,Add yours

  1. Sedapnya, dah ngidam kan... teruskan je... jangan ditahan2... hihi

    ReplyDelete
  2. Alang2 gi beli ABC teruskan beli cendol .heheh

    ReplyDelete
  3. uuish ni panas panas dapat ABC sedap ni..

    ReplyDelete
  4. Halo,
    Ini adalah untuk memberitahu orang ramai bahawa Puan Henrietta Fernando, pemberi pinjaman pinjaman swasta telah membuka peluang kewangan kepada sesiapa yang memerlukan sebarang bantuan kewangan. Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 2% untuk individu, syarikat dan syarikat di bawah terma dan syarat yang jelas dan difahami. Hubungi kami hari ini untuk memohon dan mendapatkan Pinjaman segera. E-mel Kami: (henriettafernandoloanfirm@gmail.com)

    ReplyDelete
  5. Selamat siang

    ini adalah dasar dana global, kami memberikan pinjaman per pendanaan proyek tahunan 100% dengan pinjaman aman dan tidak aman yang tersedia kami dijamin dalam memberikan layanan keuangan untuk banyak klien kami dengan paket pinjaman fleksibel kami pinjaman dapat diproses dan dana ditransfer ke peminjam dalam waktu sesingkat mungkin kita beroperasi di bawah persyaratan yang jelas dan mudah dipahami dan kami menawarkan pinjaman kepada semua jenis untuk tertarik klien perusahaan perusahaan dan semua jenis organisasi bisnis, individu swasta dan investor real estate hanya menghubungi kami dengan nama di bawah Jika Anda sedang melihat bagaimana mendapatkan pinjaman hubungi kami kami dapat membantu Anda keluar EMAIL: globalfundfoundation9@gmail.com
    BBM: D8633B93

    ReplyDelete