hai assalammualaikum

Melawati Mall Shopping Mall - Haritu, mr mafia ajak pergi jumpa kawan dia dekat shopping mall. Ingat shopping mall biasa pergi, rupanya ni shopping mall baru dekat Taman Melawati. Tak tau buka bila, sebab nad dah sebulan lebih dekat kampug haritu, gara-gara mabuk. Balik je, mr mafia yang ajak. Tu pun sebab kawan dia kerja situ.

Tengok bangunan dari luar macam bangunan kerja je, bukan shopping mall. Nak parking tinggi.Parking tingkat 5 dan 6 rasanya..Hahaha. Sebab masuk dalam shopping mall je dah tingkat paling atas.


Habis satu mall pusing, nak tengok apa yang ada. Uish, macam-macam ada. Kira semua jenama, semua kedai makanan ada. Butik, kedai pakaian, kedai beg, kedai kosmetik, kedai gadget, permainan, cinema pun ada..uish semua adalah.



Ni la dia directory Mall Melawati.



Tingkat 6 masuk jalan terus, jumpa kidz zone. Tempat menarik, harga pun boleh tahan. Dewasa RM58 kanak-kanak RM35 tak silap. Tapi tengah promo merdeka, harga kurang dari harga asal iaitu RM48 dewasa dan RM25 kanak-kanak. Boleh keluar masuk, satu hari main. Promo merdeka sahaja sehingga 3 September.


Suka pulak tengok, nak masuk tapi rupanya kena pakai stoking. Yess, wajib masuk sini pakai stoking. Jaga kebersihan. Kalau tak bawak, kena bayar ler..hehee. Kitaorang pun baru tau, jadi tak masuk. Sebab kena bayar itu ini. Jadinya, lain kali jela. Aku teruja nampak gelongsor tu..hahah.



Kedai mainan yang bakal dibuka. Bayak ooo...




Pastu tingkat 5 , ada panggung wayang. Ada tempat gadget. Tingkat 4, kawasan gagdet, phone semua. Suka pulak tengok speaker tu.



Tingkat 3, ada kedai makanan. Macam- macam kedai makanan ada.

Tingkat 2, kedai butik tak silap.




Paling bawah, pasaraya, kedai snack, ada juga kedai makanan. Boat noodle pun ada.


Jeruk, oiii..memang kena beli..hahaha...






Ni ambik masa nak balik. Tingkat 6, ada la dinding di lukis. Macam biasa mestilah amik ganmbar..hahaha. Satu bangunan, macam-macam ada.
SHARE 2 comments

Add your comment

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS