Pembersih intim wanita, tips penjagaan intim wanita, Furley bio, FemMist Spray, pencuci keintiman wanita, FemMist Spray Sembur Sahaja

hai assalammualaikum

FemMist Spray Furley Bioextract beri Kesegaran Dan Kebersihan Pada Bahagian Keintiman.

Bahagian tersembunyi, tapi sangat penting untuk wanita. Bahagian keintiman merupakan aset yang memerlukan penjagaan yang rapi. Ada wanita yang kurang mengambil berat kebersihan alat sulit mereka lalu menyebabkan risiko terkena pelbagai penyakit. Walaupun tertutup, tapi bila tak bersih mesti rasa tak selesa dan lagi tak teruk bila berbau.

Ketidakselesaan biasanya datang dari:
- Rambut bercambah
- Split Ends
- Agen pencuci kimia yang agresif
- Kerengsaan rambut kemaluan
- Tekanan
- Kebersihan diri

Bahagian ini memerlukan produk yang khusus untuk memastikan miss v kita sentiasa terjaga dan bersih. Ni salah satu produk femenine wash yang korang boleh cuba. Dikeluarkan oleh Furley Bio, FemMist atau Feminine Mist membantu menjaga keintiman kita para wanita.

FEMMIST SPRAY
FemMist Spray, pencuci keintiman wanita

FemMist Spray, Sembur Dan Segar

Selalunya, kita nampak, feminine wash ni jenis sabun dan cuci kan, tapi yang ni berlainan, sangat mudah digunakan dan dibawa ke mana sahaja. FemMist ni digunakan dengan hanya menyembur sahaja di bahagian keintiman kita. Syok kan, sembur-sembur sahaja. Lepas tu biarkan selama 1 minit. Selesai..Nak hasil yang menakjubkan, korang gunakan secara kerap 3 kali sehari. Bau pun sedap.
Aroma Lavender Nice & Pure yang membuatkan bahagian keintiman berasa bersih dan segar.

FEMMIST SPRAY
Mudah digunakan, sembur sahaja

Manfaat FemMist Spray Furley Bio

Nad dah cuba, memang mudah dan best. Sentiasa segar je bahagian keintiman ni. Korang jangan risau, FemMist adalah 100% berasaskan air. Tiada bahan chemical, hanya bahan semulajadi, sebab tu boleh sembur-sembur sahaja. Feminine Mist / FemMist sesuai untuk semua jenis kulit, diperbuat dari ekstrak buah manggis dan Manjakani membantu melawan jangkitan bakteria, fungus, keputihan dan menganjalkan kulit serta yang penting sangat mesra pH.

FEMMIST SPRAY
Antara manfaat lain termasuklah:
• Mengekalkan keseimbangan pH optimal vagina
• Anti-bakteria dan anti-fungus
• Mengatasi masalah keputihan
• Menghilangkan gatal-gatal dan inflamasi
• Kelegaan segera daripada simptom dan ketidakselesaan akibat jangkitan vagina
• Melegakan kegatalan akibat rambut yang tumbuh
• Kesan melecet
• Menganjalkan dan memutihkan
• Selamat dan sesuai untuk semua jenis kulit
• Semulajadi dan berasaskan air, tidak merengsakan

FEMMIST SPRAY
Rekabentuk yang ramping dan sofistikated

FEMMIST SPRAY
Mudah dibawa kemana-mana

Botol pun comel je. Macam bentuk badan wanita gitu, ringan, kecik dan sofistikated. Reka bentuk yang ramping, diisi dalam botol aluminium boleh dikitar semula untuk matlamat mesra alam sekitar. Bawak masuk dalam beg, dan dibawa ke mana sahaja.

Produk syarikat ini telah mendapat: -
1.      Pensijilan HALAL oleh JAKIM
2.      Kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM)
3.      Kilang mendapat pensijilan HACCP & GMP

Kering, gatal & tidak selesa? Peluh, Haba, Ketidakselesaan dan Bahkan Bau boleh terjadi. Guna je Beauté - Feminine Mist ni, dapat bantu masalah keintiman korang. Dalam masa 7 hari ia mengurangkan kerengsaan, keradangan, bengkak, bau dan ketidakselesaan.

SEMUA penyemburan VAGINAL NATURAL. Tiada bahan kimia yang keras, Tiada SLS, Paraben percuma, Gliserin percuma, bebas Deodarant, asid Borik percuma, hypoallergenic, ALCOHOL-FREE. SELAMAT MENGGUNAKAN.

FemMist didatangkan dalam botol bersaiz 35ml berharga RM48.00 sebotol. Tekan link ni https://store.furleybio.com/beaute-fem-mist-35ml.html .Korang boleh dapat diskaun RM10 dengan menggunakan kod FBIO-FBV 

Korang boleh layari:
Website: https://store.furleybio.com
Facebook: www.facebook.com/furleybio
Instagram: www.instagram.com/furleybio


Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

3 comments so far,Add yours

  1. Wahhh bagus ni, memang sesuai untuk kita jaga kebersihan tempat sulit.

    ReplyDelete
  2. Jaga kebersihan diri memang bagus

    Tapi kena berhati hati dengan produk beracun. Pilih yang selamat dan berkhasiat

    ReplyDelete
  3. Akak pon guna yang ni jugak Nad ritu..mmg ok kan ..

    ReplyDelete