hai assalammualaikum

Beg Nohoo2u Selamat Untuk Kanak-Kanak - Selalunya, kalau nak cari beg untuk anak ni, mestilah tengok yang comel, yang ada gambar kartun, sebab budak-budak suka macam tu..hehee. Faktor lain, mak ayah akan tengok ketahanan beg tu, lasak ke tak. Yang paling penting kualiti beg tu sama dengan harga yang dibeli. Baru berbaloi kan!!!..

BEG NOHOO2U, BEG KANAK-KANAK
Beg Nohoo2u.com

BEG NOHOO2U, BEG KANAK-KANAK
Beg Nohoo beg kanak-kanak

Beg Nohoo2u, Beg Kanak-Kanak Yang Comel, Tahan dan Kalis Air

Salah satu jenama beg iaitu beg Nohoo2u yang pasti membuatkan mak ayah suka dengan beg ni. Nad sendiri yang tengok pun dah tergoda, dah la cantik, comel pulak tu, dan bukan sahaja tahan lasak malah kalis air. Nad diperkenalkan dengan beg ni semasa event Pelancaran Beg Nohoo di The Parenthood Sunway Pyramid. Beg Nohoo ni akan dijual di The Parenthood.

BEG NOHOO2U, BEG KANAK-KANAK
Jom mewarna

BEG NOHOO2U, BEG KANAK-KANAK
Orang suruh warna, dia buat bulat-bulat

Sambil bawak anak main di sini, korang boleh, usha beg Nohoo yang terdapat di The Parenthood Sunway Pyramid. Rambang mata kalau tengok beg Nohoo ni. Berbaloi kalau beli.

BEG NOHOO2U, BEG KANAK-KANAK
Justin menerangkan tentang beg Nohoo

BEG NOHOO2U, BEG KANAK-KANAK
Koleksi Beg Nohoo

Beg Nohoo adalah jenama beg antarabangsa, khusus dalam beg kanak-kanak mesra alam, selamat dan ringan khas untuk kanak-kanak berumur 2 tahun dan ke atas. Beg kanak-kanak yang unik dan berwarna-warni yang direka berdasarkan tema dan watak yang berbeza mengikut kegemaran anak-anak. Objektifnya adalah untuk mewujudkan kebahagiaan, kesenangan dan keselamatan bagi anak-anak.

BEG NOHOO2U, BEG KANAK-KANAK
Fariza pakai beg Nohoo

Ni salah satu beg Nohoo2u yang Fariza guna. Kan dah cakap comel, korang pun mesti tengok cute je beg ni kan!! warna warni pulak tu..hehehe. Beg Nohoo yang Fariza pakai ni merupakan backpacker berbentuk penguin. Sesuai la isi pampers, botol air, atau buku tulis sikit dalam beg ni. Beg pun steady je, tak berat bila dipakai. Ada macam-macam lagi bentuk beg yang ada di Nohoo2u.com yang sesuai untuk kanak-kanak perempuan dan lelaki. Paling penting beg ni telah diisytiharkan selamat oleh Badan Keselamatan Kesihatan Dunia. Nampak tak!! Maksudnya beg ni sangat selamat digunakan untuk kanak-kanak. Sebab tu nad cakap berbaloi kalau beli.

BEG NOHOO2U, BEG KANAK-KANAK
Beg pouch Nohoo

BEG NOHOO2U, BEG KANAK-KANAK
Comelnya kan

BEG NOHOO2U, BEG KANAK-KANAK
Tiga tema beg Nohoo. Ocean, Forest dan Castle

BEG NOHOO2U, BEG KANAK-KANAK
Konsep 3D, rupa haiwan 

BEG NOHOO2U, BEG KANAK-KANAK
Comelnya mermaid ni

Ciri-ciri Beg Nohoo

Banyak rekaan beg yang dikeluarkan, ia bukan sahaja beg backpackers malah ada beg galas dan pouch. Beg yang mempunyai bentuk dan rekaan yang berbeza yang disukai kanak-kanak. Kalau korang nak tau, ada tiga jenis tema bentuk beg Nohoo ni iaitu tema Ocean, Forest dan Castle. Memang semuanya comel dan berkonsepkan 3D. Semua beg Nohoo betul-betul nampak macam haiwan tau. Tengok je mermaid tu, ala comelnya, dengan ekor dia dekat atas, dinosour tu..ish..banyak lagila.

BEG NOHOO2U, BEG KANAK-KANAK
Ciri-ciri beg Nohoo


Selalunya kita tengok beg ni diperbuat dari jenis kain, yang mudah rosak. Tapi untuk beg Nohoo dia diperbuat daripada Neoprena iaitu getah sintetik yang dihasilkan oleh pempolimeran chloroprene. Jadi ia tidak mudah koyak, tahan lasak dan kalis air. Paling penting Ergonometrik. Sangat tebal, luas, selesa dipakai anak-anak dan tidak menyakitkan bahu dan tulang belakang mereka serta mengurangkan risiko ketegangan atau kecederaan otot.

Walaupun beg ni nampak tebal, tapi ia tak panas apabila dipakai. Ia juga selamat untuk kanak-kanak ( tidak bertoksik ). Yela, ada setengah budak ni suka menggigit beg. Takut kalau bertoksik tu, nanti masuk dalam badan..bahaya.

Beg kanak-kanak Nohoo mempunyai safety harness untuk rekaan beg khas berumur 1-3 tahun. Dijamin material beg Nohoo ni tahan lama. Part paling best, takda mana-mana lagi beg yang dijual dengan Lifetime Waranty. Setiap pembelian beg Nohoo akan diberikan Lifetime Warranty, atau Warranty seumur hidup untuk zip, tali dan buckles. Okla kan, beli mahal siap ada warranty. Kalau ada rosak, boleh baiki. Tapi korang kena isi dekat, form warranty di website.

Hah!! Tergoda tak dengan beg Nohoo ni. Comel kan. Beg Nohoo2u ni boleh didapati di Aeon Midvalley, Aeon Shah Alam, Sogo Kl dan The Parenthood Sunway Pyramid. Kalau malas nak keluar, beli online pun boleh. Boleh pergi ke website www.nohoo2u.com . Penghantaran percuma. Semua rekaan ada dekat website tu. Harga beg antara RM99 sehingga RM149.

Promo Code Diskaun Untuk Pembaca Nad

Korang nak diskaun lagi tak..hehehe..mesti korang suka kan dengar diskaun-diskaun ni. Ni nad nak bagi diskaun dekat korang yang nak beli beg Nohoo ni untuk anak-anak korang. Taip je " rockerslovesnohoo " di bahagian code semasa korang nak check out untuk pembelian.

Untuk maklumat lanjut mengenai beg Nohoo ni, korang boleh layari:
Website : www.nohoo2u.com
FB  : www.facebook.com/nohoo2u
IG : www.instagram.com/nohoo2u
Careline/ WhatsApp : 011-11 666 999

SHARE 10 comments

Add your comment

  1. comelnyaaaa beg tu akakkk.. kiut miut..

    ReplyDelete
  2. ok dah tahu dah nak beli apa untuk birthday anak buah heheheheh

    ReplyDelete
  3. comel-comel beg dia.. geram tengok..

    ReplyDelete
  4. Sedih xdapat join event ni , comel gila beg tu

    ReplyDelete
  5. Subhanallah!!COMELNYA beg.. design dia ala2 beg smiggle... errmm.. terus rasa nak beli, sebab tak tahan dengan cutesness overload tu..

    ReplyDelete
  6. Comelnya, kalau beli kat anak yang 5 tahun tu konpem hari² dok pakai je.

    ReplyDelete
  7. Tambah comel Fariza pakai beg yg gojes tu..

    ReplyDelete
  8. neg comel and colorful..mmg menarik minat kanak-kanak kn

    ReplyDelete
  9. beg comel and colorful..mmg menarik minat kanak-kanak kn

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2