hai assalammualaikum

KFC Spicy Sawadee Crunch - Haritu dekat rumah, air takda, jadinya kita makan dekat luar la. Nak masak tak boleh. Kali ni nad yang belanja. Bosan dah makan nasi, kita makan KFC jela. Pergila KFC Desa Pandan.

Tak tau pulak KFC ada menu ayam baru. Jarang nampak kat iklan. Nampak pun masa nak order. Apa lagi terusla order ayam Spicy Sawadee Crunch. Nak rasa macam mana. Pedas ke?? Rasa thailand tu pulak macam mana??? Tau rasa tomyam je..hahahha..Jadi orderla satu set. Taknak order dua set, takut tak sedap. Lagi satu order snack plate, ayam original. Jadi nad dengan mr mafia boleh kongsi-kongsi rasa.

KFC SPICY SAWADEE CRUNCH
KFC Spicy Sawadee Crunch

Ni la dia Spicy Sawadee Crunch. Dalam gambar nampak gah kau..hahaha. Biasalah tu. Spicy Sawadee Crunch, nad ambil yang tiga ketul ayam, ada kentang lenyek dan coslow beserta air lemon. Harga RM13 ada sennya..lupa pulak.

Rasanya pulak, pertama sekalikali tak pedas!!! Ye tak pedas ok!! Mana katanya spicy tu..adoiii. Rasanya cuma dekat kulit je. Dia bubuh banyak rempah dekat kulit sampai rasa kuat sangat. Rasa masam, masin. Banyak giler ajinamoto dia letak kot,..hahaha. Rasa dagingnya, biasa je macam ayam goreng biasa kita beli. Siap makan dengan sos cili akn bagi rasa pedas..hahaha. Nasib beli ayam original, sedap la juga. Lepas ni takkan cuba lagi.

Lepas tu tambah beli, cheesy ball. Takde cheese pun macam yang ditunjuk..hahaha..adoilaa..tapi takpela..asalkan perut kenyang..syukur alhamdulillah..hahaha.
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

3 comments so far,Add yours

  1. Akak x suka perisa yang ni..x tau kenapa x leh terima...biar Hot& Spicy je la...x yah ubah2

    ReplyDelete
  2. This is the first time I came to this blog and I found some relevant stuff here. Basically I keen to know new parameters of writing every-time and sometime it become really very hard to find such kind of platform.
    ลูก ไม่ กิน ข้าว

    ReplyDelete
  3. sedappnya kakk...lama dah tak makan kfc..skrg buat sendiri jer.

    ReplyDelete