TAHUN 2017 YANG PENUH KEGEMBIRAAN

in , by Nadia Johari, 20:11:00
hai assalammualaikum


Penghujung Tahun 2017 - My Bestnine 2017 picture..huhuhu..Bila tengok balik apa yang berlaku sepanjang 2017, nak kata ada perkara tak best, entahla, macam takda je..hahaa. Semuanya ok. Macam banyak benda gembira yang berlaku sepanjang 2017. Rasanya semua benda nak kongsi dalam blog. Takda satu pun yang tinggal. Mungkin rutin nad yang hanya sebagai surirumah, sebagai mommy yang jaga anak, sebagai isteri jaga suami dan rumah, dan sebagai blogger. Hanya berkongsi kerja sebagai blogger dan rutin seharian. Dan paling gembira dalam 2017, nad tau yang nad pregnant untuk kali kedua. syukur alhamdulillah.

Harini penghujung kepada 2017. Semua kenangan dah tersemat di dalam blog, di dalam gambar, dan ingatan. Pelbagai pengalaman pahit manis , suka duka dan penuh dengan pengajaran ! Kita manusia biasa yan tak sempurna, nad sendiri ada kelemahan tersendiri yang orang pun tak suka. Mana yang kita nampak buruk, kita jauhkan, yang elok kita ambil sebagai sumber kekuatan kita.

Setiap tahun azam nad akan berubah-berubah, tak tetap pun..hahaa. Yang penting, kita gembira. Tahun depan, bakal lahirkan anak kedua. Jadi azam, nak jadi mommy yang terbaik untuk anak-anak..hahaa. Weii mampu ke jaga dua orang ni..fuh. Makin kurusla..hahahha. Doakan yang baik-baik je supaya nad selamat melahirkan baby ni. Semoga baby sihat dan boleh temankan kakak Fariza bermain.

Selain menjadi surirumah, kerja nad sebagai blogger. Jadi nad akan teruskan dengan menulis blog, akan berkongsi dengan korang tentang cerita nad. Mungkin ada yang tak suka, itu takpe, nad tetap tumpukan dengan blog. Mungkin tahun depan dapat rezeki yang besar daripada hasil berblog. Rezeki anak-anak yang kita tak tau..hehee.Sentiasa berdoa semoga nad murah rezeki. Setakat 2017 dapat la job daripada beberapa company. Terima kasih kerana mempercayai blog Miszrockers Blogspot. Paling best bila dapat bercuti satu tempat yang nad sendiri tak pernah fikir. Tak kisah walaupun dapat bercuti dalam negara sahaja. belum berpeluang ke luar negara. Takpe, tu pun dah cukup gembira.

Lagi satu, azam nad, nak cantikkan rumah..hehee. Takdela cantikkan gegiler, sebab rumah ni bukan rumah nad sendiri. Jadi cantikkan ala kadar je. Nad ni suka mendekorasi rumah. Sejak join group deko-deko ni, tengok orang dekorasi rumah, kita pun rasa nak juga. Nad dah tulis, dah bayangkan macam mana nad nak deko tu. Jadi tahun depan, kumpul duit sikit-sikit untuk dekorasi rumah bagi nampak selesa dan tenang untuk surirumah macam nad ni..hahaa. Dah hari-hari ngadap rumah je, bila tengok tak kemas nampak lain macam je. Jadi nak bagi tersusun sikit, biar nampak ruang luas dan tak terlampau banyak barang. Sikit-sikit nad beli barang deko. Mungkin akan DIY juga..nak jimat kan..hehee..

Okla, tunggu jela tahun depan. Malam ni, korang sambut tahun baru dekat mana. Selamat tahun baru kepada semua. Nad sambut dekat rumah jela. Nak pergi luar, tak tau nak pergi mana..huhu..tengok jela tv tu..hehee.

:: Baru baca whatsup tadi, dapat berita kawan sekolah telah tiada akibat jangkitan kuman. Innalillah dan salam takziah kepada keluarga arwah..peringatan untuk kita juga, bahawa kita pun akan diambil pada bila-bila masa..Al-Fatihah.
SHARE 4 comments

Add your comment

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2