hai assalammualaikum


Bio-Gold 24k Radiance Cleanser Dan Bio-Gold Water

Bio Gold 24k Menghilangkan Kedutan,Meremajakn Kulit - Haritu nad ada terima kejutan daripada Bio Essence iaitu Bio-Gold Radiance Cleanser dan Bio-Gold Water. Tak sangka, nad dapat cuba produk yang memang dikenali dan popular ni yang boleh membantu melawan penuaan dan kedutan. Nad percaya ramai pembaca nad pernah dengar perkara-perkara hebat tentang Bio-Essence sebelum ini.



Bila tengok produk, seperti ada emas di dalamnya. Emas? Keremajaan? Glowing? Sangat menarik bukan. Emas bukan sekadar perhiasan sahaja sekarang malah emas boleh buat muka kita cantik. Ni yang buat keterujaan nam mencuba Bio Gold 24k ni. Siapa tak mahu tepek emas kat muka. Nad baca, ramai cakap best pakai Bio-Gold ni. Nad dah pun cuba selama seminggu, memang best. Wangi je bau dia.


Dirumuskan dengan Bio Energy Complex ™,24K Bio-Gold Formula yang mengubah keupayaan kulit untuk membaiki, memperbaharui, dan mengisi semula dirinya. Dengan meningkatkan pengambilan oksigen, ia membantu kulit menghirup sel yang berubah dari keadaan yang tidak aktif ke keadaan bertenaga. Meningkatkan penyerapan bahan bio yang berharga untuk menjadikan kulit anda lebih sihat, lebih berseri dan cantik.

Ia juga merangsang pengeluaran kolagen dan elastin yang sudah ada di kulit, dan meningkatkan serat kolagen untuk sentiasa menjaga kulit dan nampak muda selalu.


Bio-Gold 24k Radiance Cleanser

Pencuci muka Bio-Gold 24k Radiance Cleanser menyegarkan dan menghidrat kulit dengan buih halus dan wangi. Pencuci ni memberikan kulit jadi lembut dan bersih.



Bila nad pakai, muka jadi lembap je. Dengan sabun yang mengandungi emas, banyak buih, sangat wangi. Muka jadi segar dan terhidrat tanpa mengelupas atau menyakitkan. Dengan harta anti oksidan untuk menahan tanda-tanda penuaan, meningkatkan keanjalan dan ketajaman kulit.


Bio-Gold Water

Bio-Gold Water , produk ini seperti serum. Ia mengandungi sejumlah besar serpihan emas tulen sehingga 98%, yang sangat berkesan untuk meningkatkan kadar metabolisme kulit dan merangsang pembaharuan sel serta meresap ke dalam kulit dengan cepat. Bukan itu sahaja, malah ianya membantu melawan sinaran UV berbahaya serta memberikan nutrisi yang mencukupi pada kulit.



Bio-Gold Water ni tidak melekit dan seperti air. Sapukan dua kali sehari, pagi dan malam selepas mencuci muka. Tuang sedikit sahaja dan sapu ke seluruh wajah.

Kelebihan Bio-Gold Water
- Mengetatkan liang-liang yang diperbesarkan untuk tekstur halus yang licin
- Meningkatkan keanjalan kulit untuk mengelakkan kendur.
- Memadamkan kulit sehingga menentang kedut dan garis halus
- Mengawal kelembapan dan sebum seimbang, menjadikan kulit lebih licin dan Sihat
- Memulihkan kulit yang berseri secara semula jadi

Best sangat pakai Bio-Gold 24k ni. Dengan semua gabungan ini, mencapai kulit impian anda yang sempurna tidak sukar sama sekali! Sangat sangat penting untuk menggunakan perawatan wajah yang mengandung Antiaging untuk menghilangkan kedutan diah muka. Lagu nad dah menjangkau ke 30 series ni, memang kena jaga dah.

Rangkaian Bio Essence iaitu Bio-Gold 24K Gold Radiance Cleanser dan Bio-Gold Gold Water boleh di dapati di semua pasaraya terkemuka, farmasi Guardian, Watson's dan platform online shopping seperti Lazada.

Untuk maklumat selanjutnya mengenai BIO ESSENCE 24K GOLD, sila layari : http://bio-essence.com.my/

SHARE 16 comments

Add your comment

  1. Kak shaz pun suka apa sahaja yg ada 24k gold..mcm safi rania..hehe

    http://www.byshaz.blogspot.my

    ReplyDelete
  2. Saya beli yg dlm botol kecik.murah sikit

    ReplyDelete
  3. salam..
    hi kak nad =)
    syiok la dpt try produk bio essense 24k gold ni...
    yaya tringin nk try..lebh2 lagi yang bio gold water tu..
    bgus tu utk kulit.. =)

    ReplyDelete
  4. ina pun nak bertukar kepada gold water. viasa guna rose water

    ReplyDelete
  5. wah bestnyadpt ni. lisa pakai yang kaler putih tu

    ReplyDelete
  6. bestnya, insha allah nak cuba.

    ReplyDelete
  7. Mengetatkan liang pori tu suka sebab cuaca di Malaysia ni panas, mmg pori2 terbuka luas, kalau nak makeup light pun kdg2 kena buh ais utk kecutkan...tp guna yg ini mesti memudahkan.

    ReplyDelete
  8. TB pernah try sample dia.. memang best.. ada gold-gold gitu tapi bila sapu kat muka hilang gold tu.. macam meresap dalam kulti kan.. ?

    ReplyDelete
  9. Bukan senang nak jumpa skincare yang elok untuk kulit individu kan, especially yang sensitif macam Rawlins. Tu sebab Rawlins akan setia pada satu-satu produk. Nak try yang baru, selalu nervous.

    ReplyDelete
  10. nampak menarik betul dua item ni hehe, especially sebab ade gold tu kan. Qeela ada bnyk baca that gold mmg bagus unt merawat kulit..packaging dia pon nicee jee nampak hehe.

    ReplyDelete
  11. 24k gold... kali ni.. cantiklah muka.. i wanna buy that too. been looking at it few time and now with your review... lagi confidence nak beli..

    ReplyDelete
  12. wow! 24k gold! That's a real treat to pamper our skin with! I won't put on my skin though hehe, too precious le, 24k Gold... Even the packaging and the serum itself looks mesmerizing enough to keep!

    ReplyDelete
  13. Saya memang pengguna Bio Essence but not of this particular product. Looks really luxurious and effective, too. Hope to try.

    ReplyDelete
  14. Haaa ada gak pakai ni. Selang seli dgn yg lain

    ReplyDelete
  15. Slalu dok belek gak kat Guardian, teringin nak cuba serum tu. Dah baca ni makin membuak lak rasa nak try

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2