hai assalammualaikum


Selesai Sunatkan Farhanah - Kelmarin, Farhanah dah disunatkan. Nad memang akan sunatkan waktu diaorang masa kecik lagi, senang takdela meronta ke ape. Sunat orang perempuan ni sakit sekejap je.Nad akan uruskan semua sebelum balik kl, senang dah nanti.

Kalau dekat Meru Klang ni, nad pergi Klinik Adibah Kapar, sebab dekat situ tak perlu appoitment atau ada hari-hari dia ke. Datang terus cakap nak sunatkan anak, nanti daftar la. Tunggu nama dipanggil, masuk dalam dan baringkan anak. Yang uruskan doktor perempuan, baik je doktornya. Tak cakap banyak pun. Cakap nak sunatkan anak, sia suruh baringkan. Nanti dia sunatkan la.

Bab sunat ni memang nad tak datang dekat anak. Ngeri nak tengok, nad serah dekat nenek dia la..hahaa. Sepatutnya kena tau sunat anak perempuan ni macam mana, tapi uishh takleh nak tengok..hahaha. Mak cakap, ala dia gunting sikit je dekat tengah-tengah tu..hahaha. Ok nalas nak bayangkan. Masa kakak Fariza pun nenek yang pegang anak..kihkih..

Sekejap je sunat. Nangis sekejap la si anak tu. Dah sunat, boleh bayar dan balik. Harga sunat anak perempuan dekat Klinik Adibah Kapar RM20. Tak tau la tempat lain. Bila dah tau klinik tu, pergi situ jela kan. Buat apa susah-susah cari tempat lain.

Kalau orang laki, dah sunat cakap dah boleh cari awek, kawin, perempuan kalau dah sunat, dah jadi anak dara..hahaha..huishh tunggu besar ye Farhanah. Jangan gedik lagi..


Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

4 comments so far,Add yours

  1. yeayyyy dah jadi anak dara heheheh

    ReplyDelete
  2. saya biasa sunatkan baby masa lepas lahir, sunat kat hospital sebelum discaj. Tapi baby FL hari tu tak dapat buat sebab dia kecik sangat. So, lagi 2 minggu akan buat

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah dah selamat sunat

    ReplyDelete
  4. wahh! dah jadi anak dara tombam ni..

    ReplyDelete