hai assalammualaikum

Cadar Ikea Menarik Semuanya - Haritu cuaca panas betul, jadinya ajak mr mafia pergi cari tempat beraircond..heheh. Tempat yang dituju mestila ikea Cheras, sebab dah dekat dengan rumah. Sebenarnya nak cari barang juga, almari adik Farhanah dengan mejabeg tulis Fariza. Nad pun ada nak belitau barang untuk nad.

Sampai ikea je, memang sejuk...hahhaa. Duk lama-lama dalam tu pun takpe. Macam biasalah, bila sampai ikea, tengok-tengokla mana berkenan. Sedangkan dah tulis dalam kertas apa yang nak dibeli. Biasalah usha-usha kan, kot-kot boleh buat dekorasi nanti dekat rumah..kahkahkah.





Sampai tempat cadar, tengok, cantik sangat. Memang berkenan dekat cadar ikea ni. Semuanya cantik belaka, dan sedap je bila dah duduk. Baring apatah lagi, boleh tertidur dekat situ..hahaha. Letak Farhanah, memang tidur sahaja. Angkatla dari tilam ke tilam, diletak atas berlainan corak cadar tu, tak bangun.

Memang teringin nak beli cadar katil ikea ni. Tapi nantila dulu, nad nak beli barang lain dulu. Ramai kata, bulat2 putih tu lawa.



Fariza sekarang dah pandai, dia naikpun sendiri atas katil, terus tarik selimut tu, dan baring..hahaha. Nampak sedap sangat katil tu. Mana taknya,mommy pun rasa best je, Fariza sampai taknak turun dari katil. Dahla lembut. Mau tak bangun bila dah tidur.




Datang ikea, mestila kena makan meatball dekat sini...kihkih..nyumnyum..kongsila dengan mr mafia. Fariza makan sup dengan kek. Ayam goreng pun ada. Bestnya ayam goreng dia macam rangup sikit..sedapp..


Adik Farhanah, masa makan baru bangun. Lepas kenyang baru tukar turn, daddy pulak jaga dan layan dia. Mommy sambung makan meatball.

Haritu beli almari baju adik Farhanah dengan meja tulis Fariza. Cadangnya memang nad nak beli barang lain juga, barang besar, tapi mr mafia cakap kereta tak muat. Sabar jela, nad ni dahla malas nak keluar banyak kali. Barang apa nad nak beli, hah tu nanti nad cerita apa yang nad nak beli ye selain.


Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

2 comments so far,Add yours

  1. cantik2 cadar kat ikea. selain cadar kin suka tgk lampu meja . hehe

    ReplyDelete
  2. memg cantik mila dah 3 tahun still pakai berbaloi

    ReplyDelete