hai assalammualaikum


Foaming Hand Wash Dan Hand Sanitizer Dari Chomel Baby

Jaga Kebersihan Tangan Anak Dengan Produk Chomel Baby - Makin membesar, makin macam-macam dia nak meneroka, dia nak sentuh. Jadi sebagai mommy, mestilah kena jaga kebersihan tangan anak supaya tidak dapat penyakit. Kebersihan anak perlu diutamakan, tak kira di rumah atau di luar,  nad mesti cuci tangan Fariza dengan Foaming Hand Wash dan Hand Sanitizer dari Chomel Baby ni. Kulit budak ni kadang sensitif, tak boleh pakai sabun orang dewasa, kadang boleh akibatkan kulit mereka kering. Jadi, kalau pakai produk khas untuk mereka, kebersihan dan kesihatan pun terjamin.


Fariza memang suka dengan kucing. Asal nampak kucing mesti dipegang kucing, dipeluknya, di genggamnya kucing tu. Kadang habis bulu kucing tu tanggal. Kita mestila risau, bulu kucing tu boleh buat anak sakit. Jadi, cepat-cepat basuh tangan dia dengan air, dan menggunakan sabun  Foaming Wash Hand ni. Fariza suka sangat bila time basuh tangan, dia mesti nak guna sabun ni, sebab dia keluar buih..hehee. Bukan Fariza je suka, mommy pun suka pakai..wangi..hehee..


Foaming Hand Wash, sangat bagus sebab dia antibakteria yang diperbuat daripada tumbuhan dan sangat lembut pada kulit. Sabun ini berbuih yang mampu membersihkan kotoran yang melekit pada tangan anak kita. Ia juga dapat melembapkan kulit anak kita. Jadi tangan anak kita tu lembut dan lembap je selalu. Sabun yang selamat untuk anak kita kerana tiada toksik. Harga pun murah aje.. Foaming Hand Wash (250ml) hanya berharga RM15.90 sahaja..


Selain Foaming Wash Hand, nad guna juga Hand Sanitizer ni. Hand Sanitizer ni memang berguna bila waktu keluar berjalan. Saiznya yang kecik dan ringan boleh dibawa kemana sahaja. Penting ada Hand Sanitizer ni, tangan anak akan selalu bersih bila kotor. Merupakan formula cepat kering yang diperbuat daripada bahan-bahan semulajadi seperti glycerin dan vitamin E yang dapat membantu melembapkan kulit tanpa meninggalkan kesan melekit... Ia juga mampu membunuh 99.9% kuman dengan berkesan dan selamat digunakan seisi keluarga kerana ianya berasakan tumbuh-tumbuhan.


Hand Sanitizer ni jernih. Baunya wangi sangat. Bukan tangan anak je bersih dan wangi, tanagn amk pun wangi..ehehee..Hand Sanitizer (55ml) ini berharga RM7.90 sahaja sebotol.


CHOMEL merupakan rangkaian produk yang dihasilkan dari bahan semulajadi, selamat, berkesan malahan mesra alam (eco-friendly) untuk si manja bayi dan kanak-kanak malahan untuk kegunaan seisi keluarga juga. Sebagai ibubapa kita perlu tahu bahawa kulit bayi adalah lebih nipis dan mempunyai sifat keresapan bagaikan span dan cepat hilang kelembapan daripada kulit kita orang dewasa. Oleh itu kita perlukan rangkaian produk yang tidak mengandungi bahan-bahan kimia berbahaya yang boleh menimbulkan risiko kesihatan mereka.

Chomel ada keluarkan pelbagai produk lain lagi seperti
- Breast Pump & Bottle Cleanser
- Baby Fabric Softener
- Baby Laundry Detergent
- Travel & Surface Cleanser
- Travel & Hinghchair Cleanser
- Toy & Surface Cleanser

Korang boleh dapatkan produk Chomel ni di
Website: https://www.chomelbaby.com/
Facebook: https://www.facebook.com/chomelbb
Instagram: https://www.instagram.com/chomel_baby_/
SHARE 26 comments

Add your comment

  1. lagi lembut dan terjaga la lepas ni. anak2 pun kurg dijangkiti penyakit. InsyaAllah

    ReplyDelete
  2. Chomel nya...mmg sesuai utk anak2...lg2 yg kulit sensitive

    ReplyDelete
  3. memang sedap bau dia, hilang bau busuk basuk berak anak...hehehe

    ReplyDelete
  4. Hand sanitizer mmg elok bawak ke mana mana, ada anak kecik ni ntah apa dipegangnya kang

    ReplyDelete
  5. Bau memang best! Hand sanitizer sentiasa dalam ada handbag.

    ReplyDelete
  6. wah kemain comel mendanya secomel namanya, kecik senang nak bawak kemana2 pun

    ReplyDelete
  7. Alololo... Comelnya packaging dan logo dia! suka sangat dengan produk yang menggunakan bahan semulajadi macam ni. nature-friendly! Nanti bolehlah suggest pada sepupu-sepapat yang ada anak-anak kecil. :)

    ReplyDelete
  8. Nama pun Chomel. Memang sesuai untuk untuk si comel. Produk range pun variety and complete. Siap ada Sanitizer lagi. Memang sesuai untuk penjagaan kebersihan baby.

    ReplyDelete
  9. comel je packaging Chomel ni, budak2 confirm suka nak bersihkan diri dengan produk Chomel ni lagi2 kalau berbau wangi, saiz kompak mudah bawa ke mana-mana baguslah Chomel!kalau I dah ada anak memang nak cuba ni, hahaha

    ReplyDelete
  10. wajib ada kat rumah ni especially kalau ada anak kecil..kena cegah dari jangkitan kuman sebelum terkena...produk ni ramai review kata bagus..nanti nak cubalah ehhe

    ReplyDelete
  11. Syira paling suka guna chomel handwash dia. Wangi sangat. Pastu senang nak cuci tangan si medina kalau lepas makan. Hand sanitizer dia pun wangi betul. Senang serap. Btw syira dah follow nadia #1083

    ReplyDelete
  12. this is good as didn't irritate the skin. Suitable for kids and smell nice too, price is affordable!

    ReplyDelete
  13. Chomelnya nama produk ni hehehe kita pun nak beli juga sebab memang betul kata pakar kesihatan penyakit banyak datang dari tangan yang tidak terjaga...

    ReplyDelete
  14. Comel sgt. Mmg perlu sgt hand sanitizer utk seisi rumah. Mencegah lebih baik dr mengubati..lagi best sbb tak merbahayakan sbb organic

    ReplyDelete
  15. comel sungguh nama brand ni dan ramai kawan akak cakap bau dia mmg best dan wangi sampai anak dia pun suka. Harga dia pun murah tuu

    ReplyDelete
  16. betul la. kucing tu nampak je bersih tapi masih ada bakteria pada bulu mereka. budak2 ni dh la senang kena penyakit.

    ReplyDelete
  17. Pandai diorg pilih nama. First ayat yang keluar mesti Chomel sebab packaging dia memang comel..hehehe. Memang sesuai sangat lah dengan nama dia.

    ReplyDelete
  18. Apa yang penting, pupuk budaya basuh tangan dan jaga kebersihan bersama anak-anak. Sebab kanak-kanak ni memang mudah kena pelbagai penyakit. Lagi pula mudah berjangkit. Kita sebagai ibu lah yang kena bagi kelas kebersihan setiap hari. Semasa bersin, mereka akan tutup mulut dengan tangan. Ajar basuh tangan guna chomel tu. Sebelum makan pun ajar basuh tangan. Nyanyi lagu antabax tu kak. Hahaha.

    ReplyDelete
  19. Penting banget ya menjaga kesehatan dan kebersihan badan termasuk.bagian tangan. Klo Abby kemana pun pergi pasti sedia di dalam tas macam sebegini. Baru tahu klo produk Foaming Hand Wash dan Hand Sanitizer dari Chomel Baby ini bagus buat anak..

    ReplyDelete
  20. Chomel products are so cute. It can really encourage children to take care of their personal hygiene, 'cos of the attractive packaging. Good move.

    ReplyDelete
  21. tak pernah dengar brand ni.. first time.. tapi looks great..stay hygiene all the time.. great products... for the kids, and adults as well..

    ReplyDelete
  22. Gojo Purell moment hand-sanitizer under the item scope of sanitizers and is intended to be utilized as office cleaning supplies and home cleaning supplies.
    germaphobe

    ReplyDelete
  23. The cutan sanitizer belongs to the range of hand-sanitizers which are manufactured in compliance with the standards specifically required for eco friendly hygiene products. hand sanitizer dispenser

    ReplyDelete
  24. Scholastic execution of the respondents varies when they are gathered by sex, guardians' occupation, family pay and number of vaccinations got, yet not with age, nationality, number of relatives, kind of abiding and number of sanitation offices. HOCL solutions

    ReplyDelete
  25. The main reason adultered oils serve is for scent, which for some, people is really harmful, regularly bringing about migraines, queasiness and in any event, spewing. best alcohol hand sanitizer to buy in India

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2