hai assalammualaikum

Kulit Sempurna, Menawan Tanpa Bintik Hitam dalam Masa Dua Minggu : Nanowhite Dark Spot Corrective Serum - Muka dah cantik, tapi ada pulak bintik-bintik hitam dekat muka. Buakn sahaja masalah jerawat, masalah bintik hitam pun beri kurang keyakinan pada kita. Kalau tutup dengan foundation pun, belum tentu dapat tutupkan bintik hitam tu. Mungkin banyak produk dan cara korang guna kan untuk bintik hitam dan parut jerawat.

Tapi ada satu produk yang boleh selesaikan masalah bintik hitam ni dalam masa dua minggu. Hah!!, mesti korang tak caya kan. Nad dah pakai dah, kulit nad bertambah baik. Nad pakai Nanowhite Dark Spot Corrective Serum. Sebelum ni nad pernah pakai produk nanowhite fresh untuk jerawat tu, memang ok dengan kulit nad.



Set penjagaan Nanowhite kali ni, nad cuba untuk sebulan lebih, dan hasil dapat dilihat dua minggu lebih nad guna. Set ni lengkap dari pencuci, penyegar, serum dan pelembap dengan packaging warna hijau. Set ini menfokuskan pada pencerahan tona kulit dan memudarkan serta mampu mengurangkan bintik hitam di wajah.

Nanowhite Dark Spot Corrective Serum Dengan LumiLite

Produk baru Nanowhite, Nanowhite Dark Spot Corrective Serum dengan LumiLiteTM diperkaya dengan tiga bahan pencerah yang membantu mengurangkan bintik hitam, memudarkan parut jerawat dan juga memberikan tona kulit yang sekata.


Ia mempunyai gabungan teknologi Nano, Omega White-C dan Ekstrak Semula Jadi untuk membentuk konsentrasi pencerah yang menembusi jauh ke dalam kulit untuk penyerapan bahan aktif yang lebih baik untuk memberikan hasil kulit cerah yang berseri dan kekal lama.


Serum ni jenis cecair jernih. Baunya wangi sangat. Sejuk je bila letak dekat muka.

Testimoni Berjaya Menggunakan Nanowhite Dark Spot Corrective Serum

Ujian telah dibuat dan terbukti berhasil dalam ujian penggunaan di rumah yang telah dijalankan. Percubaan tersebut memantau keadaan kulit 50 orang wanita Malaysia yang telah menggunakan serum ini selama 28 hari, melaporkan hasil yang menakjubkan - hampir kesemua (95%) wanita berusia 22 hingga 35 tahun nampak akan pengurangan bintik hitam dan parut jerawat selepas hanya menggunakan produk selama dua minggu!


Mengikut hasil ujian penggunaan di rumah, pemulihan paling ketara dapat dilihat di bahagian pipi, dagu dan juga dahi. Oleh itu, masalah ketidaksempurnaan kulit hanya akan tinggal sejarah dan wanita-wanita ini kini tampil gembira dengan tona kulit yang sempurna dan lebih cerah.

Majoriti peserta sebenarnya mendapati kulit mereka lebih berseri dalam hari pertama menggunakan Nanowhite Dark Spot Corrective Serum. Bilangan peserta yang berpuas hati semakin meningkat selari dengan bilangan hari penggunaan.

84% daripada wanita melaporkan bintik hitam dan parut jerawat yang semakin kurang dalam hari pertama penggunaan serum. Selepas 14 hari, bilangan wanita yang mendapat hasil yang sama meningkat kepada lebih 90%. Dari segi tona kulit sekata, 50% daripada wanita mengatakan mereka nampak penambahbaikan yang ketara dalam tempoh 24 jam pertama selepas penggunaan, dan 60% melaporkan perkara sama selepas dua minggu.

"Di Nanowhite, kami memahami kekecewaan wanita apabila melihat bintik-bintik hitam yang baru dan parut jerawat bila melihat cermin, terutama selepas menghabiskan banyak masa dan wang untuk menanganinya. Nanowhite Dark Spot Corrective Serum telah diperkembangkan untuk menyelesaikan perubahan tona kulit yang menjengkelkan serta menjejaskan keyakinan diri. Seperti yang dapat kita lihat daripada hasil ujian penggunaan di rumah, serum ini berkesan menyelesaikan masalah seperti yang dijanjikan - iaitu mengurangkan bintik hitam dan parut jerawat sambil mencerahkan tona kulit wanita Malaysia, semuanya dalam satu pakej yang hebat!"  kata Christine Law, Pengurus Pemasaran Tohtonku Sdn. Bhd..

Law menambah bahawa keberkesanan serum tersebut terus membuktikan komitmen Nanowhite untuk menawarkan bukan sahaja kulit yang cerah, tetapi juga kulit yang sempurna dan berseri dari dalam.

"Sebagai pakar penjagaan pencerahan kulit, kami berusaha tanpa jemu memperbaiki inovasi kami untuk memenuhi keperluan pencerahan kulit yang unik bagi setiap wanita pada peringkat kehidupan yang berbeza. Nanowhite Dark Spot Corrective Serum adalah satu produk yang menyelesaikan beberapa masalah kulit dalam masa dua minggu – sungguh menjimatkan masa! Ini bermakna, wanita yang sedang melalui fasa penting kehidupan mereka tidak perlu menghabiskan banyak masa untuk mendapatkan kulit bebas cela, mereka akan mempunyai lebih banyak masa mengejar kerjaya dan memenuhi impian mereka, berseronok dengan orang yang tersayang atau menikmati kehidupan sepenuhnya!" kata Law.

Aplikasi Mudah Alih Nanowhite AR+

Korang mungkin sukar membayangkan melihat wajah mereka di cermin tanpa bintik-bintik hitam dan parut jerawat. Jadi, Nanowhite membantu korang membayangkan kulit yang lebih cerah – menerusi aplikasi realiti berperantaraan (AR) mudah alih yang baharu iaitu aplikasi mudah alih Nanowhite AR+.

"Kami sangat teruja memperkenalkan aplikasi mudah alih Nanowhite AR+, yang menunjukkan pengguna bagaimana wajah mereka dengan kulit yang lebih cerah dan berseri tanpa bintik-bintik hitam dan bekas jerawat yang menjengkelkan. Dalam kehidupan sebenar, ini adalah apa yang akan anda lihat selepas tempoh yang singkat menggunakan Nanowhite Dark Spot Corrective Serum. Dalam erti kata lain, realiti berperantaraan boleh menjadi realiti sebenar! Untuk mencapai hasil yang lebih baik dan lebih jelas, ikut rutin penjagaan kulit penuh dengan menggunakan produk Nanowhite yang lain juga." kongsi Law.


Untuk melihat wajah bebas cela, muat turun aplikasi mudah alih 'Nanowhite AR+’ dari Apple App Store atau Google Play Store. Kemudian, imbas pembungkusan serum dengan aplikasi tersebut dan ketahui lebih lanjut mengenai produk-produk Nanowhite dan panduan langkah-langkah penjagaan kulit sambil membayangkan penambahbaikan kulit melalui fungsi realiti berperantaraan.

Bukan itu sahaja - pengguna aplikasi berpeluang memenangi hamper produk Nanowhite bernilai RM2,500! Anda hanya perlu mengisi borang kaji selidik dalam aplikasi mudah alih Nanowhite AR+, dan pemenang bertuah akan dimaklumkan melalui telefon.

Serikan kulit anda hari ini! Nanowhite Dark Spot Corrective Serum 30ml dijual pada harga RM69.90 di semua farmasi dan pasaraya utama di seluruh negara.


Set Penjagaan Muka Nad Dengan Nanowhite

Tak lepaskan peluang, nad pun, cuba pakai Nanowhite ni sebagai rutin skincare setiap hari. Kalau tengok gambar sahaja, muka nad memang makin lama makin kurang jerawat, kurang berminyak dan bintik hitam pun kurang. Nad pakai set lengkap Nanowwhite ni.


1. Awaking Snow Wash
Pembersih muka yang mampu membersihkan muka kita secara mendalam. Pembersih muka ni nad suka, sebab dia terasa sejuk je seperti salji. Ia mampu melembapkan muka dan melindungi kulit muka kita daripada segala kekotoran. Diperkaya dengan teknologi Omega White-C dan Nano dan sangat sesuai untuk kulit yang normal


2. Refining Treatment Toner
Lepas cuci muka, perlulah pakai toner bagi mengetatkan dan menapis liang pori. Berfungi sebagai astringen, meminimumkan liang dan mengeluarkan minyak yang berlebihan tanpa mengeringkan kulit. Diperkaya dengan teknologi Nano, Omega White-C, Ekstrak Witch Hazel, Ekstrak Jeruk, Ekstrak Lemon dan Bilberry Ekstrak mampu merawat sel kulit wajah dan memberi vitamin yang penting penumbuhan self baru kulit



3. Dark Spot Corrective Serum
Seperti nad cakap di atas tadi, produk baharu yang dirumuskan dengan Nanoteknologi, Omega White-C dan Ekstrak Semulajadi, Nanowhite Dark Spot Corrective Serum memberi kesan yang menakjubkan untuk menghilangkan bintik hitam di wajah No Spots No Flaws!

Serum berwarna putih, pekat mampu menembusi jauh ke dalam kulit untuk membersihkan bintik-bintik gelap dan penggunaa yang berterusan mampu memberi warna kulit lebih cerah dan lebih cerah. Jenis tak melekit dan terus meresap ke dalam kulit. Untuk serum ni hanya titiskan di lima point di wajah iaitu pipi kiri, pipi kanan, hidung, dari dan dagu.



4. Double Action Whitening Gel Cream
Double Action Whitening Gel, gel berbetuk cream, tak melekit. Memberi pemutihan tindakan berganda untuk kulit yang licin dan lebih lembap. Ia juga mampu memiinimumkan penampilan bintik gelap dan mencerahkan keseluruhan kulit. Mengandungi tertumpu Nanowhite Super Antioxidant ™ (Vitamin E & C) bagi memberi kesan pencahayaan yang maksimum dan mencegah pengoksidaan untuk kulit yang lebih tahan lama.

Untuk mengetahui lebih lanjut, layari laman Facebook Nanowhite di www.facebook.com/nanowhite, atau lawati laman web rasmi di www.nanowhite.com.my
SHARE 14 comments

Add your comment

  1. wowww..bestnya.Berapa lama nak hlang tu? ehehe.. macam menarik untuk cuba ni.. lagi-lagi ina ada bintik hitam ni

    ReplyDelete
  2. seriusss? boleh hilangkan bintik2 hitam di wajah? menarik nii. TB nak cuba lah

    ReplyDelete
  3. bintik hitam klu nak picit memang sakit kan..sib baik ade produk yg membantu hilangkan dalam amse 2 minggu..cepat jugak tu

    ReplyDelete
  4. Harga dia quite affordable jugak eh...btw, kalau jenis parut jeragat tu agak-agak berbaloi tak cuba..?? ibu Sally jeragat dia berkumpul kat area tulang pipi tuuu

    ReplyDelete
  5. Bintik hitam tak ada.. Bintik2 putih tu ada la terutama kat hidung..kalau nak bagus kena pakai satu set la kan.. Harga produk nanowhite pun kira murah jgk kan

    ReplyDelete
  6. Sungguh sy perlu produk macam ni utk pulihkan kulit wajah cla . Thanks Nad 😀

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini review berbayar
      Tapi kalau ada duit, try la pakai nano corrective serum tu

      Delete
  7. i have tried this brand before and their products are good too

    ReplyDelete
  8. The face cleanser did not like it, because it felt cold, like snow and pleasantly affects the skin.

    ReplyDelete
  9. Halo semuanya, saya Rika Nadia, saat ini tinggal orang Indonesia dan saya warga negara, saya tinggal di JL. Baru II Gg. Jaman Keb. Lama Utara RT.004 RW.002 No. 26. Saya ingin menggunakan media ini untuk memberikan saran nyata kepada semua warga negara Indonesia yang mencari pinjaman online untuk berhati-hati karena internet penuh dengan penipuan, kadang-kadang saya benar-benar membutuhkan pinjaman , karena keuangan saya buruk. statusnya tidak begitu baik dan saya sangat ingin mendapatkan pinjaman, jadi saya jatuh ke tangan pemberi pinjaman palsu, dari Nigeria dan Singapura dan Ghana. Saya hampir mati, sampai seorang teman saya bernama EWITA YUDA (ewitayuda1@gmail.com) memberi tahu saya tentang pemberi pinjaman yang sangat andal bernama Ny. ESTHER PATRICK Manajer cabang dari Access loan Firm, Dia adalah pemberi pinjaman global; yang saya hubungi dan dia meminjamkan saya pinjaman Rp600.000.000 dalam waktu kurang dari 12 jam dengan tingkat bunga 2% dan itu mengubah kehidupan seluruh keluarga saya.

    Saya menerima pinjaman saya di rekening bank saya setelah Nyonya. LADY ESTHER telah mentransfer pinjaman kepada saya, ketika saya memeriksa saldo rekening bank saya dan menemukan bahwa jumlah Rp600.000.000 yang saya terapkan telah dikreditkan ke rekening bank saya. dan saya punya buktinya dengan saya, karena saya masih terkejut, emailnya adalah (ESTHERPATRICK83@GMAIL.COM)

    Jadi untuk pekerjaan yang baik, LADY ESTHER telah melakukannya dalam hidup saya dan keluarga saya, saya memutuskan untuk memberi tahu dan membagikan kesaksian saya tentang LADY ESTHER, sehingga orang-orang dari negara saya dan kota saya dapat memperoleh pinjaman dengan mudah tanpa stres. Jadi, jika Anda memerlukan pinjaman, hubungi LADY ESTHER melalui email: (estherpatrick83@gmail.com) silakan hubungi LADY ESTHER Dia tidak tahu bahwa saya melakukan ini tetapi saya sangat senang sekarang dan saya memutuskan untuk memberi tahu orang lain tentang dia, Dia menawarkan semua jenis pinjaman baik untuk perorangan maupun perusahaan dan juga saya ingin Tuhan memberkati dia lebih banyak,

    Anda juga dapat menghubungi saya di email saya: (rikanadia6@gmail.com). Sekarang, saya adalah pemilik bangga seorang wanita bisnis yang baik dan besar di kota saya, Semoga Tuhan Yang Mahakuasa terus memberkati LADY ESTHER atas pekerjaannya yang baik dalam hidup dan keluarga saya.
    Tolong lakukan dengan baik untuk meminta saya untuk rincian lebih lanjut tentang Ibu dan saya akan menginstruksikan, dan ada bukti pinjaman, hubungi LADY ESTHER melalui email: (estherpatrick83@gmail.com) Terima kasih semua

    ReplyDelete
  10. Jangan percaya. Review kena bayar dengan nano white. Tengok review lain. Ayat sama macam ni. Aku dah jumpa 3 review sama macam ni. Nampak sngt kena bayar. Kalau ikhlas, tak ada nya nak cakap "ahhh produk ni sempurna sangat." setiap produk ada kekurangan. Astu. Yang dia pegi sebut satu saty ujian pesemua tu asal?! Nampak sangat woii. Nampak sangat.. Aku pon tgh pakai corrective seeum ni. 24 jam eah? Aku tak nampak beza pon. Tunggu nanti aku dh pakai lama. Korang.. Just.. JANGAN TERTIPU DENGAN REVIEW ORG YG KENA BAYAR. DH KENA BAYAR OPKOS LA PUJI MELAMBUNG. just. Jangan. Tertipu.

    ReplyDelete
  11. Papepon, aku nak mintak maaf kalau ni bukan review berbayar. Tapi.

    Kenapa ayat review sama dengan blogger lain?

    Blogger lain pun kenalkan satu satu penyegar pencuci.
    Cakap review corrective serum. Tapi asal pegi campur yg lain skali. "tanak lepaskan peluang, nak try satu set." aku rasa cam 'haha bas ko' lagi satu. Gambar sama cam review blogger lain. Blogger lain tu pon pengenalan dia sama ngn kau. Astu dia kenal kan satu ii. Astu cakap lelebih pasal ujian org awam terhadap nano. Macam.. Macam mana dia tahu pasal ujian tu? Dia copy kt tv ke ape. Dia tak cakap sngt dia pakai elok. Sibuk promote cakap bagusss bagusss

    So. In conclusion aku tak caye

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2