hai assalammualaikum


Time Internet Melancarkan Perkhidmatan Jalur Lebar Rumah Serat Terpantas Malaysia Serendah RM99 dengan Kelajuan 100Mbps

Time Internet, Internet Jalur Lebar Rumah Terpantas Malaysia Dengan Kelajuan 100Mbps Dengan Harga Serendah RM99 - Sebagai seorang blogger, internet memang sangat penting bagi nad. Setiap hari, nad akan update blog, pergi berjalan ke blog orang lain, cek email, mencari maklumat dan sebagainya. Begitu juga dengan melihat media sosial seperti facebook dan instagram. Memang tak suka bila tiba-tiba internet jadi lembap, loading pun ambil masa, data pulak tiba-tiba tinggal sikit, memang tak berbaloi dengan apa yang kita bayar bulan-bulan. Itu semua punca kerja akan jadi lambat. Nad kalau boleh nak internet yang pantas, berkelajuan tinggi, dan tanpa had data, dan lagi satu harga yang murah. Nad ada nampak post kawan mengenai TIME Fibre Home Broadband. Nad dapat tau, TIME Fibre Home Broadband melancarkan internet dengan kelajuan 100Mbps dengan harga hanya RM99 sahaja.



Biasalah, kita kalau nak pilih internet mestilah nak tengok pakej dia kan. Mesti nak bandingkan dengan pakej internet yang lain. Memang lepas nad tengok, Pakej Internet TIME Fibre Home Broadband paling murah dan berbaloi dengan kelajuan yang menakjubkan. Walaupun ada yang lagi murah, tapi kelajuan tak dapat tandingin TIME Fibre Home Broadband.


TIME Fibre Home Broadband menawarkan tiga pakej kelajuan, iaitu 100Mbps (RM99/sebulan), 500Mbps (RM139/sebulan), 1Gbps (RM199/sebulan). Ketiga-tiga pakej ini ditawarkan dalam pilihan kontrak selama 12 bulan atau 24 bulan – dimana bagi anda yang memilih pakej kontrak 12 bulan akan diperlukan untuk membayar RM300 ketika mendaftar. Semua pakej ni sesuai untuk semua kegunaan dengan data tanpa had, 100% optik fiber dan modem percuma.



Dapatkan Time Internet Pelan 100Mbps Dengan Harga Serendah RM99

TIME Fibre Home Broadband sekarang menawarkan harga pakej yang murah dengan kelajuan internet yang tinggi iaitu pelan 100Mbps dengan hanya RM99. Pelan jalur lebar rumah berkelajuan tinggi yang paling berpatutan di pasaran ini korang boleh dapatkan secara eksklusif boleh didapati dalam talian dengan segera sebab dia terhad. Kalau terlepas kan dah rugi. Korang boleh klik SINI untuk tau lebih lanjut berkenaan pelan 100Mbps ni. Kalau rasa berbaloi, korang daftar cepat-cepat ye.



Bagi nad, memang berbaloi pelan 100Mbps ni. Kelajuan macam ni dengan harga tak sampai RM100 memang patut korang ambil. Boleh je berkongsi dengan rakan atau ahli keluarga. Kita semua perlukan internet kan..hehe. Berminat nak daftar pelan ni? Mudah sahaja. Pergi ke link nad bagi tadi, iaitu www.time.com.my , lepas tu pergi ke pelan 100Mbps, tekan sign up, hanya memerlukan masa beberapa minit. Korang duduk relaks, lepas tu tunggu sahaja panggilan daripada mereka untuk set tarikh pemasangan dan mereka sampai di rumah terus pasang. Siap!!, semuanya di buat oleh mereka.


Bestnya, korang akan dapat RM100 dari bil korang jika daftar melalui talian.

Internet Sangat Penting Sekarang

Penggunaan internet telah menjadi satu kemestian atau keperluan dalam kehidupan kita. Internet merupakan sistem komunikasi yang menyalurkan maklumat dan menghubungkan manusia seluruh dunia. Penggunaan internet semakin mendapat sambutan memandangkan sistem komunikasi canggih ini boleh digunakan melalui komputer riba dan telefon.

Kebaikan yang jelas ialah kita dapat menerima maklumat dengan cepat dan mudah melalui penggunaan internet. Kita boleh mendapatkan maklumat hanya dengan satu sentuhan jari. Mudah bila ada internet ni kan. Dan lagi best bila dapat internet yang berkelajuan tinggi, tiada had data dan harga yang berpatutan. Dapat melayari internet tanpa gangguan, dapat menonton youtube, cerita secara online dengan lancar,  tanpa fikir data habis, jadi mestilah ambil TIME Fibre Home Broadband.

Untuk mengetaui lebih lanjut, boleh layari
Website: www.time.com.my
Facebook: https://www.facebook.com/TIMEinternet/

SHARE 34 comments

Add your comment

  1. Lama tak dengar Time ni. Makin maju dh internetnya ya. Menarik ni

    ReplyDelete
  2. Murah dan laju tuuu...
    Area uma Sis tak taulah dah ada ke belum TIME ni..
    Sekarang pakai UniFii Turboo hehehehe

    ReplyDelete
  3. masih guna fon utk teether. tp hrga nih bpatutan lah.. mgkn leh consider

    ReplyDelete
  4. eh... not bad juga harganya yer

    ReplyDelete
  5. Wahhh leh tahan harga dia.. Wawa pon tgh cri wifi yg murah skit utk uma family wawa.. Leceh balik2 guna data xdpt line.. Hehe..

    ReplyDelete
  6. arghh! Rasa nak bertukar lah dari unifi.Jap.. kena intai dulu contract macam mana.Hehehe..since unifi kerap bermasalah.

    ReplyDelete
  7. Senang lepas ni nak berblog, kalau tak asyik buffer je. Terus totop hihi

    ReplyDelete
  8. Wow so laju! Speed internet mmg pnting, sbb boleh berangin kalau internet slow. haha

    ReplyDelete
  9. Baru pertama kali dengar agak berbaloi juga kalau boleh guna seisi keluarga.

    ReplyDelete
  10. Menarik jgk pakej time ni.. Zaza pun tgh fkir gak nk pakai internet mana

    ReplyDelete
  11. kalau speed dia laju macam tu maunya orang berduyun2 nak register.. huhu

    ReplyDelete
  12. Kalau laju ni seronok buka internet, tak menyesal bayar harga ni berbaloi

    ReplyDelete
  13. Wow.. .mcm menarik pakej yg ditawarkan..hihihi

    ReplyDelete
  14. Wah TIME dah ada fibre internet menarik pakej ni

    ReplyDelete
  15. mmg tgh pakai time skang tp 100mbps je sbb murah sbulan.xmampu nk pakai 500mbps mahal la sbln mcm nk bukak cybercafe dah hehehe

    ReplyDelete
  16. Rasanya kat Sabah belum ada TIME ni...di tempat saya, saya masih belum menemui pakej yang terbaik untuk Internet saya. Alangkah baiknya kalau ada pakej TIME...RM99 boleh dapat 100MBPS.

    ReplyDelete
  17. Not bad. pakej harga berbaloi utk grab. Hopefully maintain good services and quality. jgn bila dah ramai guna nanti jd mcm brand2 lain.. lama2 slow dan harga naik

    ReplyDelete
  18. Wah 100mbps.. Harga baik dah 99 ringgit.. Tapi tak tahu la kat seremban ni ada tak coverage tu..hehee

    ReplyDelete
  19. Pengguna intenet TIME hehehe tapi sayang kat rumah kita ini tak ada line Time tak masuk sini waaaaa harga boleh tahan murah dan sangat berbaloi hehehehe laju juga tu...

    ReplyDelete
  20. Bgus la time ni..rm99 ja speed pun bgus...tpi kt umah akak ni takda time lagi sebab xda optic cable tu..sodihhhh

    ReplyDelete
  21. Murah dari unifi weiiii...i paid rm139 for that speed. isk isk kalau la bukan 2 yrs contract confirm i beralih arah. huhuhu

    ReplyDelete
  22. Wahh menarik !! Rm99 untuk 100Mbps. Jimat dan berbaloi tu tapi harapnya ia berterusan lajulah sampai bila-bila. Kalau tak stress juga kita. Zaman sekarang internet memang penting sangat

    ReplyDelete
  23. Internet berkelajuan tinggi dan tiada had data pada harga RM99, memang berbaloi-baloi tu Nad. Lagi2 hari ni semua kerja guna internet dan nak cepat siap kan. Boleh lah propose Time ni dekat shuben.

    ReplyDelete
  24. Menarik jugak ekk..dh lah murah, laju pulak tu, senang buat keja. Cuma sekarang ni tgh pakai yg lain dan baru je tukar..

    ReplyDelete
  25. Betul nad. Internet dan blogger tak boleh dipisahkan. Kena cari yang mempunyai kelajuan tinggi. Dan kalau boleh nak cari la yang harga mampu milik kan.

    ReplyDelete
  26. Wahh best menarik pakej Time Internet ni boleh pikir untuk anak, sebab dia nak guna buat research projek kolej. Murah RM 99

    ReplyDelete
  27. Kelajuan internet memang penting di zaman kini. Kalau laluan terganggu atau slow, ramai boleh jadi histeria kerana gangguan sebegitu. Bagus bila ada offer sebegini - memudahkan pelanggan memilih kan.

    ReplyDelete
  28. Harga not bad. Kalau sungguh bagai dikata kelajuan tu, memang berbaloi-baloi.

    ReplyDelete
  29. Harga not bad utk performance yg ditawarkan. Dulu pernah ada nma Time nie kan ? Tak sangka masih wujud lg sehingga kini. Mmg tgh usha2 nk tukar streamyx yg sungguhblembab kt rumah tu. Nanti nk gi usha jugak lah

    ReplyDelete
  30. havent use this services yet and it seems not bad for the pricing. definitely will share this information to my friends!

    ReplyDelete
  31. Menarik juga pakej yg ditawarkan.. AM kalu buat keje mesti nak dgr lagu dr youtube.. kadang2 internet jd slow bila wat keje sambil buka youtube.. nak nak kalu AM tgh khusyuk layan drama korea n tamil kat youtube.. mmg potong stim betul kalu internet slow kan..

    ReplyDelete
  32. Time dah ada kat Penang tapi kawasan rumah lia belum ada lagi. Sekrang guna Unifi. Kalau ada Time ingat nak tukar je. Unifi kadang2 problem tak laju macam dulu.

    ReplyDelete
  33. mantap kereen banget kakak..

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2