hai assalammualaikum

Air Penambah Tenaga Untuk Ibu Menyusu Di Bulan Ramadan - Bulan puasa ni, memang selalu risau, takut tak larat badan nak berpuasa. Mana taknya, nad masih lagi menyusukan anak. Farhanah ni, kuat betul la menyusu dia, lain sikit dari kakak dia. Jadi,  setiap kali bulan puasa,  nad mesti akan ambil makanan yang mengenyangkan dan tambah susu badan.

Banyak sebenarnya bulan puasa nad ambil ni, supaya susu sentiasa ada, dan bertenaga selalu. Alhamdulillah,  selepas buat air ni,  badan takdela letih mana,  masih mamou buat kerja dan susukan farhanah dari lepas sahur sampaila ke waktu berbuka.

Ni air penambah tenaga yang nad buat waktu sahur untuk ibu menyusu macam nad.


Antara minuman dan makanan yang nad campur untuk diblend. Air farm fresh,  air dutch lady kurma, kurma dan oat. Kurma tu nad ambil dalam 3 biji je.


Kesemua ni,  nad kisar buat air minum waktu sahur. Blender ni memng khas untuk buat air.. Ehhee..


Ni la rupa dia.. Macam smoothie sikit.. Warna air dia memang nampak oekat sebab dah campur macam-macam kan,  then dia manis. Sebab ade kurma..

Alhamdulilkah,  minum air yang nad buat ni,  badan bertenaga,  tak penat dan paling penting susu cukup untuk farhanah sepanjang bulan puasa ni.

Waktu malam,  nad ambil air Lazz Susu Kambing.. Hehehe.. Memang banyak nad minum susu.. Hehehe.. Lagipun susu ni kan bagus untuk tubuh badan kita..

Jadi,  yang tak menyusu anak pun bokeh buat minuman ni..
SHARE 4 comments

Add your comment

  1. eh..eh..nieyl pun minum susu kurma dutch lady sepanjang bulan puasa ni..Alhamdulillah...sgt membantu nieyl

    ReplyDelete
  2. Wahhh rajin hehe. Saya kurang sikit rajin. Saya rendam kurma yg dah siap buang biji dalam susu dutch lady full cream je hehe


    Saya follow sini.
    Jemput blogwalking blog saya :)

    ReplyDelete
  3. Rajin Nad. Sebelum ni rajin blend kurma dan susu.. sedap

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2