hai assalammualaikum

Kebaikan Makanan Sunnah Untuk Kesihatan: Surya S Great Grain, Rahsia Minuman Berkhasiat Untuk Seisi Keluarga - Buat ape tu...Tengah melantak makanan raya lagi ke..hehee. Makan, makan juga, kesihatan kena jaga ye!! Nad tau, semua orang kalau boleh, nak mulakan hari dengan makanan yang sihat. Kalau boleh semua orang nak kurus, nak bertenaga, tak nak ada penyakit pun. Tapi, bila dah nampak macam-macam makanan depan mata, mestila tak boleh tahan kan. Lagi nak sediakan makanan yang berkhasiat, bukan semua orang rajin pun. Bila ada Surya S Great Grain ni, korang boleh kawal pemakanan korang dan jaga tubuh badan.

Jadi setiap pagi dan sebelum tidur, apa kata korang ambil Surya S Great Grain ni, sebab kandungannya yang mempunyai 18 bijirin dan campuran 5 bahan istimewa  yang memang berkhasiat untuk tubuh badan kita. Sebelum ni nad pernah cerita pengalaman nad ambil semasa bulan puasa haritu. Nad amalkan Surya S Great Grain ni sehingga ke harini, bukan sahaja untuk nad, malah diminum seisi keluarga.




Tubuh badan yang sihat sangat berkait rapat dengan punca makanan dan amalan pemakanan seseorang individu. Selain makanan berkhasiat,amalan mengambil makanan sunnah sangat bagus untuk kesihatan tubuh badan kita.Tapi, nak makan setiap hari memang susah dan harganya yang sangat mahal.



Sekarang, dengan S Great Grain, korang dapat memperoleh manfaat dengan hanya dalam satu pek ni sahaja. S Great Grain ni mempunyai 18 bijirin dan campuran 5 bahan istimewa, bukan satu tau, tapi lima ye.. iaitu habbatus sauda, madu, zaitun, delima dan buah tin, di mana kita tau bahan ni memang bagus untuk diambil. Tak perlu makan satu-satu dah. Sebab bahan istimewa ni dah diproses menjadi minuman bijirin. Jadi, hanya minum dah siap.

Kalau beli satu-satu makanan sunnah ni dah mahal. Tapi, dengan S Great Grain tak perlu berbelanja besar. Kelima-lima bahan itu dapat memberi kita manfaat yang diperlukan demi menjaga kesihatan kita.

Kebaikan Makanan Sunnah Untuk Kesihatan: Surya S Great Grain, Rahsia Minuman Berkhasiat Untuk Seisi Keluarga

S Great Grain ni boleh diminum oleh semua golongan umur. Kanak-kanak pun boleh. Nad bagi Fariza minum air ni untuk kesihatan tubuh badan dan otak dia. Ibu-ibu yang ingin memberikan yang terbaik kepada anak mereka boleh memanfaatkan S Great Grain kerana ia datang lengkap dengan nutrien diperlukan yang akan memberi anak-anak tenaga dan fokus untuk menjalankan aktiviti harian mereka.


Rasa S Great Grain ni lain sikit. Kalau anak-anak tak suka minum macam tu sahaja, korang boleh je buat resepi kek atau dessert menggunakan S Great Grain yang boleh dimakan bersama keluarga dan anak-anak. Lagi diaorang suka kan, lain daripada yang lain. Yela, kadang budak ni susah sikit nak telan, banyak perangai dia..haha..


Surya S Great Grain sememangnya pilihan yang tepat untuk nad sekeluarga kerana nad sentiasa menggalakkan anak-anak saya untuk mengambil makanan dan minuman yang sihat dari usia yang awal demi melahirkan masyarakat yang lebih sihat. Jadi, untuk mereka yang nak kurus, diet secara sihat boleh amalkan S Great Grain ni. Nak berpuasa, ambil minuman bijirin Surya S Great Grain ni memang bagus.

Jangan risau, Surya S Great Grain ni diyakini HALAL, serta diperakui GMP, HACCP dan MESTI.


Apa tunggu lagi, korang boleh dapatkan Surya S Great Grain di kedai-kedai Watsons dan kedai farmasi di seluruh Malaysia dengan dua variasi - pek atau kotak yang mengandungi 15 sachet pada harga RM39.90 atau boleh juga dibeli di laman e-commerce Shopee.

Untuk ketahui lebih lanjut, boleh layari;
Shopee : SGGShopee
Facebook : https://www.facebook.com/Surya.Malaysia/
Instagram : https://www.instagram.com/surya.malaysia/

SHARE 22 comments

Add your comment

  1. kalau yang untuk diabetes sesuai la eh? sebab takde gula dalam kandungannya.

    ReplyDelete
  2. Wah.. Fariza pun minum jugak yea.. TB pun suka gak minum ni.. sedap.. dan mengenyangkan.. rasa macam makan bubur pun ada.. ehhh.. hahahaha.. saja gatal buat pekat2 ritu.. haha.. apa-apa pun mujur lah tekak TB ni boleh terima .. sebab memang sedap..

    ReplyDelete
  3. bgus untuk suggest kat adik ai nih...nanti nak suruh dia cuba.

    ReplyDelete
  4. Maaf cakap. Bukan ke dah tak boleh iklan atau review dengan guna ayat makanan sunnah? Ia hanya sejenis pemakanan sahaja. Dan tak memberi apa-apa kesan kesihatan melainkan rasa sedap akibat manis gula?

    ReplyDelete
  5. Hari tu tengok kat Instagram akak now ke mari lah kita nak baca kat blog akak. Rasa macam nak beli lah~ nak try rasa dia macam mana okay ke tidak. Nak try yg 15 sachet tu dulu~

    ReplyDelete
  6. Banyaknya ekstrak bahan yang elok2 seperti delima. Kalau dah minum sachet ni kan setahu saya memang kita kena minum banyak air. Saya memang memilih juga nak makan / minum produk macam ni. Kalau bagus amalkan...

    ReplyDelete
  7. bagus sebab berasaskan sunnah.

    ReplyDelete
  8. I memang Cari healthy breakfast camni. Boleh la try nanti. Harga menarik and simple je. Bancuh telan.😄

    ReplyDelete
  9. I have seen many people drinking this. Would love to try

    ReplyDelete
  10. untuk diet pun ok gak ni kan.. nk try la

    ReplyDelete
  11. cm best jerk tu nad.. utk diet sesuai dak.?

    ReplyDelete
  12. Rasa nak mencuba je..harga pun murah utk 15 sachet.. Boleh lah beli

    ReplyDelete
  13. Nampaka da dijual dekat kedai himalaya nanti nak beli dan cuba jugalah.. banyak kebaikannya

    ReplyDelete
  14. Cantiknya colour dia warna pink. Mesti sedap kan harga pun berbaloi murah selalu makanan macam ni mahal jugak. Nak cari la nanti

    ReplyDelete
  15. Betul tuh Nad. Bila seauatu makanan or minuman tuh berasaskan makanan sunah memang bagus unyuk kita amalkan untuk seisi keluarga

    ReplyDelete
  16. wah bagus ada surya ni.. Sbb sesuai utk makanan diet, or if lambat buat breakfast nk pi kerja..

    ReplyDelete
  17. Wow ternyata banyak khasiat produk nie ya. Banyak intipati yg bagus dalam produk nie. Perisa strawberry ya ? Nampak sedap je tetibe rasa nak cuba. Nak kena pi beli nie

    ReplyDelete
  18. Memnag bavus amalkan minum S Great Grain ni. Sedap dan berkhasiat

    ReplyDelete
  19. produk ni memang bagus untuk kesihatan. paling penting ianya boleh memberi kekenyangan dan bertahan agak lama. suka tengok org yg memang amalkan pengambilan bijirin setiap pagi.

    ReplyDelete
  20. kita nak try juga la nanti. Sebab kadang tak lalu nak makan nasi, blh kot minum ni nak bagi perut tahan lapar sekejap kan.

    ReplyDelete
  21. Tengok kanak-kanak suka minum juga bagus lah khasiat bukan untuk orang dewasa malah untuk kanak-kanak juga boleh dapat satu keluarga boleh minum ini hehehe mesti sedapkan tak macam rasa ubat...

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2