hai assalammualaikum

Cara Buat Duit Dengan Hanya Membaca Sahaja - Sekarang, macam-macam cara boleh dapat income. Kalau sebelum ni, nad cuma tau, nak cari duit dengan hanya berniaga atau jadi agent dan dropship. Tapi rupanya, ada cara lain kita boleh dapat duit tanpa keluarkan modal pun. Tapi income takda la lumayan macam berniaga tu. Bolehla untuk kumpul sikit-sikit, buat income tersembunyi..hahaha. Cara ni nad dapat tau dari twitter. Ramai orang post, jadi nad cubalah..Not bad juga..sebab dengan hanya membaca je kita dapat duit.

Cashzine, tu la apps yang korang boleh dapat duit dengan hanya membaca sahaja. Sambail boring-boring tak tau nak buat apa, bolehla baca dekat apps cashzine ni. Ada macam-macam cerita, dari isu semasa, dunia, kesihatan, makanan dan siapa yang suka gosip artis tu ada juga cerita, hiburan..hah kotla mana yang tak sempat nak tengok dekat berita,a da je dekat cashzine ni. Cashzine ni ia macam suratkhabar tapi boleh dapat duit bila membaca, sebab tu nama dia Cashzine.


Tapi sebelum tu, korang kenela install dulu apps Cashzine ni. Dah install, macam biasa, perlu sign up. Ala sign up simple je..


Siap, korang dah ada akaun Cashzine korang..bila dah ada akaun, Cashzine akan bagi code. Macam code nad 1433098. Code ni korang boleh masukkan dekat kod jemputan. Dengan ni korang akan dapat 800 koin. Jemput ornag lain banyak-banyak, korang dapatla banyak koin..

Untuk Cashzine 1000 koin = RM1 ..memang tengok mak aih sikitnya. Tapi bila korang baca cerita dalam ni, korang akan ralat, dan tak sedar duit akan bertambah.



Nak cepat tinggi lagi koin, korang boleh share artikel yang korang baca tu, yang korang rasa best tu dekat media sosial, tak kisah dekat facebook, atau twitter atau mana-mana yang korang rasa orang akan tekan. Setiap kali orang tekan, korang akan dapat 20 koin.


Dan setiap hari, korang akan dapat check in ni.. So dapatla 20 koin..senang je..


Ni sesiapa je boleh join..Surirumah, budak sekolah, yang dah bekerja pun boleh. Sebab dia bukan sahaja dapat duit malah menggalakkan kita membaca. Banyak cerita dalam tu, kadang nad pun ralat baca, sampai 200 koin dapat..hahaa..Cerita tak bosan pun.

Hah, apa tunggu lagi download la Cashzine ni..Jangan lupa masukkan code 1433098 dengan kod jemputan ye..


SHARE 2 comments

Add your comment

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2