hai assalammualaikum

Safi Balqis Oxywhite Hydrating Lotion - Banyak sebab yang membuatkan kulit kita kering antaranya tidak mendapat air yang secukupnya,bekerja di bilik berhawa dingin selepas sepanjang hari, cuaca,  atau pun produk komestik. Mungkin orang fikir,  bila kulit kering ni biasa je,  tapi ia membuatkan kulit kita nampak kusam dan kasar. Keserian wajah dah hilang ok. .Oh no.. Kita kalau boleh nak muka lembap je selalu dan segar sepanjang hari. 

Sebab tu disarankan memakai produk mengikut langkah yang betul. Antaranya, muka mestilah dibersihkan dengan pencuci muka dua kali sehari,  kemudian menggunakan toner,  serum dan akhir sekali adalah pelembap muka. Cara ni la buatkan muka kita bertambah cantik. 



Penjagaan Kulit Muka Secara Ringkas Dengan Safi Balqis Oxywhite Hydrating Lotion


Namun langkah seperti ni dianggap remeh dan leceh. Almaklumla,  orang kadang sibuk dengan urusan yang membuatkan  mereka tidak sempat untuk memakai produk yang banyak ni. Macam nad sendiri,  kadang sibuk dengan urusan rumah,  anak dan kerja. Jadi, nak pakai banyak produk tu macam tak ada masa. Sampaila nad nampak kawan-kawan nad pakai produk Safi Balqis Oxywhite Whitening terbaru iaitu Safi Balqis Oxywhite Hydrating Lotion. Produk dua dalam satu,  merupakan penjagaan ringkas yang dapat melembapkan dan menyegarkan wajah dalam satu langkah sahaja. 


Selalu lepas cuci muka,  kita perlu pakai toner, serum dan pelembap. Tapi Safi Balqis Oxywhite Whitening Hydration Lotion mempunyai dua gabungan iaitu penyegar dan pelembap dlam satu produk ni. Bagus kan...suka gila bila ada produk dua dalam satu ni. Jimat duit tak perlu beli banyak produk,  jimat masa sebab pakai satu botol ni tak perlu banyak botol. Ia merupakan penjagaan ringkas yang dapat memberikan kesan lembapan yang optimum. 


Botol dalam saiz 100ml, memang besar dan tahan lama. Mudah di bawa ke mana-mana sahaja. Sangat ringan dan tak berat pun. Ni nad bawa balik kampung .Hehee.. 


Nama je lotion, tapi dia untuk muka. Bentuk gel, bila sapu dekat muka,  ia tak melekit dan meresap cepat je. Gel tu akan bertukar macam air je, tapi takdela keluar titisan air. .sebab lepas pakai akan rasa sejuk je. 

Cara pakai,  tuang sedikit di tangan dan sapu seluruh wajah.  Kemudian dap-dap muka ni. Dah siap. .

Safi Balqis Oxywhite Whitening dapat meningkatkan rintangan perlindungan kulit untuk mengunci lembapan secara mendalam dan optimum sepanjang hari dengan 5 jenis Hyaluronic Acid
- Macro Hyaluronic Acid
- Nano Hyaluronic Acid
- Bio-Hyaluronate
- Oligo-Hyaluronic Acid
- Super Nano Hyaluronic Acid


Safi Balqis OxyWhite Losyen Pencerah Menghidrat bertindak:
• Memberikan 2x penghidratan*dan kesegaran dengan satu penggunaan.
• Mudah meresap ke dalam kulit tanpa meninggalkan kesan melekit
• Mencegah kulit menjadi gelap akibat radiasi infrared (IR) dengan pelindung IR.OXYWHITE = NANO OXYGEN + NANO BIOWHITE
Nano Oxygen membebaskan oksigen tambahan ke dalam epidermis kulit agar segar, bermaya dan berseri manakala Nano BioWhite memperlahankan kesan pembentukan pigmentasi untuk tona kulit sekata dan cerah sempurna.

Banyak kan kelebihan dia. Produk Safi ni memang dah dari dulu ada. Dulu zaman remaja nad dah guna. Pastu sekarang nad pakai semula,  sebab ada sebahagian pro.duknya yang sesuai dengan kulit muka nad. Korang boleh cari dibpasaraya yang berdekatan. Dapatkan celat Safi Balqis Oxywhite Whitening Hydration Lotion ni guys. .

Untuk lebib lanjut,  boleh layari

SHARE 29 comments

Add your comment

  1. Best ke pakai ni. Kalau untuk sensitive skin boleh ke?

    ReplyDelete
  2. sy mmg kulit kering sangat lately. nampak muka gelupas putih2, sblm ni hanya pakai pencuci safi, dan toner. pelembap safi timun tak sesuai dgn saya (lps pakai, jadi gatal2 merah). so ingat nak try yg ni plak.

    ReplyDelete
  3. safi products are useful and cheap. Good buys

    ReplyDelete
  4. Safi dari dulu lagi produknya mmg antara yang terbaik kan.. Ni utk semua jenis kulit ke blh pakai?

    ReplyDelete
  5. Kak Sue pun pakai Safi yang nie.. memang best. Rasa kulit lebih lembut dan lembab.. bau pun best..

    ReplyDelete
  6. Sejak sis pakai lotion ni..npk kuliy muka k.el x kering dah..sbb tu ari2 apply lotion ni..

    ReplyDelete
  7. Bonde pon pakai safi balkis yg sama.. Sgt memudahkan 2in1 dlm satu botol

    ReplyDelete
  8. Ramai yang pakai also feedback ok, nanti i nak try juga la.

    ReplyDelete
  9. Eh safi balqis ada hydration lotion rupanya. Emi tak tahu pun. kakak emi pengguna tegar safi.

    ReplyDelete
  10. Bagusnya safi skrg dh mcm2 ada ye.. Bgus utk hydratkan kulit especially

    ReplyDelete
  11. Wahh bagus safi sekarang. Sejak2 ni patutlah kulit makin pelolessss

    ReplyDelete
  12. kalau tengok bahan-bahannya memang ssuai utk orang kulit kering. mungkin sy patut consider pakai produk ni. kulit memang kering.

    ReplyDelete
  13. Bolehla masukkan dalam list setiap bulan. Takyah susah2 beli toner dan moosturizer. Beli ni dah cukup.

    ReplyDelete
  14. Menarik. Untuk lelaki sesuai ke? Ke untuk perempuan sahaja. Bolehlah saya share dkt kakak saya ya.

    ReplyDelete
  15. Safi lagi dalam produk baharu semoga ia mendapat tempat di hati masyarkat di Malaysia. Ia khusus pada wanita sahajaka?

    ReplyDelete
  16. Nak cubalaa safi ni...sbb kulit Bonda ni terlampau sensitive...moga2 produk ni dpt membantu memulihkn kulit muka Bonda yg sensitive ni...thanks for sharing nad..

    ReplyDelete
  17. Kita dah beli dah akkkkkk waktu kita tengok IG akak share hari tu. Hehehehhehe. I laikkk.

    ReplyDelete
  18. Suka yg lightweight lotion mcm ni.. Sebab Muka kita jenis berminyak.. Nnt boleh la try safi ni

    ReplyDelete
  19. Ok kita nak guna juga boleh tak produk safi ni hehehe nak muka lebih segar dan juga bersih hehehe ok tak nanti kalah awet muda kat luar sana wakakakakka...

    ReplyDelete
  20. Kita pun guna jugak lotion ni. Best pakai. Baunya pun wangi dan tak melekit. Kulit pun lembap je bila guna. Siapa yang malas nak ikut step boleh guna safi hydrating lotion ni hehe

    ReplyDelete
  21. Tak pernah lagi cuba yang ni. Ramai kata best dan buat kulit wajah jadi lembab. Nanti nak cuba gak lah

    ReplyDelete
  22. I know this brand for quite some time already but have not used any of their product yet… looks quite promising, will give it a try

    ReplyDelete
  23. Cantiknya kak nad. Mak anak dua tapi still cantik. Yaya pun nak trylah Safi Balqis Oxywhite Hydrating Lotion ni hee

    ReplyDelete
  24. mek suka pakai ni. dan jangan terkejut, ianya juga berkesan untuk kaki yang merekah. pakai selama 2 minggu, tumit akan jadi lembut balik. tak pecah dan keras.

    ReplyDelete
  25. Lia pun suka pakai Safi Balqis Oxywhite Hydrating Lotion ni sebab tektur dia ringan dan mudah meresap. Lepas tu 2 in1 pulak tu. Memang berbaloi beli.

    ReplyDelete
  26. Safi ni skrg dah byk produk Dia nti nk tray Safi Balqis plk klu sesuai dgn muka

    ReplyDelete
  27. This is one of the good and affordable brightening lotions, i read many good review about it too.

    ReplyDelete
  28. Salam


    Apakah Anda mencari pinjaman?

    Nama saya Femi Otedola, saya seorang multi miliarder dan saya telah berada di industri minyak dan gas selama 28 tahun terakhir. Sekarang saya ingin memberikan pinjaman kepada orang-orang yang menghadapi masalah keuangan mencari solusi dari situasi keuangan mereka, Jadi saya harus membentuk tim profesional untuk mengelola perusahaan ini. Saya tahu apa artinya mencari dana untuk mendirikan bisnis Anda dan ketika Anda mengunjungi Bank mereka selalu meminta begitu banyak dokumen dan jaminan, Di sini kami akan meminjamkan Anda dengan suku bunga rendah, dan tanpa jaminan. Anda harus tahu bahwa kami hanya di sini untuk meminjamkan mereka yang sangat serius dan bersedia membayar kembali pinjaman.

    Kami menawarkan yang berikut:

    ~~~~ Pinjaman Kerjasama √√√√√

    ~~~~~ Pinjaman Bisnis Jangka Panjang (maks 40 tahun) √√√√√

    ~~~~~ Pinjaman Bisnis√√√√

    ~~~~~~ Pinjaman Pribadi√√√

    Catatan: hanya orang-orang serius yang boleh mengajukan permohonan. Jika Anda harus mengajukan pinjaman dari kami, Anda harus memahami bahwa kami di sini untuk meminjamkan Anda dan Anda harus jujur dan dapat dipercaya. Hubungi kami hari ini dan dapatkan wajah baru kebebasan finansial.

    Hubungi Kami melalui alamat Email berikut
    √√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√
    Femiotedolaloanfirm@gmail.com
    Femiotedolaloanfirm1@outlook.com  

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2