hai assalammualaikum

Dua Juara Gegarvaganza 2019 - Hari Ahad memang hari yang dinantikan untuk aku melihat cerita kegemaran, apa lagi Gegarvaganza la. Tak pernah tertinggal tengok cerita ni. Dan sedia maklum, malam ni adalah malam terakhir atau final untuk Gegarvagan 2019. Selepas bermingu tunggu, selepas ada lagi tambahan minggu dan akhirnya, Final menjelma jua. Untuk peserta akhir Gegarvaganza 2019 yang berjaya ialah Naqiu, One Nation Emcee, Jatt, Hady, Nur Fatima dan Sham Visa. Sebolehnya aku memang nak Naqiu Boboy menang, sebab suaranya yang power, memnag best kalau dia nyanyi. Memang berbeza waktu zaman dulu kanak-kanak riang dia..hahaa.

Malam ni, dua lagu bakal dinyanyikan setiap peserta, iaitu solo dan battle. Naqiu boboy mennyanyikan lagu Srikandi. Memang hebat, terpukau, dan semua yang tengok pun tepuk tangan. Siap ada yang menangis. Malas nak cerita pasal peserta lain sebab aku minat Naqiu je..hahahha..Masa battle, Naqiu berbattle bersama Hady Mirza. Nyanyian battle diaorang bawak lagu Hah Tepuk!!..No bad, memang mengancam..Aku pun ikut tepukk..hah Tpeukk..hahaa..

Masa yang dinantikan, keputusan pemenang untuk Gegarvagana 2019. Biasalah, pastinya semua akan dapat hadiah, cuma nombor yang menentukan..

Sampai pengumuman Juara, dup..dup..dup..


Keluar nama Naqiu dan Hady Mirza Juara..What!!!..Apakah ini semua Astro!! Berapa banyak drama kau nak buat hah!!..Tapi perlu ke aku salahkan Astro, sebab yang buat keputusan ni juri..kahkahkah..

Setelah berminggu-minggu persembahan, masih tak tau nak pilih mana satu pemenang..Halloooo!!..Dalam siap kiraan ada Naib Juara dan Juara ok..takde dua juara!!..

Tapi nak marah sangat pun tak boleh..haha..over nau aku ni. Kedua-dua, Naqiu dan Hady memang telah buat persembahan yang terbaik. Selama ni diaorang push semua dah. Bakat diaorang memang woww..Kekuatan diaorang memang kebabom..

Tahniah untuk Naqiu dan Hady Mirza, menang Gegarvaganza 2019...Ok adakah kumpulan Boboy akan comeback dalam dunia seni..kihkih..
SHARE 2 comments

Add your comment

  1. Regarding social assorted variety in the working environment is basically best practice. In the event that staff feel that they are being dealt with and comprehended on an individual level, a business will encounter more prominent maintenance, confidence and eventually efficiency. Taraweeh

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2