Waktu sekarang, makanan frozen memang digemari ramai kan. Sebabnya, boleh disimpan lama di dalam peti ais, dan kalau nak makan, cairkan sekejap dan masak. Tapi nak cari kuih yang betul-betul sedap dan isinya penuh mesti susah kan. Kadang tu ada yang kulitnya rapuh bila digoreng. Tapi, kuih frozen yang nad beli ni memnag nad puas hati. Dahla isi banyak, sedap pulak tu. Nad beli kuih karipap dan masalodeh ni dekat Meru Klang.

hai assalammualaikum

Kuih Frozen Masalodeh Dan Karipap Murah Sedap Dan Isi Banyak, Memang Puas Hati!! - Waktu sekarang, makanan frozen memang digemari ramai kan. Sebabnya, boleh disimpan lama di dalam peti ais, dan kalau nak makan, cairkan sekejap dan masak. Tapi nak cari kuih yang betul-betul sedap dan isinya penuh mesti susah kan. Kadang tu ada yang kulitnya rapuh bila digoreng. Tapi, kuih frozen yang nad beli ni memnag nad puas hati. Dahla isi banyak, sedap pulak tu. Nad beli kuih karipap dan masalodeh ni dekat Meru Klang.


Kuih Frozen Masalodeh Dan Karipap Murah Sedap Dan Isi Banyak, Memang Puas Hati!!

Nad beli karipap dua, masalodeh dua. Tau, dekat rumah ni, mesti tak cukup satu plastik, jadi beli banyak sikit. Lagipun boleh simpan dalam peti ais kan, tahan lama. Harganya murah sahaja, satu kuih cuma RM5, dalam dia ada 10 biji. Gila murah kan, mana nak dapat tempat lain. Tengok pun tau banyak isi dan sedap.

Kuih frozen ni senang disediakan. Nak makan, cairkan dalam beberapa minit, kemudian panaskan api dan goreng. Boleh dinikmati waktu sarapan pagi, petang atau bila-bila la rasa lapar..hehee. Bagusnya nad suka beli kuih frozen ni, bila tetamu nak datang, hah hidangkan boleh hidangkan kuih ni, dengan air..Takda kelam kabut nak pergi beli ke apa.




Hah, ni dah siap masak. Nampak, karipap tu, saiz besar, tak kedekut isi inti dia. Memang cukup rasa sedap inti dia. Karipap ni ada dua inti, daging ayam dan kentang. Kalau kulit dia tu, Nad tak suka kulit karipap yang rapuh, tapi ni nampak rangup, masa goreng pun senang je.


Ni masalodeh, nampak tak gemuk-gemuk.

Kalau suruh buat sendiri dua kuih ni memang nad tak buat-buat la..hahaa..Kerajinan takda, senang membeli. Dapat support peniaga kita kan.


Korang kene beli ok. Yang berdekatan Pekan Meru Klang, Klang, Kapar, boleh dapatkan kuih karipap dan masalodeh ni. Hari-hari ada stok ni.

Boleh contact  0123170752
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

12 comments so far,Add yours

  1. Kuih masalodeh fu femes yer skrg...iQ asyik tengok orang share ttf kuih tu skrg 😅

    ReplyDelete
  2. Mudahnye dah ada masalodeh frozen. Goreng je terus

    ReplyDelete
  3. xprnh rs lg kuih masalodeh.. haha..

    sng kan ade kuih2 frozen mcm ni kat umh..
    lapa je goreng.. hahaha

    ReplyDelete
  4. Nyum nyummm... Ketara nampam karipap nya penuh inti. Terbaik laaaa...
    Suka masalodeh, bagus dah ada frozen gini.

    ReplyDelete
  5. Sedapnya masalodeh, ada yg frozen yer..

    ReplyDelete
  6. Nampak sedap walaupun akak tak pernah cuba makan masalodeh lagi...nyum nyum...teringin plak

    ReplyDelete
  7. senang ada kuih frozen ni, nak buat renyah makan pun sikit jer dua tiga ketul kan

    ReplyDelete
  8. I am hungry already. Good to know that now they provide frozen one as well. :D

    ReplyDelete
  9. Wahhh masalodeh ada frozen.

    ReplyDelete
  10. Kan...ya allah sedapnya ..masalodeh best tu

    ReplyDelete