hai assalamualaikum

Bawa Pulang Kebaikan Produk Apotec Ke Kampung Untuk Orang Tersayang - Hah, Raya Haji pun dah nak tiba. Setiap hari countdown nak balik kampung. Perasaan gembira dan tak sabar bila dapat pulang ke kampung sambut Hari Raya Haji ni bersama orang tersayang. Bila dapat balik, mestilah bawa buah tangan untuk mak ayah ..hehee. Bawa kebaikan produk Apotec untuk orang tersayang. Sebab tengah ade promo, nad grab tiga produk. 

Satu produk untuk nad iaitu Apple Cider dan dua produk lagi untuk mak ayah dekat kampung. Memang kalau apa-apa, mesti teringat orang tersayang. Yela, kita kalau boleh nak jaga kesihatan, bukan sorang je, nak jaga kesihatan untuk orang tersayang juga. Nak sihat,biar sihat bersama-sama..gitu..hehee..

Sebab haritu mak ada telefon dia sakit kaki, sakit badan sebab penat buat kerja. Mak nad jual kuih frozen, jadi setiap hari mak akan buat kuih sebab sentiasa ada tempahan. Tapi tu la, bila mak ngadu sakit badan semua, nad pun risau. Takkan nak suruh mak berhenti buat kuih kan. Ayah pulak, kesihatan kejap ok, kejap tak, tapi tetap nak buat kerja, sebab kalau duduk je pun dia bosan.  Sebagai anak, mestilah kita risau, kalau boleh nak mak ayah sihat selalu.


Bawa Pulang Kebaikan Produk Apotec Ke Kampung Untuk Orang Tersayang

Apotec ni dah lama ada di pasaran. Mungkin ada yang tak pernah nampak. Produk ni dijual di Constant Farmasi. Produk Apotec meliputi produk kesihatan dalaman dan luaran. Haritu nad order online di website Constant Farmasi , nad beli tiga produk Apotec, sebab tengah ada promo kan untuk 3 barang, jadi grab harga promo tu. Tiga produk yang nad dapatkan ialah Apotec Omega-3 Fish Oil (1300mg), Apotec Curmax Turmeric (250mg) dan Apotec Apple Cider Vinegar with Honey (750ml).


Mesti korang nak tau, apa kelebihan setiap produk kan? Banyak sangat kelebihannya, memang elok untuk diambil setiap hari.


Apple Cider Vinegar With Honey ( 710ml )

Penggunaan cuka telah digunakan untuk pelbagai kegunaan isi rumah. Tu cuka kosong, tapi yang ni cuka yang ditambah dengan madu, bagus sangat untuk kesihatan tubuh badan kita. Madu juga sangat berkhasiat, ia mempunyai jejak mineral dan vitamin apatah lagi antioksidan yang menghancurkan radikal bebas dan melambatkan penuaan. Rasanya pun lebih sedap, sebab ada rasa manis madu sedikit, dan masam cuka tu sendiri. Apple Cider ni diperbuat 100%  asli dan selamat, tanpa bahan tambahan; tanpa gula tambahan, tanpa pengawet, tanpa pewarna atau perasa tiruan, tanpa bahan kimia.

Bahan yang terkandung dalam Apotec Apple Cider Vinegar with Honey ni ialah air, jus epal pekat, madu dan juga cuka.

Banyak kelebihan Apotec Apple Cider Vinegar ni. Antaranya
- Meningkatkan pencernaan dan penyerapan
- Meningkatkan rasa kenyang dan membantu dalam pengurusan berat badan
- Melegakan masalah sembelit dan membantu dalam proses detoksifikasi
- Bertindak sebagai antioksidan


Macam nad, jenis mudah kena sembelit. Lepas minum Apple Cider tu, alhamdulilah, sistem pencernaan berjalan dengan lancar dan baik je. Setiap pagi akan membuang dan perut pun rasa lawas je. Badan pun rasa ringan je. Sekarang, masalah sembelit pun selesai. Korang yang rasa nak diet tu, kuruskan badan, boleh cuba ambik Apple Cider Vinegar Apotec ni.


Nad ambil Apple CiderVinegar with Honey ni pada waktu sebelum tidur dan pada waktu pagi. Nad akan ambil 30ml Apple Cider dan bancuh dengan 180ml air suam. Pastikan ambil Apple Cider ni selepas makan. Apple Cider ni boleh diambil seisi keluarga.

Oh, lupa, produk ni halal dan dah diperakui oleh Jakim. Jadi jangan risau, jangan ragu-ragu nak ambil ye. Memang elok untuk diamalkan.



Apotec Omega-3 Fish Oil (1300mg), Apotec Curmax Turmeric (250mg) Untuk Mak Ayah Di Kampung

Dua produk Apotec yang nad nak beri dekat mak ayah di kampung, Apotec Omega-3 Fish OIL (1300mg) dan Apotec Curmax Turmeric (250mg). Biasalah, bila dah lanjut usia, dah berumur, banyak penyakit yang diaorang kena. Paham-paham jela orang tua, kadang ada je nak buat kerja macam-macam, jenis tak boleh duduk diam. Lepas tu, nanti ngadu sakit badan, penat semua tu. Nak suruh berehat je pun, nanti diaorang bosan. Sebab tu, nad nak bagi dua produk kesihatan Apotec ni supaya diaornag tetap cergas dan kesihatan diaorang terjaga.


Apotec Omega -3 Fish Oil dan Apotec Curmax Turmeric banyak kelebihan dia. Sebenarnya bukan sahaja untuk orang tua, untuk kita sendiri ambil pun elok.

Apotec Omega-3 Fish Oil

Apotec Omega -3 Fish Oil ni nad nak bagi dekat ayah, sebab ayah ada tekanan darah tinggi. Tengok kebaikan Omega-3 Fish Oil ni memnag sesuai untuk ayah.

Sebenarnya asid lemak penting untuk kesihatan manusia tetapi badan kita tidak dapat hasilkan asid lemak tu. Sebab itu, asid lemak omega-3 mesti diperoleh dari makanan. Sumber utama asid lemak omega-3 ialah dari sumber haiwan dan sumber tumbuhan. Sumber asid lemak EPA dan DHA haiwan yang biasa termasuk minyak ikan, minyak telur, minyak sotong, dan minyak krill.


Boleh tengok Apotec Omega -3 Fish Oil berbentuk softgel. Minyak ikan mengandungi banyak omega-3 asid lemak. Omega-3 asid lemak yang dengan kata lainnya dipanggil DHA dan EPA. Apotec Omega -3 Fish Oil mengandungi 650 mg EPA dan 260 mg DHA. Ia 3 kali lebih kuat daripada kapsul Minyak Ikan 1000mg biasa. Selain itu Apotec Omega-3 Fish Oil Highest purity – molecular distillation.

Kelebihan Apotec Omega -3 Fish Oil
- Menurunkan tekanan darah dan denyutan jantung yang berehat
- Mengurangkan kadar kolesterol dan trigliserida LDL
- Meningkatkan daya ingatan dan tumpuan
- Melegakan sakit sendi
- Memperbaiki simptom mata kering
- Meningkatkan kesihatan kardiovaskular

Siapa yang memerlukan Apotec Omega-3 Fish Oil?
- Warga Emas
- Individu menderita kardiovaskular
- Individu yang mempunyai profil tinggi BP, Kolesterol, Lipid
- Individu yang ingin meningkatkan kesihatan kognitif dan sendi

Cara mengambilnya
Ambil 1-2 softgelsonce setiap hari selepas makan atau seperti yang diarahkan oleh ahli farmasi atau doktor anda.

Apotec Curmax Turmeric (250mg)

Kita tau, kunyit memang banyak khasiatnya. Apotec Curmax Turmeric ni untuk mak tersayang. Harap lepas dia makan Curmax ni, kesihatan dia bertambah baik dan sakit sendi, otot semua berkurangan.

Apotec Curmax Turmeric menggunakan teknologi yang dipatenkan - UltraSOL untuk mendapatkan ekstrak kunyit semula jadi ( serbuk ekstrak Rhizome Curcuma lona ). Mengandungi hingga 95% curcuminnnoids - lembut ke perut kita.


Ia mengandungi curcumin, zat dengan sifat anti-radang dan antioksidan yang kuat. Sifat-sifat ini memberikan kesan pelindung kepada tubuh kita, melindungi kita dari kerosakan radikal bebas dan mengawal keradangan untuk mengurangkan risiko penyakit kronik.

Apotex Curmax menyerap 46 kali lebih baik, lebih berkesan dan hasilnya dapat dilihat dalam masa yang singkat.

Produk berkualiti tinggi, telah ikilangkan dengan perakuan GMP, HACCP dan MeSTI.

Kelebihan Apotec Curmax Turmeric
- Antioksidan kuat yang menyokong dan mengekalkan kesihatan sel dengan melawan kerosakan oksidatif
- Kesan anti-radang
- Meningkatkan peredaran darah dan mencegah penyakit kardiovaskular.
- Meningkatkan kesihatan sendi

Siapa yang boleh mengambil Apotec Curmax
1. Mereka yang ingin menjaga kesihatan sel & meningkatkan kekebalan tubuh.
 2. Mereka yang menderita sakit sendi (osteoartritis dan rheumatoid arthritis). 3. Siapa yang menderita sakit otot dan neuropatik.
4. Mereka yang mahu mencegah penyakit kardiovaskular.

Cara mengambilnya
Ambil 2 kapsul sekali sehari selepas makan atau ambil 1 kapsul dua kali sehari selepas makan.

Harga Bundle Promosi

Macam nad kata tadi, nad dapatkan dengan harga promo. Constant Farmasi ada buat bundle promo untuk tiga barang Apotec iaitu Apotec Omega-3 Fish Oil (1300mg), Apotec Curmax Turmeric (250mg) dan Apotec Apple Cider Vinegar with Honey (750ml ) dengan harga hanya RM200 sahaja.


Berbaloi kalau beli sekarang. Beli bukan untuk diri sendiri, boleh beli untuk orang tersayang di kampung. Kalau korang nak, korang boleh ke website https://www.constant.com.my/Salepage/Index/221336

Untuk maklumat lanjut boleh layari
SHARE 28 comments

Add your comment

  1. Betul tu boleh beli untuk ahli keluarga kan. :)

    ReplyDelete
  2. Seronok mak ayah dapat kebaikan dari Nad.

    ReplyDelete
  3. Tadi yanie baca yg kak sue punya. Memang bagus lagi2 apple cider

    ReplyDelete
  4. Suami kite tengah minum apple cider, misi diet yeahh, memang best khasiat 3 produk ni

    ReplyDelete
  5. boleh kurus ni apple cider tuu. hiksss

    ReplyDelete
  6. Best balik kampung bawak produk best jugak!

    ReplyDelete
  7. Banyak khasiat produk ni..cuka epal tu mmg kebanyakan ramai gak mnum kan..mcm akk zaza sesekali sekala dia beli dan mkn gak

    ReplyDelete
  8. Banyak ye manfaaat daripada produk ni. Boleh la nk syorkan utk mak nanti

    ReplyDelete
  9. Berbaloi sangat harga 3 produk tu dengan segala kebaikan dia.

    ReplyDelete
  10. Menariklah produk dia, semuanya bagus untuk kesihatan.

    ReplyDelete
  11. Mmg skrg ni pengguna setia Apotec

    ReplyDelete
  12. Berbaloi beli masa promo. Bawa balik bagi mak dan ayah pun bagus

    ReplyDelete
  13. Memula cam tak caye je dengan Apotec ni tapi bila dah consume..powerrrr

    ReplyDelete
  14. Bagus produk cmni.. Lg2 apple cider tu.. Hadiahkan tuk org tua kt kg mmg terbaik... Bolehlah suggest apotec ni kt famili

    ReplyDelete
  15. Bestt kann produk Apotec ni! I is gunaa juga!

    ReplyDelete
  16. mak ayah yg sllu sakit2 badan elok la ambil ni kan. at least kita pun takde la risau sangat diorang kat kampung.

    ReplyDelete
  17. Bagus nad bagi yang terbaik untuk parents. Kita boleh jaga dari jauh. Semoga ia bermanfaat ntk mereka.

    ReplyDelete
  18. Bagus la ingatbibu bapa dan hadiahkan kepada mereka produk yg sesuai dengan usia dan kesihatan mrk.

    ReplyDelete
  19. Rawlins nak belikan untuk my parents dan nak start minum apple cider untuk diri sendiri. Elok untuk kesihatan dalaman kan.

    ReplyDelete
  20. mcm nak try Omega Fish Oil jenama ni pulak.
    Kandungan 650 mg EPA dan 260 mg DHA yg 3 kali lebih kuat daripada kapsul Minyak Ikan 1000mg lain... kena tgk kat farmasi nanti

    ReplyDelete
  21. Rm 200 utk 3 produk. Bagus sangat tu. Semua tu produk yang bagus. Fish oil, apple cider dan kunyit. Bleh cuba jenama Apotec.

    ReplyDelete
  22. Bagus kalau dapat berikan pada orang tua tercinta.. harga sebuah kasih sayang dan kesihatan

    ReplyDelete
  23. first time dengan product apotec ni. nampak macam produk yang bagus dan harganya pun berpatutan dengan khasiatnya. :)

    ReplyDelete
  24. Memang penggemar fish oil tapi tak pernah Cuba brand Apotec ni lagi. Boleh lah grab pasni kalau ada harga promo

    ReplyDelete
  25. Product supplement ni memang bagus untuk semua terutamanya orang yang dah berusia.

    ReplyDelete
  26. Never say no to supplements as still many not aware how important to have supplements... this is a good post to share with all

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2