BADAN TEWAS AKHIRNYA....

in , by Nadia Johari, 20:36:00
hai assalammualaikum

Badan Tewas Akhirnya - Ingat antibodi dah kuat, tapi kahirnya tewas juga. Aku memang siapkan semua kerja , draft aku buat bagi dekat client, sebab masa cuti sekolah, aku nak bawak-bawak ank bercuti. Kalau boleh nak bercuti dengan tenang, taknak fikir pasal kerja. Memang masa bercuti haritu, memang relaks habis otak ni.

Balik dari bercuti, dalam tiga hari, Fariza batuk dan selsema. Aku bagi ubat batuk dan Natural Sniffles bagi hilang selsema dia. Nasib baik ada ubat dia lagi,jadi aku pun bagi. Taknak bagi dia melarat, sebab nanti dia nak pergi sekolah. Alhamdulillah, dia baik dari batuk dan selsema. Nasib baik dia tak kena demam, kalau kena demam lagi susah. Tu aku cepat-cepat buat apa yang patut taknak bagi demam.

Lepas Fariza baik, aku pulak yang batuk. Dalam tiga hari lepas Fariza baik, aku pulak batuk dan sakit tekak. Aku cuba kawal, dengan minum air suam, makan panadol semua. Kalau demam aku boleh kawal, dengan bagi peluh keluar, tapi kalau dah kene sakit tekak, tak dapat nak tolong. Bila sakit tekak, tekak tak selesa, batuk, terus bagi kesan dekat badan. Badan jadi letih semua, yela, dengan batuk lagi. Badan tewas akhinya..demam la aku..hahaa. Anak tak kena, aku yang kena. Takpela, sakit bagi kat aku dari kat anak kan.


Kena juga pergi klinik. Konon nak jimat taknak pergi klinik, last-last kene pergi juga.


Terpaksala makan ubat sebanyak ni. Nak baik punya pasal.

Badan ni suruh aku berehat sekejap. Kuat sangat bekerja ni..huhu..Nak buat macam mana, kerja aku buat ni la gaji aku. Tak buat kang tak dapat duit..Tapi aku tau hadnya juga. Bila aku nak rehat, aku tak ambil banyak job. Otak aku ni pun tak boleh bekerja kuat, kejap lagi resah..hahahaa.

Ingat korang, jangan over bekerja..hehee..
SHARE 8 comments

Add your comment

  1. Assalamualaikum wr.wb




    Kami di Arab Credit Group telah luar biasa ketika datang untuk membantu orang-orang dalam masalah keuanganan mereka dengan utang yang tak terhitung jumlahnya untuk membayar, tugas kami adalah untuk membantu Anda dengan pinjaman untuk menyelesaikan semua masalah keuangan Anda, dan menjadi keuangan yang stabil lagi. platform pembayaran kami sederhana, kami menyediakan Anda dengan suku bunga terendah 2% pinjaman Anda dapat menemukan, Arab Credit Group adalah Perusahaan pinjaman yang dimiliki oleh Keluarga Arab kami, kami telah memutuskan untuk membantu saudara-saudari kami untuk menjadi kuat secara finansial seperti yang diperintahkan Tuhan. kami di sini untuk memberi Anda bantuan untuk sukses dalam hidup.

    Hubungi kami dengan.
    Perusahaan: Arab Credit Group
    Email: Arabcreditgroup@gmail.com
    Pin BBM: {E39B5EE5}  

    ReplyDelete
  2. Moga cepat sihat Nad...biasa tu mak mak akan kena last skali

    ReplyDelete
  3. Semoga Nad and family sihat-sihat selalu.

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2