hai assalammualaikum
 
Wishlist Tercapai 2020, Memiliki Airfryer - Alhamdulillah, wishlist tercapai nak memiliki airfryer tahun 2020 ni. Banyak jenis airfryer ada, akhirnya, jumpa Airfryer warna hijau, kena dengan tema dapur kita. Nad beli Airfryer Kelen Munoz. Sebelum beli tengok feedback yang pernah guna jenama Kelen Munoz ni, not bad juga, tengok ok je orang guna. Jadi, terus masuk dalam cart dan check out. Nad beli dekat PG Mall.
 

Kalau nak beli kat shopee boleh ke link https://shp.ee/xsii855
 

 
Masa dalam cart tu, harga RM179, tapi nad tunggu payment, tak masuk-masuk, lama-lama harga RM208. Airfryer yang nad masuk dalam cart tu warna merah, pada mulanya, lepastu habis stock, tu cari punya cari, nampak warna hijau. Hah!!, bagus sangatla. Nampak warna hijau juga jenama Khind, murah, tapi saiz kecik. Yang nad pilih ni saiz 5L, so memang muat ayam seketul. Takpe, beli besar terus, dapatla pula warna hijau..hehe..Harga pun masih dibawah kawalan lagi.

Sebab tengok ramai kawan-kawan beli dan mudah nak masak goreng-goreng ni, tu yang masuk dalam wishlish 2020. Bukan ikut trend pun, nad ni memang selalu masak. Kalau nak goreng kentang, memang kadang malas nak bangun, tuang minyak, tunggu panas la apa semua. Tak larat, tu yang aim airfryer ni. Senang masak goreng-goreng. Tinggal set masa dan suhu.

Kenapa Nad pilih Airfryer Kelen Munoz?

Pertama sekali mestila sebab warna..hehee. Sebab warna hijau dan gold. kalau tengok dapur nad, kebanyakan warna barang semua hijau..
 
Tapi bukan sebab tu je, sebab lain, airfryer ni ada 2 tahun Jaminan dan ada Sirim certified.
 
Tengok bentuk airfryer. Banyak bentuk airfryer , ada bulat, ada petak. Jadi nad pilih petak, dan kapasiti yang besar. Dengan menggunakan reka bentuk petak, kapasiti penggunaan sebenar Kelen Munoz KMAF4000MG secara efektif meningkat sehingga 40%  dan dapat menyediakan makanan dengan mudah sehingga 6 orang pada masa yang sama.  
 

 
Air Fryers Kelen Munoz Leben-Health Series diinovasikan untuk gaya memasak yang lebih sihat.  Menggunakan sedikit minyak tanpa minyak, sehingga 85% lemak dikurangkan berbanding memasak makanan yang sama menggunakan pengering tradisional, sambil mengekalkan rasa dan menangkap lemak berlebihan pada masa yang sama. 
 

 
Direka untuk memasak yang sihat dan mudah, dengan lapisan berteknologi Antihaft Jerman, Kelen Munoz Air Fryers selamat dan senang dibersihkan, sementara menghasilkan TIADA bahan kimia berbahaya semasa memasak.  Dikombinasikan dengan fungsi mematikan automatik yang mencegah terlalu banyak memasak,  yang menjadikannya lebih selamat untuk digunakan, memasak sekarang begitu mudah, malah anak-anak anda dapat menggunakannya
 
Kalau tengok pada bentuknya, dalamnya, jenis marble. Jadi memang senang nak cuci. Kira nonstick gitu. Bahagian tengah tu boleh diangkat dan basuh asing.
 
Teknologi Rapid-360 AirCrisp Oilless Jerman - Menggunakan teknologi udara panas 360 ° yang lebih tinggi, Kelen Munoz KMAF4000MG memasak dengan mengedarkan udara panas dengan kelajuan tinggi dari setiap sudut, memasak hidangan kegemaran anda tanpa kehilangan nutrisi dan rasa.  •
 
Berkualiti tinggi & jaminan 1 tahun - Dalam masa satu tahun selepas membeli Kelen Munoz XL Plus Air Fryer, jika mempunyai masalah kualiti produk atau masalah penggunaan produk, boleh hubungi mereka terus untuk selesaikan.



Banyak pilihan airfryer ni. Ikut citarasa mana nak pilih. Asalkan kita gunakannya dan bukan buat tukun ya..hehee.
SHARE 5 comments

Add your comment

  1. tak nampak sangat warna hijaunya, ingatkan warna hitam tadi..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan..saya pun ingat hitam bila tengok gambar tadi...bila baca baru tahu....

      Delete
  2. Wow cantik betul lar air fryer ni. Memang kena dengan tema. :D

    ReplyDelete
  3. Cun jugak ni. Dok baca review air fryer sebab rambang mata tengok macam2 design n color

    ReplyDelete
  4. Sy ada jgk yg ni, sy punya red colour😋😍 best je guna tp part nk cuci tu mcm renyah sikit 😂

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2