hai assalammualaikum

Peraduan Makan & Menang LengQuas Anjuran Kopetro - Korang pernah dengar LengQuas tak? Hah, ni bukan sayur lengkuas tu tau, tapi LengQuas yang ni produk makanan sejuk beku. Produk LengQuas ni menjadi pilihan sebab ia mudah disediakan. Hanya panaskan dan sedia untuk dimakan. Berguna kan makanan macam ni, kalau masa kita sibuk atau tak berapa nak rajin masak, stok LengQuas ni kena ada. Lagi-lagi bulan Ramadhan ni, hah, elokla beli. Sambil beli, boleh join peraduan Makan & Menang LengQuas.
 

Jom Join Peraduan Makan & Menang LengQuas

Koperasi Kakitangan PETRONAS Berhad (KOPETRO) telah melancarkan peraduan Makan & Menang bagi produk makanan sejuk beku jenama LengQuas bermula pada 1 April sehingga 30 Jun 2021 dan terbuka kepada semua lapisan masyarakat di seluruh Malaysia. 
 
 


Menurut Pengurus Kanan Komunikasi Korporat KOPETRO, En. Ahmad Hazil bin Abd Lateff, peraduan ini adalah salah satu langkah KOPETRO untuk memperkasakan lagi jenama LengQuas dalam industri makanan tempatan.

“Sejak mendapat liputan media pada Disember 2020, permintaan terhadap produk LengQuas semakin memberangsangkan. Jadi kami menganjurkan pertandingan ini untuk memeriahkan lagi penjualan produk LengQuas, lebih-lebih lagi apabila Ramadhan akan menjelang tidak lama lagi.”
 
 

LengQuas, produk makanan sejuk beku keluaran KOPETRO Food Sdn. Bhd, menawarkan hidangan segera lauk-pauk tradisional. Kesemua produk LengQuas telah berjaya mendapat pengiktirafan HACCP dan GMP daripada Bahagian Keselamatan dan Kualiti Makanan (BKKM), Kementerian Kesihatan, Malaysia selain pensijilan HALAL, MESTI dan Buatan Malaysia.

Kini LengQuas mempunyai 153 orang ejen jualan yang telah dilantik di setiap negeri antaranya, Selangor, Melaka, Terengganu, Johor dan akan melantik lebih ramai lagi ejen di negeri-negeri lain bagi meluaskan pasaran produk LengQuas.
 




Produk keluaran LengQuas:
1)    Beef Stew
2)    Chiken Glaze
3)    Daging Lemak Kuning
4)    Kari Daging
5)    Daging Asam Pedas
6)    Daging Dendeng
7)    Kuah Kacang
8)    LengQuas Daging Masak Hitam
9)    LengQuas Ayam Masak Hitam
10)    LengQuas Rendang Ayam
11)    LengQuas Ayam Percik
12)    LengQuas Paru Goreng Berlada
13)    LengQuas Sambal Ikan Bilis
14)    LengQuas Ayam Masak Merah
15)    Nasi Briyani Ayam Rendang
16)    Nasi Putih Daging Masak Hitam
17)    Nasi Minyak Ayam Percik
18)    Nasi Hujan Panas Ayam Kurma
19)    Nasi Briyani Ayam Masak Merah
20)    Nasi Ayam Kukus
21)    Nasi Lemak Ikan Bilis 

 

Cara menyertai Peraduan Makan & Menang LengQuas 

Penyertaan untuk peraduan ini sangat mudah:
1) Beli mana-mana produk LengQuas di kedai atau agen sah KOPETRO minimum RM20 dalam satu resit
2) Imbas kod QR yang disediakan
3) Isi maklumat dan jawab soalan mudah
4) Sertakan gambar resit pembelian sebagai bukti

Selain dari penyertaan umum, KOPETRO juga menganjurkan peraduan buat pengedar-pengedar dan ejen-ejen sah LengQuas bagi menggalakkan persaingan mendapat jualan.

Bagi penyertaan umum, pemenang akan diumumkan selepas cabutan bertuah bulanan dijalankan, manakala bagi penyertaan ejen dan juga pengedar, pemenang akan diumumkan berdasarkan hasil jualan tertinggi setiap bulan.

Untuk membuat pembelian produk LengQuas, pelanggan boleh berhubung terus ke talian hotline KOPETRO Food Sdn. Bhd di 60 17-319 5764, atau membuat pembelian melalui ejen-ejen sah LengQuas.
 

Butiran lanjut mengenai peraduan Kempen Makan & Menang, boleh didapati dengan melayari akaun media sosial LengQuas:
Facebook : www.facebook.com/lengquas.official
Twitter : https://twitter.com/lengquas

Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

11 comments so far,Add yours

  1. Hi...jom join GA ni!

    https://nasuha-itsmyessay.blogspot.com/2021/03/giveaway-raya-bersama-shida-radzuan-blog.html

    ReplyDelete
  2. Wow begitu lumayn hadiah nya? War...kenalah join kan. :)

    ReplyDelete
  3. Menarik.. hadiah pun boleh tahan juga tu kan Nad..

    ReplyDelete
  4. MashaAllah.. Menarik dan banyak pilihan jugak makanan dia.. Nak kena pi cari ni.mudah nnti nak sahur berbuka.tambah menu.. alang2 tu join kontest sekali.. hehe

    ReplyDelete
  5. wooooo menarik hadiahnyeeeeee.... kot boleh cuba ni.. hehe

    ReplyDelete
  6. bulan puasa boleh sgt la restock nie.. senang nk sediakan waktu sahur

    ReplyDelete
  7. Yeah! i pun nak join, mana tau ada rezeki kan.

    ReplyDelete
  8. Company subsidiary tpt adik ipr kerja ni hehe

    ReplyDelete
  9. Bagus juga lengQuas buat contest camni... Bolehlah oin sape yg nak join.. Mana tau terselit rezeki

    ReplyDelete
  10. Memang bagus contest ni, sis pun nak try to join mana tau ada rezeki.

    ReplyDelete