hai assalammualaikum
 
Tukar Kipas Siling Rosak Ke Kipas Siling Baru Yang Lebih Elegan Jenama Ecoluxe - Kipas siling lama dah hampir setahun juga rosak. Bukan taknak betulkan, tapi setiap kali nak beli kipas siling lain, mesti ada benda lain yang kena bayar dulu. Jadi, selama kipas siling tu rosak, gunalah kipas kaki yang jensi kecik tu. Bayangkanla kipas kecik, letak dekat rumah tamu, tak semua tempat kipas ni dapat ya.

Memang kadang berebut dengan anak bila masing-masing nak kipas kaki tu, hahha. Masuk PKP 3, memang cakap denagn suami, nak juga tukar kipas siling, dah tak tahanla dengan cuaca panas sekarang ni. Survey punya survey, nampak kipas Ecoluxe ni. Lawa-lawa juga design kipas siling dekat Ecoluxe ni, ada macam-macam jenis. Ipas jenis premium, classic, luxury, titanium
 
Ada yang bilah 3, ada yang bilah 5, ada yang berlampu, tak berlampu, ad ayang guna remote, ada yang takda. Design semua nampak elegan sangat. Tunjuk dekat suami, dia pun tertarik.

Tukar Kipas Siling Rosak Ke Kipas Siling Baru Yang Lebih Elegan Jenama Ecoluxe

Ni antara 6 design kipas siling yang kitaorang  berkenan, tapi kena pilih salah satu mana yang sesuai diletak dekat ruang tamu menggantikan kipas lama tu. Kipas lama sebelum ni bilah 5, angin pun sempoi-sempoi je. Perlu ke ambil kipas siling bilah 5 lagi? Mungkin Ecoluxe punya angin berdesup walaupun kipas 5 kan..hehehe.





Nad pun share dekat IG Story, mintak diaorang pilihkan. Ramai juga pilih kipas siling bilah 5 nombor 4 tu. Ok, kita bincang dengan suami semula. Tengok pro dan contra.Lepas bincang punya bincang, kitaorang pilih kipas siling nombor 1, kipas siling berlampu Ecoluxe (ECO-333-52).

Sebab kami memilih nombor tiga, tengok pada budget. Budget kami ok dengan kipas ni. Kedua, bilah 3 ni nad baca kipas lagi laju, dan ringan, tak banyak bekerja. Kemudian sebab dia berlampu. Rumah ni guna lampu hiasan, jadi tersangatla malap, jadi nak tambah lampu, belilah kipas berlampu. Cerah juga rumah ni.

Dah habis bincang, terus berurusan di whatsup sahaja. Nad berurusan dengan Keith. Sangat ramah orangnya dan selalu menjawab soalan nad..ehehe. Almaklumla tak dapat pergi tempat dia, so kita berurusan whatsup je. Mereka akan menerangkan produk secara terperinci dan membantu korang dalam pembelian. Semuanya berjalan dengan lancar. Dah decided nak kipas siling yang mana dan tarikh untuk penghantaran.

Dalam masa 2 hari diaorang hantar dan pasang kipas tu siap-siap. Nad pasang sebelum PKP 3. jangan risau, SOP terjaga, masing-masing pakai mask, spray sanitizer.



Buka kipas lama yang dah rosak


Kipas lama diaorang cabut siap simpan elok dalam kotak kipas baru. Kipas siling baru, memnag diaorang pasang dengan kemas dan teliti. Selesai pasang, diaorang cek lagi kipas tu berfungsi elok ke tak, cek yang dipasang tidak goyang dan tidak gelong, dan sentiasa seimbang. Bukan dah siap terus balik, tidak ye..hehe. Suka servis diaorang ni, sangat cermat, teliti, sangat professional dalam membuat kerja.



Jadi, ni dia sebelum dan selepas kipas siling rumah kita..hehee. Kipas pun jenis senyap, laju dan stabil. Lampu LED18W mempunyai 3 warna kecerahan, walaupun tutup kipas, lampu masih boleh terpasang. Siap dengan remote control. Kelajuan hanya 3 paling laju. Walaupun 3 pun dah rasa laju dan sejuk. Kipas ni guna moto AC, material ABS. Suka warna black/hitam sebab sesuai dekat rumah.



Bagusnya, kipas ni ada warranti, bukan setahun tapi 5 tahun warranti untuk motor, dan setahun untuk sparepart, remote, lampu dan lain-lain.


Pakai kipas siling Ecoluxe ni terus namapk macam mewah je..hehee.. 

Macam nad cakap pelbagai jenis lampu Ecoluxe jual. Harga mestila berbeza dan kelebihan dia pun berbeza. dekat sini kipas berbeza motor, macam nad punya AC Motor. Selain AC Motor, dekat sini pun ada kipas DC Motor.

Apakah kipas DC Motor?
• Motor DC menggunakan mod tiupan berteknologi tinggi
• Motor DC mempunyai pelbagai reka bentuk, gaya dan warna peminat yang berbeza
• Motor DC pasti dapat membantu anda menjimatkan sekurang-kurangnya 50% -70% daripada bil elektrik
• Pengoperasian kipas motor DC lebih lancar dan lebih senyap daripada kipas motor AC!
• DC Motor mempunyai alat kawalan jauh pintar untuk mengawal angin
• DC Motor mempunyai tempoh jaminan lima tahun, jadi tidak perlu kerap mengganti kipas!
• DC Motor mempunyai liabiliti produk sehingga 1 juta, dan jika berlaku kemalangan pada kipas, akan ada pampasan sehingga 1 juta!
• Kipas Motor Dc mempunyai angin lembut seperti angin musim bunga. Ia adalah peminat yang mesti ada pada musim panas dengan fungsi dan nilai!
 
Pemasangan kipas secara percuma, dan bila kipas ada masalah, diaorang akan datang segera. Isi je maklumbalas mengenai borang plat jaminan E-dalam talian mereka. 
 
Nad dapat tau, Ecoluxe nak jual kipas Ecoluxe DC Motor ni pada harga borong, dan lagi best beli kipas Ecoluxe DC Motor dapat percuma satu lagi kipas.Woww!! Ye wak, Beli satu percuma satu! Beli satu percuma satu!


Fuh, bagus kan, kalau korang ambik kipas siling DC Motor ni. 
 
Kalau korang nak tau, Ecoluxe ni, Millenium Electrical & Lighting Sdn Bhd yang terletak di Puchong, Selangor juga dikenali sebagai salah satu pembekal kipas siling hiasan terkemuka selama bertahun-tahun (Ecoluxe Malaysia). Ecoluxe telah berada di industri ini sejak tahun 2006 kerana menjual jenama kipas siling tempatan & jenama OEM. 
 

Millenium Electrical & Lighting Sdn Bhd telah memperluas gudang dari 1500 kaki persegi hingga 30,000 kaki persegi untuk memudahkan pengembangan perniagaan & kapasiti siap, yang mensasarkan permintaan masa depan.


Ecoluxe sentaisa menjaga setiap butiran dari produk merekasupaya pelanggan berasa selesa, gaya premium, penjimatan tenaga dan yang paling penting, harga yang berpatutan.

Korang kalau berminat dengan kipas ni, cepat-cepat whatsup 019-3111466. Lepas tu boleh guna code NADIA20 ( dapat 20-30% diskaun ). Serius, jangan lengah lagi. Jangan lupa code ni ye.

Untuk ketahui lebih lanjut, boleh layari
Contact: 019 311 1466
SHARE 23 comments

Add your comment

  1. Bagusnya ada fan ecoluxe ni. Nampak best. :D

    ReplyDelete
  2. Cantik la siap ada lampu lagi... Mmg worth beli mcm ni kan

    ReplyDelete
  3. Betul la. Siap pasang terus nampak mewah. Lampu + kipas mencipta kelainan. Design pula cantik.

    ReplyDelete
  4. Huntungla dapat kipas baru. Nanti umah baru kita pasang kipas dari kompeni ni. TQ sharing.

    ReplyDelete
  5. cantiknyaa suka kipas yang ada lampu camni, cantik je., decoration rumah pun jadi wow

    ReplyDelete
  6. Cantik pula ye berwarna hitam gitu. Ada banyak pilihan ye. Nanti nak check mana satu sesuai dengan ruang tamu Rawlins

    ReplyDelete
  7. Aduihhh berkenan pulak tengok. memang rasa nak ganti jer kipas baru kat rumah nih sebab dah bersihkan dah letak kelajuan 5 pun rasa tak berangin juga. Minat warna putih tu.

    ReplyDelete
  8. Cantiklah design ecoluxe ni.. Nmpk exclusive... Kipas rumah pun rosak ni tp mls nk kuo cari... Aduh kenan btul tgk design2 kipas ni

    ReplyDelete
  9. Menarik dan cantik ye kipas Ecoluxe ni.. nampak elegant dan expensive for our interior!

    ReplyDelete
  10. Wahh cantiknya kipas baru ada lampu lagi kat tengah-tengah hehehe kita pun suka kipas macam ni kalau letak dalam bilik tak perlu nak pasang banyak lampu cukup ada kat tengah-tengah kipas tu kan menarik...

    ReplyDelete
  11. Sekarang memang trend kipas 3 bilah, lagipun angin dia lagi laju dan senyap kan Nad.. nanti nak tukar gak laa untuk bilik semua.. lama sangat pakai yang skearang ni..senang ada remote tu haaa

    ReplyDelete
  12. Wah cantiknya kipas baru dia..ada lampu2 lagi hehe..i pun plan nak 1 kipas syiling utk bilik utama..tak larat on ekon memanjang haha

    ReplyDelete
  13. kenalah ngan rumah nad tu ... sbb ada plaster ceiling cantik

    ReplyDelete
  14. Wah cantik nyer kipas Ecoluxe ini, sis pun tengah cari kipas baru nanti nak check out their site.

    ReplyDelete
  15. Berkenan pulak tengok kipas Ecoluxe yg tiga bilah tu. Menarik design dia.

    ReplyDelete
  16. Amboih kemain elegan terus haaa ruang tamu awak Nad, bila dah tukar kepada kipas baru ni. Suka kipas macam gini, 2 in 1 gitu

    ReplyDelete
  17. Cantiknya kipas tu. Looks so elegant and classy. Nak tukar kipas kat rumah saya juga

    ReplyDelete
  18. ohh wowo...so nice to have this beautiful fan at home. Can please suggest sis name for it too? sis here so tempting to have new fan in my bedroom :) cheers, siennylovesdrawing

    ReplyDelete
  19. Sis, sebelum pun dah lawa, apatah lagi yang baru lagi lawa. Suka dengan color dan fungsi remote dia.

    ReplyDelete
  20. Suka laaa design dia! Lawa smart tapi elegant. Dah usha harga pun cun. Nak belikan tuk rumah mama

    ReplyDelete
  21. Cantik design dia sebab lain dari yang lain. Tak typical design kipas.

    ReplyDelete
  22. Makasih infonya bossku sehat selalu

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2