hai assalammualaikum

Bubur Supercube Teh Herb - Haritu mr mafia sakit gigi, jadi nad pun buatla bubur. Bubur bukan sebarang bubur, tapi bubur supercube. What? apa tu bubur sueprcube? Bubur tu ada super ke,hahaha...Takla, bubur ni nad masukkan Supercube Ginger Teh Herb. Selalukan nak buat bubur ada tambah halia kan, tapi ni nad ganti dengan supercube ginger. 

 

Apa tu Supercube Teh Herb Drinks ni?

Nad pernah review sebelum ni, korang bolek klik Supercube Teh Herb Drinks Untuk Kesihatan Tubuh Badan. Lepas cuba, terus jatuh cinta. Terus nad pun jadi agen dan jual. Korang kalau nak boleh je whatsup www.wasap.my/60176127097/Supercube

Ya, Supercube ni minuman teh herba. Minuman teh herba yang untuk ada masalah susah tidur, migrain, angin dalam badan, anxiety, kurang bertenaga, terapi, dan macam-macam lagi. Waktu PKP ni, mesti stress sangat kan, dengan kerja yang bertambah. Lagi-lagi mak-mak yang kene hadap anak-anak PDPR tu. Lagi dasyat ibu bapa yang kerja dekat rumah, kena layan anak lagi, kerja rumah lagi. Mesti kelam kabut kan. 

Sebab tu kita kena ada sesuatu yang dapat tenangkan fikiran kita, bagi kita bertenaga selalu, bagi kita tenangkan fikiran. Salah satu cara dengan minum Sueprcube. Nad dah pun minum supercube ni, nad ambik tiga-tiga jenis perisa, semua sedap dan semua sangat bagus untuk tubuh badan kita.

Supercube Teh Herbs Drink Boleh Dimasukkan Dalam Masakan

Kalau korang nak tau Supercube ni, bukan untuk minum sahaja, boleh juga dimasukkan dalam makanan. Mana yang rasa sesuai masukkan dalam makanan, nad masukkan la..ehhee. Macam Supercube Ginger sesuai la masukkan dalam masakan.

Ni la dia Bubur Supercube Ginger. Rasa takda pelik pun, hahaha. Rasa macam bubur biasa.

Ni video cara nak buat Bubur Supercube Ginger.

Kelebihan Supercube Ginger & Lavender

Set SUPERCUBE GINGER & LAVENDER, Calm & Soothe ini mengandungi 10 Molasses + Ginger cubes dan 10 Molasses + Lavender cubes. 

Halia dan Lavender dapat menghilangkan rasa tidak selesa yang disebabkan oleh selesema, angin terperangkap, masalah pencernaan, migrain atau kegelisahan dan membantu menenangkan badan dan minda anda. 

Sebagai minuman bebas kafein, minuman herba molase ini boleh diminum pada bila-bila masa sama ada siang atau malam hari.

Fungsi
Melegakan ketidakselesaan perut
Melegakan sakit kepala / migrain
Melegakan sakit otot

Sesuai untuk
Selalu berasa kembung / Masalah Pencernaan
Sakit kepala / migrain disebabkan oleh angin yang terperangkap
Sakit otot

Kebaikan
Mengandungi gingerol; anti-Radang & antioksidan
Sangat berkesan mengatasi loya
Mempamerkan kesan antibakteria

Kalau buat air, halia ni takda bau kuat sangat. Ok je rasa dia. Memang keluar angin lepas tu..ehehe. Lavender ni memang menenangkan.

Selain Supercube Ginger & Lavender ada juga Sueprcube Red Dates & Goji Berry, satu lagi Supercube Osmanthus dan Roses.

Kalau korang fikir, Red Dates & Goji Berry ni untuk ibu mengandung dan menyusu sahaja. Yela biasa dengar dua bahan ni boleh tambah susu. Tapi orang yang tak hamil dan menyusu pun boleh minum. Orang lelaki pun boleh minum sebab ia untuk tenaga.


Ni contoh Cekodok Red Dates & Goji Berry.

Boleh juga buat pengat pisang Red Dates Goji Berry.

Set SUPERCUBE RED DATES & GOJI BERRY, Nourish & Boost ini mengandungi 10 kiub Molasses + Red Dates dan 10 Molasses + Goji Berry cubes. 

Red Dates & Goji Berry adalah makanan super terkenal yang menyediakan banyak vitamin dan mineral. 

Mereka dapat membantu wanita semasa haid, ibu hamil yang mengalami anemia, meningkatkan tenaga bagi ibu yang telah melahirkan dan dapat meningkatkan pengeluaran susu ibu. Sebagai minuman bebas kafein, minuman herba molase ini boleh diminum pada bila-bila masa sama ada siang atau malam hari.

Fungsi
Menyuburkan & menambah darah
Meningkatkan tenaga
Meningkatkan peredaran darah

Sesuai untuk
Ibu mengandung
Ibu dalam berpantang
Ibu menyusu
Mereka yang kuat bekerja

Kebaikan
Kaya dengan antioksidan & vitamin C
Jumlah kalium yang mencukupi
Kandungan serat yang tinggi

Untuk Osmanthus & Roses ni disarankan ambil waktu malam sebelum tidur. Sebab fungsi dia untuk bagi kita lena tidur. Takut minum siang hari kang tertidur..ehhe. Set SUPERCUBE OSMANTHUS & ROSES, Relax & Heal ini mengandungi 10 Molasses + Osmanthus cubes dan 10 Molasses + Rose cubes. 

Osmanthus & Rose mempunyai kesan sedatif ringan yang menjadikan mereka yang terbaik dalam memberi anda selebihnya yang anda perlukan. Secara semula jadi mereka mengandungi vitamin B3 yang dapat membantu menurunkan tahap tekanan dan tekanan darah.

Sebagai minuman bebas kafein, minuman herba molase ini sangat sesuai untuk dimasukkan dalam rutin waktu malam anda. Minum pada waktu malam untuk melawan insomnia, dapatkan tidur nyenyak yang berkualiti dan bangun dengan rasa segar dan sembuh.

Fungsi
Minda & Badan Tenang
Tidur yang berkualiti
Bangun Rasa Dihidupkan

Sesuai untuk
Tahap Tekanan dan Kebimbangan yang tinggi
Memerangi Insomania
Kesukaran Tidur Lumayan

Kebaikan
Kaya Dengan Antioksidan
Meningkatkan Kesihatan Kulit & Mata
Menurunkan Tekanan Darah
Pukul Insomania

Untuk minu, mudah sangat, korang hanya ambik satu kiub dalam 200ml-250ml air panas. Kemudian kacau sehingga larut.

Boleh juga diminum sejuk, masukkan ais sahaja. Segar tekak.

Nak campur susu pun boleh, sedapp..

Hah, nampak kan, banyak kelebihan Supercube ni. Korang kalau nak tau berkenaan Supercube, mana yang sesuai dengan korang, boleh je whatsup dengan klik  www.wasap.my/60176127097/Supercube
SHARE 3 comments

Add your comment

  1. Nampak menarik lah supercube ni, InsyaAllah one day nak try lah. Dan bubur tu nampak sedap betul. Saya suka makan bubur waktu sakit sakit lagi lagi time selera makan hilang sebabkan gastrik. Bubur lah maknan saya hadap sebab senang nak telan

    ReplyDelete
  2. Baru tahu ingatkan boleh diminum saja . Rupanya boleh dimasukkan ke dalam masakan

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2