hai assalammualaikum

Glowpeach Produk Kolagen Kesihatan Dan Kecantikan Berasaskan Bahan Organik - Kesihatan dan kecantikan amat penting dan ia perlu seiring dengan kehendak serta gaya hidup masyarakat. Pengambilan produk kolagen selalunya menjadi pilihan masyarakat untuk kekal cantik luar dan dalam.

Berdasarkan kajian dan pengalamannya sendiri, Khaireen Kamarulzaman, 23, seorang bekas pramugari mendapat idea untuk mengeluarkan produk kolagen berasaskan bahan organik iaitu Glowpeach, dalam bentuk minuman yang mudah untuk diamalkan.


Glowpeach Produk Kolagen Kesihatan Dan Kecantikan Berasaskan Bahan Organik

Khaireen memilih untuk menghasil dan memasarkan produk kesihatan dan kecantikan sendiri setelah hampir setahun tidak mempunyai pekerjaan tetap. Telah membuat penyelidikan dan pembangunan (R&D) selama hampir setahun, kini Glowpeach sudah ada di pasaran tempatan untuk dirasai oleh semua.


Diformulasikan 100 peratus daripada bahan asli semula jadi dan ekstrak buah peach, Glowpeach dirumuskan khas untuk muka dan badan. Berdasarkan rumusan dan teknologi terkini, Glowpeach membantu memberikan perubahan kepada tekstur kulit, kuku dan pertumbuhan rambut yang sihat.


Nad sendiri dah cuba rasa Glowpeach ni, rasa masam manis dan pastinya sedap. Cara minum pun mudah, ambil satu  sachet sebelum sarapan dan nak lagi berkesan ambil  dua sachet sehari, sebelum sarapan dan sebelum tidur. Tuang ke dalam air 150ml air dan boleh minum.

Nak dapat kesan yang menakjubkan, mestila kena konsisten.

Siapa yang sesuai ambil Glowpeach
- Sesuai untuk lelaki dan wanita
- Boleh diambil usia 18 tahun dan ke atas

“Buat permulaan, saya akan memastikan Glowpeach kukuh di pasaran tempatan dan Insya-Allah perancangan untuk mengembangkan ke pasaran luar negara pastinya ada" kata Khaireen.

Semoga Khaireen terus sukses dalam bidang perniagaan, dan semoga Glowpeach terus maju. 


Harga Glowpeach untuk sekotak RM 69.90 dan dalamnya mengandungi 10 sachet.

Sesiapa yang nak beli Glowpeach, korang boleh dapatkan secara dalam talian di https://linktr.ee/glowpeach.official dan juga pengedar-pengedar yang sah di sekitar Lembah Klang.

Agen Dan Stokis Diperlukan

Glowpeach kini sedang mencari ejen dan stokis di seluruh negara yang berminat untuk memasarkan produk mereka dan mahu memberi peluang kepada usahawan yang mahu menjana pendapatan sampingan.

Untuk maklumat lanjut mengenai Glowpeach, boleh layari https://linktr.ee/glowpeach.official
SHARE 2 comments

Add your comment

  1. Wah ekstrak buah peach ya, sedapnya! Rasa nak cuba la dik

    ReplyDelete
  2. So after this your skin will be glowing like a peach. :)

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2