hai assalammualaikum

Siri HUAWEI Mate50 Telah Dilancarkan Secara Rasmi Di Malaysia - Tak lepaskan peluang untuk menjadi orang pertama melihat telefon baharu keluaran HUAWEI iaitu HUAWEI Mate50 dan merasai sendiri kelainan spesifikasi yang ada di telefon HUAWEI Mate50 ni.

Kini melangkah ulang tahun ke-10 sejak pelancaran pertama siri Mate pada tahun 2012, HUAWEI Malaysia hari ini secara rasminya mengumumkan pelancaran peranti terbaharunya sebagai tambahan kepada barisan produk Mate iaitu, Siri HUAWEI Mate50. 

Terdapat dalam tiga varian, HUAWEI Mate50, HUAWEI Mate50 Pro dan HUAWEI Mate50 Pro Orange Vegan Leather, peranti flagship tersebut adalah telefon pintar yang dipacu prestasi terkini merangkumi teknologi terkini dan inovasi yang lebih berkuasa berbanding sebelum ini.


Siri HUAWEI Mate50 Telah Dilancarkan Di Malaysia Bermula Dengan Harga RM3699


Siri HUAWEI Mate50 melambangkan langkah utama ke hadapan dalam estetika telefon pintar, terutamanya pada reka bentuk simetri Space Ring dan reka bentuknya yang halus.  Telefon Mate50 Series mengandungi Kamera Ultra Aperture XMAGE, yang mempunyai apertur fizikal boleh laras skala-10 yang pertama dengan keupayaan fotografi versatil yang pernah dilihat pada telefon pintar Mate. Begitu juga dengan kaca sekuat batu "Kunlun Glass", yang meningkatkan  rintangan jatuh telefon sebanyak 10 kali. 



Ciri-ciri mantap ini dipertingkatkan lagi oleh sistem operasi EMUI 13, yang akan diperkenalkan pada Siri Mate50 untuk menawarkan pelbagai perkhidmatan pintar secara lancar. Ciri SuperHub,  misalnya, memudahkan pemindahan data dan fail yang mudah antara aplikasi dan peranti, memecahkan sebarang halangan yang  telah memisahkan pelbagai platform yang berbeza antara satu sama lain.


Richard Yu, Pengarah Eksekutif Lembaga Pengarah HUAWEI, Ketua Pegawai Eksekutif Consumer BG, dan Ketua Pegawai Eksekutif Intelligent Automotive BU, menitikkan kepentingan pelancaran tersebut dengan menyatakan: "Selepas sedekad yang lalu, Siri Mate secara konsisten mendorong kemajuan untuk mencipta inovasi yang di luar jangkaan yang boleh diakses secara meluas. Setiap generasi baharu telefon pintar Mate telah mengumpulkan pelbagai teknologi HUAWEI yang canggih. Siri HUAWEI Mate50 ini meneruskan legasi yang membanggakan ini, dengan mempelopori inovasi berterusan dan memberikan nafas yang baharu kepada Siri Mate."


Reka Bentuk Berkualiti dan Klasik

Di samping reka bentuk Mate Series yang terkenal dengan simetri ikonik dan reka bentuk Space Ring, Siri HUAWEI Mate 50 juga menggunakan reka bentuk elegan bercorak Clous de Paris buat pertama kalinya, mempamerkan kecantikan baru yang direka hingga ke perincian terakhir.

Peranti Siri HUAWEI Mate50 hadir dengan dua jenis penutup belakang, kaca dan kulit vegan yang berbeza. Penutup kaca boleh didapati dalam dua warna, Perak dan Hitam, yang mempunyai kemasan yang berbeza dan elegan. Versi kulit vegan pula hadir dalam warna Oren, diinspirasikan oleh sinaran oren berseri matahari.

HUAWEI "Kunlun Glass" terdiri daripada 10 kuadrilion-level nanokristal, hasil pengukuhan ion komposit, yang menjadikannya lebih kuat dan tahan jatuh, seperti yang disahkan oleh pensijilan tahan jatuh kaca lima bintang dari SGS Switzerland. Ini menjadikan model Siri Mate50 telefon pertama yang pernah mencapai pensijilan ini. Telefon Siri HUAWEI Mate50  juga menyokong rintangan air pada IP68 sehingga 6 meter di bawah air , membolehkan peranti tersebut digunakan dengan mudah pada persekitaran basah dan berdebu.

Kamera Ultra Aperture XMAGE yang Mengagumkan

HUAWEI melancarkan jenama pengimejan mudah alihnya sendiri "XMAGE" pada Julai 2022, dengan matlamat untuk menawarkan pengguna paradigma penggambaran baharu yang menggabungkan sains dengan budaya, dan estetika dengan teknologi dari segi gaya pengimejan dan pengalaman menangkap gambar.


HUAWEI Mate50 Series mempunyai Kamera Ultra Aperture XMAGE yang canggih dengan apertur fizikal boleh laras saiz-10, yang menggabungkan kemajuan utama kepada sistem optik, struktur mekanikal, teknologi pengimejan dan pemprosesan imej. Smart Aperture laras secara automatik untuk untuk sepadan dengan saiz apertur melalui senario adegan dan penggambaran yang dikenal pasti dalam mod Auto. Alih ke mod Profesional membolehkan anda untuk melaras kedalaman dan tahap kabur secara manual.





Mestila kene cuba kamera Huawei Mate50 ni. Ni kitaorang cuba ambil dari kamera depan. Cantik dan terang. 

Hardware dan algoritma canggih yang dibina dalam untuk meningkatkan penggambaran imej statik. Kamera Ultra Aperture dilengkapi dengan apertur besar F1.4, beroperasi dengan enjin imej XD Fusion Pro dan pengambilan cahaya yang tinggi, untuk melaraskan kecerahan imej, butiran cahaya dan bayang-bayang, serta perbandingan sejuk dan hangat dengan sempurna. 

Mod malam menangkap foto dengan kawasan terang dan gelap secara berbeza, walaupun dalam persekitaran yang terang. Mod potret menggunakan latar belakang semula jadi kabur untuk menjadikan subjek menonjol dari persekitaran mereka. 


Nad cuba kamera zoom Huawei Mate50 ni, memang menakjubkan. Boleh nampak objek jauh dari telefon dan bila menggunakan kamera zoom, gambar tak pecah, sharp dan masih cantik. 

Kamera telefoto periskop menyokong julat zum  sehingga 200x, membawa gambaran dari nun jauh ke hadapan mata anda.

Kamera makro sudut lebar memperbesarkan butiran dari dunia kecil, mempersembahkan helai dan titisan embun pada tahap millimetre dengan kejelasan yang luar biasa. HUAWEI Mate50 Series juga menyokong rakaman video makro dan gambar dalam gambar makro (PiP) untuk menyampaikan adegan bergerak dengan tepat.


Interaksi yang diperkemas dan prestasi yang hebat

HUAWEI Mate 50 Series adalah yang pertama dijalankan pada EMUI 13, yang menyelaraskan interaksi harian dengan navigasi satu sentuhan yang mudah. 

SuperStorage mengalih keluar fail pendua dengan cara yang tidak dapat dilihat dan memampatkan aplikasi yang jarang digunakan. Mengekalkan storan sehingga 20 GB  (pada telefon 256 GB ROM) - meninggalkan lebih banyak storan untuk foto dan video yang ditangkap oleh pengguna hari ini. SuperHub membolehkan pengguna menyimpan imej, dokumen dan teks  buat sementara waktu, sambil berkongsi secara berkumpulan dengan pemindahan percuma dan mudah antara aplikasi dan peranti.

Siri HUAWEI Mate50 mempunyai teknologi canggih yang meningkatkan prestasi dengan ketara. Mod Kecemasan bateri rendah yang inovatif akan diaktifkan sebaik sahaja tahap bateri jatuh ke 1%; di mana SuperEnergy Boosting akan membolehkan siri HUAWEI Mate50 memanjangkan masa standby selama tiga jam, atau 12 minit masa panggilan . 

Ciri privasi yang komprehensif membolehkan ketenangan fikiran. Siri HUAWEI Mate50 juga menyokong Perlindungan Privasi Imej, bermakna telefon akan memadamkan maklumat sensitif secara automatik seperti lokasi dan masa apabila pengguna berkongsi imej antara lain. 

Inovasi yang tiada henti. Siri HUAWEI Mate50 adalah kemuncak yang sesuai selepas sedekad inovasi Mate, dengan reka bentuk yang menakjubkan, komunikasi yang kuat, teknologi pengimejan, dan interaksi pintar yang lancar.


Harga dan Tarikh Keluaran

Siri HUAWEI Mate50 boleh dipra-tempah mulai 3 November - 11 November 2022 di  semua HUAWEI Experience Store, Laman Web Rasmi HUAWEI, Stor Rasmi HUAWEI di Shopee, HUAWEI  Flagship Store di Lazada dan rakan rasmi HUAWEI seperti SenHeng, senQ, Harvey Norman dan Urban Republic . 


Model flagship terkini didatangkan dalam tiga varian: 
1) HUAWEI Mate50 (8 GB RAM + 256 GB ROM), berharga RM3,699, tersedia dalam pilihan warna Hitam dan Perak.
2) HUAWEI Mate50 Pro (8 GB RAM + 256 GB ROM), berharga RM4,499 mempunyai warna Hitam dan Perak.
3) HUAWEI Mate50 Pro Orange Vegan Leather (8GB RAM + 512 GB ROM), berharga RM5,299. 


Pra-tempah sekarang dan anda boleh mendapatkan hadiah percuma eksklusif bernilai sehingga RM1,450.  Pengguna boleh menikmati pelan  ansuran sehingga 24 bulan 0%  dengan Maybank, UOB, CIMB, HLB, RHB, Atome, dan Paylater*. Selain itu, pengguna boleh tukar kepada siri HUAWEI Mate50 dengan menukar 5 peranti lama termasuk telefon pintar, tablet dan jam pintar.

*Tertakluk kepada bank yang mengambil bahagian di setiap kedai


Untuk mendapatkan Siri HUAWEI Mate50 adalah mudah jika anda seorang pelanggan Maxis Postpaid kerana anda boleh memilikinya dengan harga serendah RM65/bulan dengan Zerolution melalui ansuran sehingga 36 bulan.  Selain daripada hadiah percuma, Maxis juga menawarkan perlindungan kecurian telefon percuma selama 3 bulan bernilai sehingga RM129. 

Haritu juga diperkenalkan HUAWEI Matepad SE Pad, GTE Watch dan HUAWEI Nova 10.







Untuk maklumat lanjut, perkembangan terkini atau promosi mengenai Siri Mate50, sila layari 
SHARE 0 comments

Add your comment

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2