hai assalammualaikum

Tisu Carina, Tisu Berkualiti Pilihan Kami Sekeluarga - Setiap hari kita semua akan menggunakan tisu untuk kebersihan, tidak kira di mana sahaja, di rumah, pejabat, di tempat awam, ketika makan, dalam kereta dan beriadah. Dekat mana-mana sahaja mesti kita nak lap, bukan sahaja dekat tangan dan mulut, malah dekat semua tempat kita rasa nak lap. Lagi-lagi bila fasa pandemik, kebersihan lebih diutamakan. Tisu dah menjadi barang keperluan yang perlu ada untuk aktiviti seharian. Demi menjaga kebersihan sekeluarga, tisu pilihan nad semestinya tisu Carina.

Carina telah mengeluarkan pelbagai jenis tisu seperti tisu basah, tisu kering, dan lain-lain untuk menjaga kebersihan kita semua mengikut kesesuaian. Dengan menggalakan kita untuk menjaga kebersihan terutama sekali selepas pandemik, Carina telah menganjurkan kempen " We Care We Love' di mana, korang boleh dapatkan pelbagai tisu Carina dan menyertai contest untuk memenangi pelbagai hadiah yang menarik. Hah, nak tau, baca sampai habis..hehehe



Carina "We Care We Love", Tisu Berkualiti Pilihan Kami Sekeluarga


Carina telah ditubuhkan pada 2009 dan merupakan pengeluar tisu pertama di Malaysia. Tisu Carina dihasilkan dengan menggunakan 100% pulpa dara dan 100% kapas tulen asli dimana ia memberi keselesaan kepada semua pengguna dan dapat mengekalkan standard kualiti produk yang lebih baik. 

Produk Carina tidak mengandungi sebarang kompenan kitar semula, membuatkan ia lembut pada kulit dan tahan lasak. Sebab itu produk Carina menjadi kegemaran semua kerana tisu ini juga sangat sesuai untuk mereka yang mempunyai kulit sensitif. 

Kualiti tisu sangat penting bagi membersihkan diri, mudah dan mesra keluarga. Kalau korang nak tau, tisu Carina juga mesra alam kerana ia larut dalam air. Ia bukan sahaja melindungi kita malah melindungi alam sekitar dari tercemar.

Tisu Carina bukan sahaja berkualiti, malah produk tempatan ini menawarkan harga yang sangat berpatutan untuk setiap lapisan masyarakat.




Kempen Carina "We Care We Love"

Menjelang tahun baru, Carina berazam untuk bergerak ke hadapan mengikut peredaran zaman. Dengan bertemakan "We Care, We Love", Carina 
 - Menggalakkan betapa pentingnya kebersihan, mewujudkan persekitaran yang sihat dan mengurangkan pencemaran
 - Memelihara dan menjaga kulit dengan menggunakan 100% kapas tulen semulajadi yang mesra kulit
 - Pengeluaran tempatan untuk meningkatkan pemulihan ekonomi
 - Khusus untuk memenuhi keperluan dan kehendak orang Asia Tenggara
 - 4 siri untuk memenuhi permintaan pasaran 


"We Care, We Love", menyatakan kepercayaan mereka bahawa menghasilkan produk berkualiti tinggi akan mempengaruhi dan menghasilkan penjagaan dan kasih sayang yang lebih baik untuk keluarga. #CarinaCares terhadap anda dan keluarga anda.



Empat Siri Rangkaian Produk Tisu Carina

Macam nad cakap tadi, produk Carina mempunyai pelbagai jenis dan saiz. Dari bungkusan yang kecil sehinggala bungkusan yang besar, sangat sesuai digunakan untuk seisi keluarga dan lapisan umur.

Carina mempunyai 4 siri rangkaian produk tisu iaitu

1) Penjagaan Kecantikan (Beauty Care) 
– Siri Tisu Kering Carina diperbuat daripada 100% PURE VIRGIN PULP untuk memastikan kebersihannya, menjadikan ia lembut dan selamat digunakan pada kulit, termasuk kulit sensitif.


Tisu kering terdiri daripada
1. CARINA Handkerchief Tissue
2 CARINA Wallet Tissue
3. CARINA Box Tissue

Tisu kering Carina ni memang wajib ada di dalam rumah dan di dalam beg. Nad akan gunakan tisu kering Carina untuk mengelap tangan, mulut, mengelap peluh muka. Pembungkusan sederhana Carina Handkerchief Tissue menjadikannya ideal dan sesuai untuk kegunaan harian. 


Sementara itu, Carina Wallet Tissue dengan pembungkusan trend masa kini, juga membolehkan kita menggunakannya sebagai on-the-go wallet atau dompet seharian. Tengokla tu, saiz yang leper dan kecil, muat dimasukkan di dalam beg dan di bawa ke mana sahaja. penting ye jaga kebersihan di mana sahaja kita berada.



Siri Kapas yang diperbuat daripada 100% PURE COTTON yang sesuai untuk kegunaan kecantikan kerana ia bersifat hypoallergenic dan tidak akan menyebabkan iritasi dan kerosakan kulit kerana kapas yang digunakan adalah bahan semula jadi yang asli.

Terdiri daripada :

4. CARINA Facial Cotton
5. CARINA Cotton Bud

Rangkaian Carina Cotton pula juga diperbuat daripada kapas asli, lembut, tahan lasak dan mempunyai kadar penyerapan yang tinggi sesuai untuk kegunaan peribadi dan juga penjagaan bayi. Rangkaian produk yang luas daripada Carina ini dapat memenuhi keperluan harian anda untuk mengamalkan gaya hidup yang lebih baik, bersih dan sihat.


Carina Facial Cotton nad akan gunakan untuk membuang makeup di muka. 


Manakala untuk membersihkan telinga, nad akan gunakan Carina Cotton Bud. Senang cerita, nad panggil penggorek telinga..hehehe. Rasa selesa dan lembut je kapas Carina ni, dan tidak menyakitkan. Kadang nad jumpa cotton yang keras, memang tak best. Carina Cotton Bud ni juga boleh digunakan untuk menyapu ubat di pada kulit yang luka dan menanggalkan makeup. Sesuai juga digunakan pada bayi untuk membersihkan tempat yang kecil.


2) Penjagaan Bilik Mandi (Toiletries Care) 
– Tisu Bilik Mandi dengan 3 lapisan, menjadikan ia lebih kuat dan lembut untuk digunakan.


3) Peralatan Dapur (Kitchenware) 
- Siri Tisu Dapur kami menjadikan permukaan dapur dan peralatan bersih, berkilat dan bebas calar. Ia membantu membersihkan kaunter dapur dan peralatan serta menyental tumpahan cecair.


Ni la pembantu nad bila dekat dapur, Carina Kitchen Towel. Senang nak lap dan bersihkan dapur. Semua kesan minyak dan kotoran dapat dibersihkan. Nad lebih suka bersihkan dapur guna tisu sebab lepas guna terus buang. Lagipun, tisu Carina mesra alam.

Carina Kitchen Towel ni juag boleh digunakan untuk mengelap pinggan mangkuk yang sudah dibasuh, mengelap tangan yang basah dan sebagainya. 


4) Penjagaan Kesihatan (Health Care) 
– Siri Tisu Basah kami mengandungi 99% air, bebas paraben yang tidak menyebabkan sensitiviti kulit dan alahan. Mengandungi ekstrak Aloevera dan Vitamin E di mana dapat melembutkan kulit.



Tekstur Carina Wipes yang lembut, sesuai digunakan untuk pembersihan dan pembasmian kuman bagi menanggalkan kotoran atau cecair dari kulit atau permukaan. 

Ada dua jenis tisu basah Carina iaitu
- CARINA Wet Wipes
- CARINA Antibacterial Wipes

Bila ada anak kecil ni, memang wajib ada tisu basah. Faham-faham sahajalah budak kecik, makan mesti comot, bermain pun mesti kotor. Dengan Carina Wipes, boleh bersihkan tangan dan mulut yang kotor tu, tak perlu cari air. Tisu basah Carina ni juga boleh digunakan untuk menanggalkan makeup.

Mempunyai saiz besar dan kecil, sesuai untuk dibawak ke mana sahaja.

Carina Gift Box

Carina memperkenalkan Carina Gift Box, di mana di dalamnya  mengandungi 
- CARINA Facial Cotton 160's 
- CARINA Box Tissue 90's
- CARINA Handkerchief Tissue
- CARINA Cotton Buds 400 tips
- CARINA Wallet Tissue
- CARINA Antibacterial Wipes 70's
- CARINA Cotton Bud 480's 
- CARINA Wet Wipes 30's 
- Shop online voucher Shopee Carina official Store RM 5 voucher
- Review & Win campaign flyer 
- Carina Surprise Ang-pao sehingga RM88 melalui TNG



Box macam ni bolehla beli untuk kegunaan sendiri atau hadiahkan kepada orang. Tisu ni pun hadiah yang bagus tau, banyak kegunaannya. Pastinya harga lebih jimat dan berbaloi. Box pun nampak menarik.

Dimana boleh dapatkan Carina Gift Box?
- Aeon Big (Cawangan terpilih)
- Mix Store (Cawangan terpilih @ IOI City Mall)
- Hot Market @ Berjaya Times Square
- Tong Hup Trading, Melaka

Carina Kitchen Roll dan Carina Limited Edition We Love We Care Bag


Untuk pengetahuan korang, Carina Kitchen dan Carina Limited Edition Bag TIDAK termasuk dalam Carina Gift Box Set. 

- Carina Kitchen Roll (boleh dibeli di kedai fizikal atau online) 
- Carina Limited Edition We Love We Care Bag (GWP dengan pembelian RM 40 dan ke atas) 


CARINA Review & *WIN (*T&C apply)

Hah korang dah membeli produk Carina, jangan lupa join Carina Review & *Win. Seramai 100 pemenang akan dipilih untuk memenangi 3 bulan Bekalan Rumah setiap bulan dengan jumlah bernilai RM 150 / Pemenang

Cara MENYERTAI:
1. Muat naik Foto/VIDEO Ulasan pengalaman anda dengan MANA-MANA produk siri CARINA di Facebook/Instagram/ Tiktok
2. Beritahu kami sebab anda akan mengesyorkannya & tag @carina.malaysia rasmi Facebook / Instagram / Tiktok
3. Hashtags #MYCarina #WeCareWeLove (pastikan post anda adalah umum).

Tempoh kempen: bermula SEKARANG sehingga 30 April 2023

*Terma & Syarat:

#300 #Penilai Terbaik akan dipilih untuk MENANG 3 Bulan Bekalan Rumah Carina bernilai RM150. Pihak Carina akan screenshot pemenang dan umumkan pemenang di halaman Facebook Carina bermula dari Feb 2023. Sila nantikan!

Hadiah tidak boleh ditukar, tidak boleh dipindah milik, dan tidak boleh ditebus dengan wang tunai atau hadiah lain. Kami berhak untuk mengubah suai dan meminda terma dan syarat tanpa notis terlebih dahulu.

Resit WAJIB ditunjukkan untuk menuntut hadiah.

Setiap pemenang hanya sah untuk menuntut sekali sahaja, Nama & resit Pembelian yang sama tidak dibenarkan.

Resit pembelian sah dari 1 Jan 2023- 31 April 2023 sahaja.

Baucar tunai bernilai RM150 adalah untuk pembelian produk CARINA sahaja, setiap baucar tunai RM50 hanya sah selama 1 bulan.

Carina berhak untuk mengubah suai dan meminda terma dan syarat tanpa notis terlebih dahulu.

Dapatkan produk Carina Sekarang!!

Mudah sahaja untuk dapatkan produk Carina. Tisu Carina boleh didapati di pasaraya mahupun atas talian (Online). 
Aeon Big, 
Aeon Wellness, 
Econsave, 
Mydin, 
NSK, 
Ascen+ Pharmacy,
MiX Store,
PotBoy Groceries, 
C-Mart Penang, Kedah, Perlis
Ceria 99 Penang, Kedah, Perak
Family Stores Seremban
Family Stores Melaka
Oppa Mart Melaka & Seremban
Nirwana Maju Johor, Pahang, Terengganu, Kelantan
Target Supermarket Johor
Song Mart Malaysia Johor
Pasaraya Hwa Thai Johor


Korang juga boleh dapatkan Carina di platform e-dagang rasmi mereka dan produk akan dihantar terus di depan pintu rumah korang! Memang sangat mudah untuk membuat pembelian melalui Shopee dan Lazada.


Untuk maklumat lanjut, hubungi Carina melalui wangzhengcarina@gmail.com. Ikuti Carina Malaysia di platform berikut untuk perkembangan terkini, info-info kesedaran kebersihan dan pengumuman menarik yang lain.


#MildAndGentle #comfortable #pure #SoftAndTender #CarinaMalaysia #CarinaCares #HealthyTissue #VITAMEDIA #CARINA #WeCareWeLove #beautytissue #BetterLife #CarinaMY #MYCarina #Tissue #CarinaTissue #handkerchieftissue #handkerchief #VirginPulp #PurePulp #Wallettissue #CarinaLavender #CarinaGreentea #CarinaRose #CarinaEveryday #CarinaPure #CarinaCaringLife #CarinaForAll #BetterwithCarina #CarinaFamily #Carina100natural #CarinaNature
SHARE 4 comments

Add your comment

  1. Sama lah nad, yanie pun guna jenama Carina ni. tisu dia soft dan tidak berhabuk bila guna.

    ReplyDelete
  2. Best jenama Carina ni. Cx pon guna juga untuk kegunaan harian di rumah.

    ReplyDelete
  3. Wahhh banyak betul produk Carina sekarang , akak suka pakai pad dia sebab lembut dan dapat serap dengan baik. And kapas muka paling best sekali guna.

    ReplyDelete
  4. Sally kalau nampak tisu jenama Carina, Sally beli sbb tertarik dengan pembungkusan yang menarik berwarna ungu dengan pokok bunga Lavender. I is tak boleh tgk purple kalerrr~ hahaha

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2