hai assalammualaikum

Kebaikan DND369 Sacha Inchi Oil Untuk Kesihatan Tubuh Badan - Bermula dengan nak cek Thyroid sahaja, lepas tu, terus kena follow up dengan doktor untuk cek kesihatan lain. Alhamdulillah, Tyroid nad tak berapa serius, normal katanya, tapi tetap kene jumpa doktor untuk check up. Nad pergi check up bukan sebulan sekali, dalam beberapa bulan jugala, kena ambik darah semua. Bagus juga buat check up ni, dapat tau tahap kesihatan kita seperti kolesterol, darah tinggi semua tu. Haritu kali kedua pergi check up, dan doktor bagitau kolesterol nad tinggi..huhu. Nad memang perasan berat badan pun makin naik, tak sangka kolesterol jahat ikut naik ye. Eeeee, jahat tau kolesterol ni.  Bahaya ya kalau kolesterol tinggi dan dibiarkan.

Sejak tu nad buat senaman, jaga pemakanan untuk turunkan kolesterol ni. Lepastu nampak produk DND369 Sacha Inchi Oil ni, ada yang rekemenkan. Terus nad cari info pasal produk ni. Huishh rupanya dekat Tiktok ramai dah ambil produk ni dan nad baca ramai bagi feedback yang bagus. sebab tu nad pun cuna untuk bantu turunkan kolesterol nad. Setiap penyakit pasti ada ubatnya, yang penting kita ikhtiar dan berusaha.



Kebaikan DND369 Sacha Inchi Oil Untuk Kesihatan Tubuh Badan


Mesti korang dah tau kan, produk ni , produk Dr Noordin Darus punya. Mempunyai Kelulusan Doktor Perubatan dan banyak produk yang telah dikeluarkan, salah satunya Sacha Inchi Oil ni. Kalau tengok tiktok, banyak manfaat yang disampaikan.

DND369 Sacha Inchi diformulasi khas untuk membantu menangani pelbagai penyakit. Sacha Inchi telah dianugerahkan SUPERFOOD pada 2016 dan diiktiraf Minyak Terbaik di dunia. DND Sacha Inchi ini adalah satu tumbuhan natural yang berasal dari Amerika Selatan, Peru dan ia kaya dengan nutrisi seperti Anti Oksidan, Omega 3,6,9, Vitamin A dan Vitamin E. 

DND Sacha inchi bersumberkan tumbuhan, 100% natural dari minyak Sacha Inchi, tiada bau dan rasa yang kuat bagus untuk kesihatan umum.

Kebaikan Sacha Inchi untuk kestabilan hormon, kesihatan otak dan minda dan detox kan badan daripada toksik-toksik dan asid-asid melalui pemberian khasiat Omega 3, 6 dan 9. Ianya 17 kali ganda lebih baik daripada minyak ikan membantu melancarkan peredaran darah dalam badan. Minyak ini juga bagus untuk kesihatan kulit dan rambut yang sihat.

Korang mesti tau kan, Omega ni banyak manfaatnya untuk kesihatan tubuh badan kita. Selalunya omega ni kita dapat dari minyak ikan, tapi DND Sacha Inchi ni, merupakan tumbuhan dan sebagai pengganti minyak ikan. Menarik kan.


DND369 Sacha Inchi Oil nad ambil ni dalam bentuk softgel. Dalam 1 botol mengandungi 500 mg (60 biji softgel). Boleh tahan untuk 30 hari. 

Cara pengambilan DND369 Sacha Inchi Oil ni mudah sahaja. Ambil 2 biji sekali sehari sebelum makan. Boleh juga ambil 2 biji pagi dan 2 biji malam selepas makan.


Banyak kebaikan DND369 Sacha Inchi Oil, antaranya
- Anti oxidant dan anti radang
- Membantu menurunkan kolestrol dan tekanan darah tinggi
- Meningkatkan peredaran darah
- membantu pembakaran lemak dalam badan
- Menstabilkan hormon badan
- Membantu pesakit diabetes di dalam mengawal gula dalam darah
- Membantu meringankan masalah sistem pernafasan


Selalunya, sebelum guna atau beli, nad akan pastikan produk ni selamat dan berdaftar. Korang jangan risau, DND Sacha Inchi Oil ni selamat dan mempunyai kelulusan.

MAL ✔️ (MAL18036146TC)

KKM ✔️

HALAL ✔️


Harga DND Sacha Inchi Oil  

SEMENANJUNG TERMASUK POS:

Harga untuk 1 botol RM 98
Harga untuk 2 botol RM 180 

SABAH/SARAWAK TERMASUK POS

Harga untuk 1 botol RM 108
Harga untuk 2 botol RM 190 

Dah lima hari nad amalkan DND Sacha Inchi Oil ni. Harap dapat bantu nad turunkan kolesterol nad ni. 

Untuk pertanyaan atau pembelian DND 369 Sacha Inchi Oil , korang boleh hubungi Whatsapp (proses order dalam 7 hari bekerja tidak termasuk Sabtu Ahad)
017-577 0773 / 012-247 4773 / 012-564 2773

Korang boleh dapatkan DND Sacha Inchi Oil ni di 

Website (proses order 3-5 hari bekerja): www.dndworld.com
(utk promosi boleh klik pada promosi)

Atau korang boleh beli secara online di

Shopee (proses order 3-5 hari bekerja)  : https://shopee.com.my/worldwellnessnetwork
Lazada (proses order 3-5 hari bekerja) : https://www.lazada.com.my/shop/dnd-hq
Tiktok (proses order 3-5 hari bekerja) : https://www.tiktok.com/@dndworldhq  atau https://www.tiktok.com/@drnoordinofficial


Kadang bila sesuatu produk tu bagus, pasti ada tiruan. Jadi nak selamat, korang beli je dekat yang nad senaraikan ni. Pastikan original bukan yang fake ya.
SHARE 1 comment

Add your comment

  1. yanie tak pernah tahu pun brand ni, terima kasih nad kongsikan

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2