SUPER™  Klasik Baharu : Kopi Hitam Segera Dibuat Dengan 100% Biji Robusta - Kebanyakan rakyat Malaysia penggemar kopi. Orang dulu-dulu pun suka minum kopi. Tak kira la pagi petang malam, kopi dicarinya. Kopi SUPER, kopi kegemaran semua, kini menampilkan SUPER™  Klasik Baharu, Kopi Hitam Segera Dibuat Dengan 100% Biji Robusta.

SUPER™, yang berdedikasi untuk menyediakan kopi, teh, dan minuman bijirin berkualiti yang sepadan dengan cita rasa rakyat Malaysia, kini memperluaskan penawarannya dengan SUPER™ Klasik, kopi hitam segera yang diperbuat daripada 100% biji kopi Robusta untuk menghasilkan kelazatan kopi yang padu namun halus dan beraroma.


SUPER™  Klasik Baharu

SUPER™  Klasik Baharu : Kopi Hitam Segera Dibuat Dengan 100% Biji Robusta


SUPER™ Klasik merupakan tambahan terkini kepada rangkaian SUPER™ di mana ia bertujuan untuk memenuhi permintaan dinamik yang sentiasa berubah daripada peminat tegar kopi serta peminum teh dan bijirin berkualiti.

SUPER™  Klasik Baharu

Fiona Tan, Pengurus Besar Jacobs Douwe Egberts Malaysia, pemilik jenama Kopi SUPER™ berkata, “Di Malaysia, biasanya peminum kopi akan menambah krimer ke kopi, sama ada dalam bentuk susu pekat atau susu sejat. Oleh itu, rakyat Malaysia sentiasa mencari kopi segera yang pekat mengancam dan beraroma supaya kepaduan kopi masih dapat terasa walaupun dengan penambahan krimmer.”

Pelancaran SUPER™ Klasik menggambarkan komitmen SUPER™ untuk menaikkan semangat rakyat Malaysia dengan menyediakan minuman yang mudah dan menyegarkan. “Kopi segera di Malaysia bukan sahaja digemari sebab fungsi kemudahannya. Dengan jadual harian yang sibuk, kita perlukan kopi yang pekat mengancam dan berperisa untuk membangkitkan semangat untuk mengharungi cabaran harian. Secawan kopi yang sempurna adalah apa yang diperlukan untuk menyemarakkan perbualan sambil mengekalkan kesegaran sepanjang hari.”

Shuib, Duta SUPER Classic


SUPER™ telah melantik Shuib sebagai duta rasmi jenama - beliau merupakan seorang individu yang bekerja keras dan berkongsi cabaran yang sama seperti setiap rakyat Malaysia. Shuib menguruskan tanggungjawab sebagai bapa kepada empat anak kecil sambil bekerja sebagai pengacara radio dan usahawan. 

SUPER™  Klasik Baharu

 

“Sejak hari pertama, kami tahu Shuib adalah duta yang sempurna untuk kami kerana beliau mencerminkan pengalaman seorang rakyat Malaysia biasa. Dalam masa baik dan mencabar, kita rakyat Malaysia sentiasa gigih, bekerja dengan sangat tekun, memberikan yang terbaik untuk memperbaiki kehidupan orang di sekeliling kita. Kami sangat bersemangat untuk berkolaborasi dengan Shuib kerana kami berkongsi nilai-nilai ini dan memiliki semangat bersama untuk secawan 'kopi padu' yang hebat untuk membantu kita melepasi aktiviti harian,” tambah Fiona.

Peraduan ‘Semarakkan Hari Malaysia’ 


Sempena Hari Malaysia, SUPER™ sangat teruja untuk mengumumkan peraduan ‘Semarakkan Hari Malaysia’ yang akan bermula pada 16 Ogos - 30 September 2023. 

SUPER™  Klasik Baharu

Peraduan ini menawarkan peluang kepada peserta untuk memenangi hadiah menarik seperti Modenas Dominar D250, sesi makan-makan eksklusif bersama Shuib, dan baucar beli-belah bernilai RM21,000. 

Untuk menyertai peraduan ini, anda hanya perlu membeli mana-mana satu produk SUPER™ (tertakluk pada terma dan syarat). 

Dapatkan kopi SUPER Klasik Sekarang


SUPER™ Klasik yang terbaharu ini kini boleh didapati di peruncit utama di seluruh Malaysia. 

Untuk maklumat lanjut tentang Kopi SUPER™ dan barisan produk, kemas kini dan promosi terkini, sila layari Halaman Facebook: https://www.facebook.com/supermalaysia
SHARE 2 comments

Add your comment

  1. As a fellow coffee lover, I can totally relate to the passion and excitement you have for a good cup of coffee. It’s true, Malaysians are known for their love of coffee, and it’s amazing to see SUPER™ expanding their range to cater to our cravings.

    I completely agree with you that in our busy daily schedules, we need a strong and flavourful instant coffee to keep us going. And it’s even better when it’s made with 100% Robusta beans for that rich and smooth taste. 😋

    ReplyDelete
  2. I must say, your description of the SUPER™ Klasik Baharu has me craving a cup right now! And I love how you’ve highlighted Shuib as the brand ambassador, someone who truly represents the hardworking spirit of Malaysians. It’s great to see brands collaborating with individuals who share the same values and aspirations.

    Oh, and the ‘Semarakkan Hari Malaysia’ contest sounds fantastic! 🎉 Winning a Modenas Dominar D250 or enjoying an exclusive meal with Shuib would be incredible. Count me in!

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2