hai assalammualaikum..

penah ke korang tgk ayam kawan dengan kucing...hahaa..selalunyer bile ayam nmpk kucing msti lari atau lawan..tapi yang ni pelik plak..haha..ni terjadi di sebuah rumah di meru..di rumah miszrockers la..hahaa..kucing ni bukan kucing miszrockers a.k.a bukn kucing peliharaan..die dtg dan singgah sekejp..pstu tgk bnyak makanan..smpai sekrg stay..hahaa...ayah miszrockers selalu bg mkn ayam..so die pun enjoy..mcm tu la kucing jalann nak cr mknn..hehee..fmly suke tgk gelgt kucing ni..die tido pun kat luar..x pnh msuk dlm umh..kdg2 die main2 dengan ayam-ayam miszrockers..kucing ni x suke dengan kucing lain...x tau pasai pa..plik..tapi dengan ayam..x kish..hehehe...first time nengok..kucing ni pun layan mkn syur..nasi (orang ckp kerak)...untuk ayam mkn..selalunyer kucing makan friskies..ikan..tapi kucing ni bedal je..hahaa...unik kan..kucingnyer wrna oren dan itam..



Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

8 comments so far,Add yours

  1. haha kat belakang umah ena ayam ngan kucing selalu bergaduh berebut makanan... ahakx.. comel je tengok gelagat2 binatang ni

    ReplyDelete
  2. kat kampung je selalu jumpa situasi macam ni

    ReplyDelete
  3. aina...hahaa..tau xpe..sesetngh kucing je ade sikp plik..

    ReplyDelete
  4. the malay male..kalo kat bndr ade bela ayam..ade kot situasi ni

    ReplyDelete
  5. tajuk pon comeyyy jeee. ayam kawan kucing. nadia nak buat jugak la.
    nadia kawan nadia ;p

    ReplyDelete
  6. ahahaha..leh je nadia..hebt tu..nadia kawan nadia..pastu kwn kepada nadia..hahaa..bnyknyer nadia

    ReplyDelete
  7. kaler kucing yang macam tu ayah aku panggil porong.. susah jumpe kucing kaler macam ni.. ntah2 kucing tu ayam dah kne sumpah jadi kucing tak?

    ReplyDelete
  8. kay are..hahaha..first time dgr nama porong...hahaha...mayb kot kne sumpah..sebb tu die rpt ngn ayam

    ReplyDelete