haii assalammualaikum

semua dok pakat citer pasl bola...miszrockers pun xnk ketinggalan...GOOD JOB HARIMAU...auummmm..walaupun malam ni bukan rziki mereka..tapi pemain negara kita dah buat yang terbaik...miszrockers tetp sokong Malaysia...negara tercinta..malam ni Malaysia kalah dengan Thailand dengan 1-3..its ok..sekurg-kurgnyer mereka dah berusaha...dan kalah dengan bermaruah..kalo kite sedih sebb Malaysia x menng..pemain-pemain Malaysia lagi2 la sedih sebb x dapat msuk final..

dok baca facebook tdi..sume kutuk-kutuk bagai..mencarutla..hahhaa..dah tahap geram yang amat la tu..dah agk mse tgk bola msti diaorng akn geram kat REFF...dekt situ dah nmpk ketidakadilannnyerr..apabila melayangkan kad merah kepada fadhli padahal pemain Thailand yang wat hal...tp x taula apa yang berlaku sebenrnyer...kat facebook sume ckp pasl k-pop la..x mau mkn tomyamla..hhaahha..menunjukkan pemboikotan terhadap REFF dr korea tu dan pasukan Thailand...


inilah REFF yang tidak disukai...hahahhaa...tgk muka pun rs nak tampor je..biar bg mate tu lg kuyu..hahaha..
ni bingkisan video apa yang terjadi tadi..



oh arini trikh sangat istimewa..mengikut kalendar islam..1/2/34..harini plak merupakan hari Jumaat..PENGHULU SEGALA HARI...smoga apa yang berlaku ade hikmahnyer...nikmati hdup dengan sebaiknyer..k bai
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

4 comments so far,Add yours

  1. takde rezeki nak wat cane kan.. musim depan cube lagi.. ye ke? waah.. 1234? menarik betul number ari ni.. =)

    ReplyDelete
  2. sakit hati betul permainan malam tadi... ishhhh, tak mengapalah... janji Malaysia dah buat sungguh2..

    ReplyDelete
  3. kay are...yup..insyallah lain tahun ade rziki diaorg..kot2 klo awk msuk team malaysia leh emng kot..hehhee...bergurau...yup mmg cnti trikh dr kalendr islam..

    ReplyDelete
  4. ainaa..tau xpe..reff tu mcm x reti je..ahhaa

    ReplyDelete