hai assalammualaiku,,

harini baca suratkhabar...tapi suratkhabar metro semalam punyer..tarikh 16 DISEMBER...cerita pasl kenalan internet sehingga melahirkan anak luar nikah (ZURIAT MAYA)..ermm dah banyak dah kes mcm ni berlaku..tapi still ade lagi disebb mereka yang terlibat suke amik sikap smbil lewa..atau sikap yang ntah ape2 ntah..hahaha..susah nak translatekan mcm ne...bg miszrockers x salah berkwan dengan rakan maya tapi jgn terlalu over...kan kalo dah terjadi sesuatu yang x diingini kan susah..macam melahirkan ank luar nikah...kalo niat sebab jeles dgn member ade kwn lelaki atau pkwa..awk pun nak ikut gak smpai awk x selidik spe laki kwn maya awak tu kaann..haishh...selalu berpikir sebelum buat sesuatu..


kes mcm ni menyebabkan kes buang bayi meningkat
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

0 comments so far,add yours