hai assalammualaikum

semalam line nad dah nazak sangat..so mmg dapat blogwalking mn yang sempat je..yela..line kalo dah nazak..tungu loading berjam2..bzir mase kat situ je..sedih kaann..plak tu kne refresh banyak kali..hasishh..germ dengn broadbnd..enter kat laptop jadi mangsa..ni pun x ping lagi entry2 nad..nant tunggu line dah ok..nad ping la..pageview pun semkin menurun..ohh tidakkk..

hehe..mengadu sat kat sini..ni ha nak crite pasl moto si penduri kne gantung..hebat gak orang2 kampung ni..leh plk terpikir nak gantung moto si pencuri ni..hehe..



Dalam kejadian jam 12.30 tengah hari itu, dua penduduk terserempak dengan suspek sedang mencuri pisang di kebun berkenaan, tetapi dua lelaki itu melepaskan diri meninggalkan pisang serta motosikal mereka.
Penduduk kampung yang berang menggantung motosikal dipercayai milik seorang suspek bersama pisang dicuri pada tiang telefon yang terletak 500 meter dari kebun berkenaan.


hahahha...tu baru moto..kalo dapat orangnyer..alamat tergantung jugala kat pokok yang banyak kerengga..mencuri x sudah2..
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

3 comments so far,Add yours

  1. Assalamualaikum nad, haha. kampung mana ni? bagus lah org kampung! good!

    ReplyDelete
  2. hahahah kesiang,nasib baik motor lama.. kalau motor ducati wan sanggup sabit turun..

    ehh baru perasan komen nad,ada kat spam.. hehe dekat ke?? Boleh jumpa.. hehehe..

    ReplyDelete
  3. SHEILA..X TAULA..HEHE..TAU XPE..BGI PENGJRN..

    WAN..HEHE..INGTKN WAN KAT KEY ELL..HEHE..

    ReplyDelete