MY OFFICE TABLE

in , by Nadia Johari, 16:55:00
hai assalammualaikum..

Sememangnyer bagi mereka yang berkerja di dalam pejabat menginginkan ruang pekerjaan yang luas, selesa dan tidak berserabut. Paling penting sekali ialah mempunyai meja sendiri..hahha.. Dengan adanya meja sendiri,mereka dapat menghias meja mereka dengan pelbagai jenis benda hiasan seperti gambar orang yang disayangi, pokok bunga dan sebagainya supaya aura untuk bekerja akan datang dan memberi semangat kepada mereka untuk terus bekerja. Yela sesetengah manusia ni ada yang kemas ada yang tak kemas, so bile mereka tengok tempat kerja mereka yang kemas, selesa pasti kerja pun makin produktif dan tidak mengganggu sesiapa. 

Seperti nad, nad bekerja sebagai admin dan kerja nad memang memerlukan office table yang selesa dan teratur. Nad pun jenis yang kemas dan tak suka bersepah sana sini. Kerja nad sebagai chase payment memang sangat memerlukan space kerja yang selesa..yela kerja chase payment ni bukannya mudah..semua customer nak ditelefon..tak boleh diganggu..bila nad nak fokus kerja..nad akan fokus sampai siap..meja nad, nad hias dengan pelbagai hiasan dan semestinyer meja akan berwarna biru..haha..tula aura yang menaikkan kerja nad..biru tetap dihati.



tengok..warna biru kan..hehe..nad akan hiaskan tempat kerja nad dengan warna-warni supaya nampak lebih jelas. Selain itu nampak tak yang tergantung, hah tu la keychain yang diberi oleh kawan-kawan sepejabat yang pergi berjalan, ade dari macau, taiwan dan macam-macam lagi..semua benda tersusun rapi sebab senang nad nak buat kerja..ooppss setakat ni memang tak letak gambar siapa-siapa..hehe..cuma ade gambar nad setempek je..ce cari kalau jumpa nad bagi gula-gula..hahaa..kertas tu memang bersepah..tu la nama customer nad kene call..fuhfuh..nasib suara i lunak ok..hhahaa..ok..bye2..


SHARE 4 comments

Add your comment

  1. Assalamualaikum nad. always blue. heeeeee blues mata sheila memandang :)

    ReplyDelete
  2. Waalaikumsalam Sheila..hahah..mestilah tak boleh berpisah dgn blue

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum..nad :)

    gambo nad yg kecik kat cawan hiasan tu kan? haha

    memang kemas dan teratur meja opis nad...kaler biru ayie pun suka.. :)

    suara merdu eh? okey fine..haha

    ReplyDelete
  4. muja punya meja kan,, masya Allah sangat,, haha

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2