hai assalammualaikum

Video Blogger Girls Ber Ice skating - entry sebelum ni nad ada cerita tentang bermain ice skating bersama blogger..tapi setakat cerita je mesti tak tau situasinya macam mana kan..hahahha..adalah seorang paparazi ni telah merakam aksi kitaorang bermain ice skating. Korang jangan gelak pulak bila tengok video ni. Nad tengok pun adeh tak tau la nak cakap ape. Hanya mampu gelak je dan senyum je. 

Ringkasan cerita la..bila empat blogger yang excited nak bermain ice skating. Lagi-lagi bogger yang bertudung biru tu. Pertama kali menjejakkan kaki ke ice skating dan tidak tahu langsung bemain benda alah ni. Masuk je ke tempat ice, pergerakannya seperti budak kecik yang baru hendak belajar bertatih atau berjalan. Terlihat seperti robot yang bergerak di kawasan ice itu dan tersangatla lambatnyer bergerak..terkedek-kedek macam itik. Bersyukur ade dua orang kawan yang mahir bermain ice skating membantu rakannya yang sangat sengsara bila nak bergerak.hahha..Sekurang-kurangnya dapat jugakla bergerak di tengah-tengah ice tu. Memori yang tidak dapat dilupakan bersama blogger-blogger cun-cun ni.



Terima kasih kepada paparazi ni yang bersusah payah mengambil dan menyiapkan video ini. Dia memang pro dalam bab-bab video ni. Paparazi ni jugak pandai mengambil gambar. Kalau korang tengok akan rasa terpegun. Sesiapa yang ingin merakamkan saat-saat indah dalam hidup atau ingin mengambil upah bergambar boleh hubunginya di

facebook: KEREX SNIPER


Video ni dah diedit semula disebabkan masalah teknikal. Sepatutnya lagu dalam video ni dinyanyikan oleh Amy Mastura tapi ada something wrong somewhere. Masa ni video ni masa gua tak pandai main, mayb next time akan diupload apabila nad dah pro bermain..hahhaa..tapi bila..itu tak taula..
SHARE 6 comments

Add your comment

  1. Hahaha comel jehhhh sampai kaki kaki pun kena record hahaha.

    ReplyDelete
  2. ya Allah.. Malunyaaaa... cam org baru nak belajar berjalan je ena ni... hahahahahha

    ReplyDelete
  3. olololoo... suka ek bom comment form blog muja? kih3

    bestnya la boleh jumpa blogger,, kita nak jumpa? lambat lagi laa :'(

    ReplyDelete
  4. Ayu pnh eksaited nk ice skating last2 smpai sn xjadi sbb tgk mcm sakit jer org2 yg jatuh tuh..

    ReplyDelete
  5. hehe, tatihhhh
    cpat jalan2 :) comel jer
    saya lgi tak reti

    ReplyDelete
  6. wahh :) semoga lepas ini bertambah baik skill main ice skating tu :)

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2