hai assalammualaikum

 Tarikh yang cantik arini..Bismillah
http://www.akupenghibur.com/2013/12/segmen-kenapa-aku-jadi-blogger-by.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+JomSenyumBersamaAkuPenghibur+%28Jom+Senyum+Bersama+Aku+Penghibur%29

 Pertama sekali kenapa nad jadi blogger disebabkan mr jejaka mafia yang suruh..haha..kenapa dia yang suruh sebab dia tengok nad selalu letak gambar dekat facebook tapi takda cerita. Lagi satu Nad selalu update status dekat facebook banyak kali untuk menceritakan moment yang berlaku tapi tak boleh taip panjang-panjang. Masa tu kan facebook terhad. Sebenarnya memang nad nak buat blog tapi masa tu nad buta internet..buta segala-galanya dan nad belajar dari jejaka mafia. Nad mula berblog dari tahun 2011.

Selepas nad ada blog semuanya nad cerita dekat blog, perasaan itu lain dan seronok lepas ada blog. Cerita dari A sampai Z nad buat. Perasaan gembira sebab dapat membuat cerita yang nad nak share dekat semua. Yup nad suka bercerita apa yang nad buat, nad nampak dan sebagainya. Tak kirala cerita tu sangat merepek pun pasti nad tulis dekat blog. Hanya blogger je tau cerita yang merepek tu adalah cerita yang menarik.

Kedua kenapa nad jadi blogger sebab nad boleh tau informasi yang berlaku di sekeliling kita. Yela kadang-kadang nad jarang tengok tv, jarang baca suratkhabar, jadi dengan adanya blog dan kita menjadi blog kita boleh mengetahui isu-isu semasa. Nad juga boleh menambah ilmu pengetahuan di mana ada perkara yang kita jarang dengar atau tak pernah dengar..

Ketiga kenapa nad jadi blogger, sebab nad nak tambah ramai kawan, cari kawan baru dari serata dunia. Mulanya masa buat blog memang susah nak cari kawan, nad cari memalui google dan add follower. Hanya blogger memahami bloggers.

Ni lah antara kenapa nad jadi bloggers..=)
SHARE 3 comments

Add your comment

  1. assalamulaikum.... ekin datang dari segmen yang sama... jemput la singgah ke blog ekin ya...

    http://cikash.blogspot.com/2013/12/segmen-kenapa-aku-jadi-blogger-by.html

    ReplyDelete
  2. datang singgah dari segmen yang sama.
    follow done, isi tabung nuffnang pun done.
    semoga berjaya.

    http://www.syuhada1981.com/2013/12/segmen-kenapa-aku-jadi-blogger-by.html

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2