CUSTOM MADE STICKER KERETA

in , , by Nadia Johari, 23:21:00
hai assalammualaikum

CUSTOM MADE STICKER KERETA - Setelah pulang daripada bercuti, arini nad bersemangat untuk membuat entry di dalam blog. Banyak cerita nad ingin berkongsi bersama pembaca di dalam blog. Sebelum nad bercerita tentang percutian nad dan lain-lain cerita, buat pertama kalinya nad melibatkan diri dalam contest yang melibatkan SEO kerana blog nad bukan sehebat blogger lain, dan bukan dalam bidang nad, tapi tak salah mencuba kan . Tuan empunya anjuran contest ni iaitu FARISYA ANASTASYIA ada menjemput nad tapi masa tu rasa was-was plak nak join CUSTOM MADE STICKER KERETA ni, tapi arini keyakinan untuk mencuba itu datang. Adakah aku yang terlast join..hohohoo..

CONTEST SEO CAR STICKERS MALAYSIA

Stickers dalam bahasa melayunya ialah pelekat. Stickers atau pelekat adalah sekeping kertas atau plastik yang dibelakangnya terdapat satu gam yang membolehkan dilekat di satu objek dan biasanya direka dengan pelbagai bentuk. Sesetengah orang suka mengumpul sticker sebagai peribadi.  Sticker boleh dilampirkan untuk melabelkan produk-produk , ciri-ciri produk dan lain-lain.
 
Sticker boleh digunakan untuk hiasan sama ada di dinding, di kenderaan atau di mana-mana sahaja bergantung kepada keadaan. Mereka boleh datang dalam pelbagai bentuk, saiz dan warna. Dah namanyer Car Stickers mestilah kita nak cerita tentang pelekat di kereta. Pengenalan pendaftaran kenderaan dan butir-butir perkhidmatan adalah dua contoh pelekat di bahagian dalam cermin depan kereta. Tapi gambar yang nad pilih bukanlah di hadapan kereta tetapi di tepi cermin tingkap. 


REVIEW DESIGN CAR STICKER KERETA.


Kalau korang rasa nak sticker kereta yang memenuhi citarasa korang bolehla berhubung dengan mereka seperti yang tertera di bawah ni :
No Telefon:010-2255485 / 012-6953385
Fanpage:Car Stickers Malaysia
Instagram Car Stickers Malaysia:car_stickers_malaysia.
Servis: Printing car Sticker dan sticker biasa

Gambar sticker ni nad amik daripada Instagram CAR STICKERS MALAYSIA. Sticker ini telah memikat hati nad disebabkan bentuknya yang panjang dan kemas untuk bahagian cermin tingkap. Istilah " tetingkap pelekat " biasanya digunakan untuk melekat pada bahagian tetingkap kenderaan. Dengan pelekat kalis air tetingkap pelekat ini juga boleh melekat pada bahagian luar kenderaan. Sekarang nad belum ade kereta lagi, tapi bila ada kereta nanti, nad akan pastikan nad nak letak sticker macam ni dan tulis website blog nad iaitu www.miszrockers.blogspot.com. Terasa gempak kan bila sebelah kereta tengok perkataan ni di kereta kita.

Bagi nad untuk memilih sticker kereta perlulah memilih sesuatu yang ringkas dan padan dengan kereta dengan saiz yang sesuai supaya kereta nampak cantik. Jangan membuat sesuatu yang mencacatkan kereta kita dengan menampal pelbagai sticker yang tidak diperlukan. Sticker yang nad pilih ni memenuhi citarasa nad kerana walaupun ringkas namun terdapat impak yang besar. Kenapa nad cakap macam tu?. Dengan hanya meletak website di tepi kereta beserta simbol "F" ditukar kepada simbol "B" iaitu bermaksud blogger disitu orang akan melihat dan terus masuk ke website kita, lagi-lagi kalau kita blogger. Warna penting dalam pemilihan sticker kereta, cukuplah hanya satu atau dua warna sahaja kerana benda yang paling penting untuk sticker kereta ialah perkataan dan mesej yang hendak disampaikan. .


Contest SEO Car Stickers Malaysia ini
di anjurkan oleh
Farisya Anastasyia

dan ditaja oleh

SHARE 8 comments

Add your comment

  1. paly..hehe..nad tau paly de join..good luck jugak dekat paly..=)

    zaza..thank you sayam..nad mencuba..hehe

    ReplyDelete
  2. perhhh.... tarik diri lah mcm ni..hehe.. pape pun good luck ye.. harap2 dapat tempat.. :)

    ReplyDelete
  3. As-Salam. Waaa hebat hebat ... ramai ehh peserta yang join kontest SEO ni ... Goodluck.

    ReplyDelete
  4. Terima Kasih Atas Penyertaan! Good Luck!! :)

    ReplyDelete
  5. Salam 1 Malaysia, datang bw dari segmen yg sama =)

    Jom Terjah : CUSTOM MADE STICKER KERETA | CAR STICKERS MALAYSIA

    ReplyDelete
  6. Custom made sticker memang awesome.
    Shad terjah dari segmen sama,
    http://akuvsdiashadhira.blogspot.com/2014/01/custom-made-sticker-kereta.html

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2