hai assalammualaikum

Perjumpaan Singkat Bersama Blogger - Walaupun singkat tapi amat bermakna bila berjumpa dengan kawan alam maya yang kita selalu borak di laman sosial. Perjumpaan yang akan membuatkan hubungan seseorang lebih akrab dan tidak lupa antara satu sama lain. Nad ada buat entry sebelum ni berkenaan hadiah daripada blogger Liyliz ni. dan pada hari sabtu nad dan die merancang nak jumpa.. walaupun tak dapat pegi sbbyeaos 2014 tapi nad dapat jumpa jugak blogger comey ni..hehe



Mulanya rancang nak jumpa dekat midvalley lepas nak cari barang nad. Tapi jejaka mafia cakap perjalanan ke mid mengambil masa yang lama disebabkan jem dan seangkatan dengannya. Jadi nad whatssup dengan liz ni rupanya die nak balik Pahang. Jadi perjumpaan kami telah bertukar di shell gombak menuju ke Pahang tu. Alhamdulillah..jumpa jugak dengan budak omey ni..dahla tinggi..putih..gebu..aumm..aumm..hahaha..masa ni la die bagi bantal omey buatan dia sendiri tu..weeiii..Pertama kali jumpa die apa lagi peluk erat2 ler.so exciting..tapi dapat jumpa sekejap je sebab die rush nak balik Pahang takut jalan jem..pasni ade rezeki jumpa lagi..ok...


terharu bila ade orang nak bagi kite hadiah..surprise daripada adik omey ni..cantik dan kemas je bantal die buat sendiri tu..sape-sape nak tempah boleh la pergi pm die erk..thanks sweetie..
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

7 comments so far,Add yours

  1. alaaa malu ittew. Syg kak nadia sgt sgt.

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum nad, wahh bestnya dapat jumpa rakan blogger ~~~

    ReplyDelete
  3. Perjumpaan singkat pasti banyak perkongsian kan :)

    Ikhlas,
    profhariz.com

    ReplyDelete
  4. serius... sama cantik.. sama comeyyy....

    ReplyDelete