hai assalammualaikum


Bila Nenek Naik Roller Coaster - Seronok betul nenek ni dapat naik roller coaster..umur nenek ni mesti dalam lingkungan 80 an...masih sihat dan mampu naik roller coaster lagi..kalau nenek dekat Malaysia ni..mesti dah duduk je dekat rumah..Tengok pun tak muntah je ..steady je nenek ni..masa nad naik roller coaster dekat Genting pun dah rasa penin-penin..tapi naik kali kedua jugak..hahaha..hebat kan..pertama kali naik...pergh rasa diri ni nak jatuh..pegang tempat duduk kuat-kuat..terjerit terpekik terlolong..hahaa..pejam mata bagai..sebab kalau buka mata konfirm muntah..wakakaka...kepala terhuyung hayang..terhantuk..hahha..ade aku kisah..nad happy macam nenek ni sebab akhirnya dapat naik roller coaster...nenek ni lagi best tak pejam mata der..hahaa..huhhu
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

10 comments so far,Add yours

  1. Gila steady!!! Kalau ena, memang tutup mata je sepanjang roller coaster tu. Ekekekekek

    ReplyDelete
  2. aina..samalaa..tutup mata je..tak kausa cek nak nengok bawah tu la..

    ReplyDelete
  3. terbaik la nenek...hepi je muka...

    ReplyDelete
  4. steady gila nenek ni...kalo shida muntah pening2 dah hahaaa..

    ReplyDelete
  5. bukak mata la seronok awak..hehehe

    ReplyDelete
  6. salam

    fuhh bestttt nak RC nih hahaha

    ReplyDelete
  7. mula2 naik mmg takut.. tp bila dh naik mmg rasa nak naik lagi..

    ReplyDelete
  8. by fon tak leh tgk. software takdak. tp dpt d bygkan... :D

    ReplyDelete
  9. kalau zira memang xkan naik... seram sejuk jadinya nanti

    ReplyDelete