hai assalammualaikum

Keganasan Seorang Isteri - Selalu kita terdengar di akhbar berkenaan keganasan seoarang isteri terhadap suami. Aduhai... ganas betul isteri zaman sekarang ya! Seorang isteri bukan sepatutnya mendengar kata suami kerana syurga isteri dibawah telapak kaki suami..Kes isteri mendera suami benar-benar berlaku di Malaysia walaupun ia kedengaran agak pelik Memang pelik kan...wahai isteri-isteri sedarlah..suamimu adalah pelindungmu..melainkan suami kaki pukul memang isteri ada hak untuk perhi jauh dari suami..ooppsss sebenarnya nad bukan nak cerita berkenaan seorang isteri belasah suami atau mendera suami..hehee..tengok gambar di bawah


Gambar yang dimuatnaik di instagram..ni la kisahnya bila seorang isteri yang berlagak seperti kak long kawasan..akhirnya makan diri juga..kenapakah dengan si isteri ini..adakah suaminya mendera isterinya ini atau apakah yang terjadi dalam rumahtangga mereka..atau adakah ini lovebite..aummmm

Oh macam-macam komen yang diterima..ada yang meneka hampir betul..ada yang pikir lovebite..amboiii advance orang tu...haha..

Sebenarnya kak long kawasan ni terkena minyak panas..entah macam mana sedang si isteri tengah mengoreng ikan, tiba-tiba minyak panas itu meletop dan terkena di tangan manis isteri..bukan satu ok..banyak...sobsobsob..Bila minyak meletop dan terkena tangan si isteri terus basuh dengan air paip..legalah sikit dan si isteri terus meneruskan tanggungjawab menggoreng ikan demi suami tercinta..see nampak tak cerita shahdu dia..sebenarnya nad tak perasan yang kuali tu ada air..waaaa...nak cepat sangat..ganas sangat dekat dapur..nak amik kau..ni makannya..kihkihkih...kalau lovebite wa tak tunjuk dekat blog..kihkihkih...jom masak lagi..
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

6 comments so far,Add yours

  1. Hahaha tak mengapa, demi suami yang tersayang. Pahal tu. :3

    ReplyDelete
  2. hahah kesian si suami dituduh mendera pula lol

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum nad...tu lah tandanya sayang suami sanggup masakkan makanan utk hubby...walaupun ada tanda tu hubby tetap syg kn...:)

    ReplyDelete
  4. Hahahhaha cehh lovebite tak tunjuk kat orang eh? Kak Nadia ajar bukan bukan >.< Hahahah

    ReplyDelete
  5. acececeh kalau tak gtau kata kena minyak, dah syak lovebite. hahaha

    ReplyDelete
  6. mungkin suami tu ada wat salah tu yg isteri jadi mengganas

    ReplyDelete